2019年9月23日 星期一

建制有大台嗎?


梁文道這篇分析得不錯,道出很多人心中的疑問。為何中央政府要採取這種策略呢?小弟以為簡單不過:港人治港嘛!當然由得你們自己想辦法了,誰都可以出謀獻策,誰都可以主動出擊,中央只看結果,即使共產黨自己內部都有競爭,這班建制就不用嗎,上至特首,下至建制區議員,個個都可出方案。中央只會給出大方向指示,國家這麼大,每個地方都要中央幫你想辦法,怎可能!況且建制那麼多人,誰真誰假?誰會陽奉陰違?誰是對家二五?所以,只看結果,各施各法。

留言中看到這一句「俾佢半年依然唔敢派解放軍落嚟」,不是吧,連警察都打不過,就想敵方出高一級別的軍隊,太高估自己,也錯判形勢吧!先打贏警察再作打算吧!

46 則留言:

Stable 提到...

哈哈,有見地!

Yau 提到...

美國要完勝中美貿易戰,只美國出手十分難嬴,或最少殺敵八百,自損三千。所以要做一個制裁中國的藉口,要全球的國家一致制裁中國才能成功。

類似的事情已炒作多次,軟手段是TTP+TTIP,硬手段是南海和新疆,但都被中國的領導層一一化解。現在的目標是香港,林鄚的無能將小事化大,為反中力量提供藉口。如果中國出解放軍,就會被指一國兩制被破壞,可借口制裁中國,明顯中央無需為700萬人的利益而犠牲14億人!!

但觀乎到現在仍有那麼多人支持暴徒,對暴徒們瘋狂破壞,滿口謊言視而不見。這是香港的自作孽,無奈的害了其他理性的香港人。

匿名 提到...

有人選擇為自己及下一代的言論自由以及人身自由而戰, 亦有人選擇「有奶便是娘」. 所謂的暴徒至今造成過多少「傷害」? 所謂的警察至今造成多少「傷亡」(至少傷害不下於少數)? 香港有今天的繁榮到底是因為英美等國這麼多年來給予的支持還是靠大陸所謂的政策支持? 為甚麼要支持? 真的因為香港是一國兩制? 還是因為大陸清楚知道自己沒有可能實際市場開放, 需要一個市場開放而自己又可以控制的地方去吸納國際資本?

有部份人居然可以跟政府口風一致, 將事件歸疚於「暴徒」, 而不是政府以及長久以來的怨氣. 「暴徒」有罪於否可以等法庭來判決, 但這些所謂的警察、政府、以及這班賣港求榮的建制派議員誰去判決他們? 到底是「暴徒」多滿口謊言還是這班警察、政府、以及這班賣港求榮的建制派議員的謊言多? 所謂既美國手段(尤其是新疆) 是虛構還是真實(這是最近幾天才發佈的影片: https://www.youtube.com/watch?v=IsDCpBPjDv0)? 究竟大陸是不是言論自由(自己看看其中一個例子: https://www.facebook.com/WanKaLee/videos/10156192110461415/UzpfSTE0ODEwNTIwOTc6MjY0Njg2OTExODY2NzA0MA/)?

你可能會覺得自己沒有影響, 反而現在是其他「暴徒」影響你的生活, 但當以上大陸的情況實際在香港發生時你才後悔現在的想法時就經已太遲. 以我對所認識及見過的北方官員的了解, 他們的思維只有典型社會主義的一套, 非社會主義的就一定是反社會主義, 不容得你有任何改變空間. 香港的自由有今天得來不易, 大陸拼命要改變這個狀況居然有人會認同我感到十分荒謬.

對於選擇做一個生活比較辛苦但自由的人還是一個被圈養好食好住但不能為真相發聲的人, 我相信大部份香港人會選擇前者, 而非後者.

Yau 提到...

有人選擇為自己及下一代的言論自由以及人身自由而戰, 亦有人選擇「有奶便是娘」.

> 完全看不出有人為言論自由和人身自由而戰,相反,現在暴徒正是埋沒了香港人多年享有的言論和人身自由,暴徒對不支持自己的人摳打和非禮,對不支持自己的企業(美心,港鐵,新城市廣場)破壞,這是為自由嗎?對不起,我只知道只有納粹黨會這樣做的。

所謂的暴徒至今造成過多少「傷害」? 所謂的警察至今造成多少「傷亡」(至少傷害不下於少數)?

> 暴徒對人身傷亡,包括途人和警察而有不下100人,對港鐵的設施破壞已有3000萬(歐伯權資料),對交通設施,燈柱,各地欄杆破壞不計其數。請問這是否傷害? 更嚴重的事,它們動搖了香港的法治根基,影響了下一代以為捉不到就不用守法,蒙了面就可以無法無天。你又是否明白?
而警方,則只是執行職務。如果所謂示威者不非法集結,不堵路,不打人,不縱火,不偷竊,不破壞公物,警察如何捉到你?


香港有今天的繁榮到底是因為英美等國這麼多年來給予的支持還是靠大陸所謂的政策支持? 為甚麼要支持? 真的因為香港是一國兩制? 還是因為大陸清楚知道自己沒有可能實際市場開放, 需要一個市場開放而自己又可以控制的地方去吸納國際資本?

> 香港今時今日的繁榮,既不是西方給予,也不是中國政府給予,是幾代香港人努力的成果,我不是你這種見西人就會低頭的軟骨頭,開口埋口就認為自己被圈養。


有部份人居然可以跟政府口風一致, 將事件歸疚於「暴徒」, 而不是政府以及長久以來的怨氣. 「暴徒」有罪於否可以等法庭來判決, 但這些所謂的警察、政府、以及這班賣港求榮的建制派議員誰去判決他們? 到底是「暴徒」多滿口謊言還是這班警察、政府、以及這班賣港求榮的建制派議員的謊言多?

>犯法就應被制裁,不論暴徒或政府人仕。建制如何"賣港求榮"我現在看不出,但何韻詩,黃之鋒等人到美國國會請求制裁香港,就係人都知是"賣港求榮",如果你有見過他們的演說,試知道是暴徒不斷在說謊。大家都有睇直播,咁都可以話係和平示威? 對不起,連暴徒自己都唔信。

所謂既美國手段(尤其是新疆) 是虛構還是真實(這是最近幾天才發佈的影片: https://www.youtube.com/watch?v=IsDCpBPjDv0)? 究竟大陸是不是言論自由(自己看看其中一個例子: https://www.facebook.com/WanKaLee/videos/10156192110461415/UzpfSTE0ODEwNTIwOTc6MjY0Njg2OTExODY2NzA0MA/)?
>看完了,說明了什麼? 新疆問題中國政府一向有解釋,連紀律片都拍埋,你其實有冇認真研究過?你知道新疆在那裏嗎?


你可能會覺得自己沒有影響, 反而現在是其他「暴徒」影響你的生活, 但當以上大陸的情況實際在香港發生時你才後悔現在的想法時就經已太遲. 以我對所認識及見過的北方官員的了解, 他們的思維只有典型社會主義的一套, 非社會主義的就一定是反社會主義, 不容得你有任何改變空間. 香港的自由有今天得來不易, 大陸拼命要改變這個狀況居然有人會認同我感到十分荒謬.
> 我見到你呢段就笑了,連社會主義呢個名詞都唔明就唔好學人評論,有時間請多讀書

對於選擇做一個生活比較辛苦但自由的人還是一個被圈養好食好住但不能為真相發聲的人, 我相信大部份香港人會選擇前者, 而非後者.

> 正如第一段所講,令香港人失去自由的,是暴徒們的納粹行為,不是港府,不是中央政府。我也不需要被圈養,我有能力自力更身。反而你就要反思一下,是否自己的偏見,蒙敝了自己的眼睛和心靈。我幫不了你,畢竟大家是無法叫醒裝睡的人。


Samuel 提到...

佩服Yau兄的耐性。我現在已經沒有興趣打那麼多字去做無用功。3個多月了,理性公正獨立思考的人已經醒了。再不醒的,你也喚不醒。

Yau 提到...

香港年輕人對誠信這兩個字的輕視,令人十分失望。支持占中與否和立場還有關係,但支持暴徒的行徑就是善惡是非黑白之分。

Samuel 提到...

這是我最大的擔憂。內地文革毀了社會的道德觀,遺患至今。香港現在的亂局也會如此摧毀香港的道德觀。

路人甲 提到...

香港現在的亂局已出現法治上的破窗效應, 某些人已不當法治是一會事, 小的由當街跳閘, 大的由在眾目睽睽下當街打人, 成班記者卻不當作一會事, 只顧影相, 只有一小撮人記者有同理心, 在危急的情況下以身護人, 這世代的道德觀已被一班被受極權意識洗腦人仕慢慢摧毀了

Yau 提到...
作者已經移除這則留言。
Yau 提到...

這麼多年,香港經歷這麼多風雨,六四,回歸,沙士,都沒有想過離開這片我成長之地,這片小島給了我這麼多機會,這麼多希望,我是多麼珍惜他,我平日連傢俬也不想換,一張枱,一張梳化用了十多年我也不想拋棄,驚為地球浪費資源,怕為堆填區增加壓力。

奈何見今日此境,我真的認真想過要放棄了。眼見那麼多年青人被洗腦誤導,還有那麼多人出來說支持暴徒惡行,堅決不割蓆,不讉責暴力,我真的見不到希望。心中確實痛苦,但卻有無能為力。

匿名 提到...

誰被洗腦都未知!很可憐,社會上有些普通平民百姓,有一個獨裁統治者嘅思想,要維穩,立即撲出來為政權護航!令我想起幾日前新聞,自稱愛國但又想盡方法拿外國護照的人,身體好似內置一個維穩器,遇到事情自動開機!

Yau 提到...

唔好亂扣帽子,你就答我一句,所謂示威者的暴力行為,是否應該稱他們為暴徒,他們有沒有犯法,應否受到法律的制裁?

匿名 提到...

又自動開啟咗!

Yau 提到...

明白,正如Samual兄所言,我太傻了,想叫醒裝睡的人

helmut 提到...

Yau兄 唔使理嗰個匿名㗎根本就有破壞冇建設㗎喇! 同幪面超人一樣根本連名都怕畀人知

Samuel 提到...

其實對於社會和法律制度,都可以允許有不同的想法。所以才需要民主,需要選票,以議會制度來緩解劇烈的衝突。但是民主的基礎是雙方尊重規則,不會輸不起就翻檯面,以暴力的群眾運動掩蓋自己票數不夠。那樣不是民主,而是暴民政治。

helmut 提到...

Yau兄 唔使理嗰個匿名㗎根本就有破壞冇建設! 同幪面人一樣根本連名都怕畀人知! 由佢得㗎喇唔好應佢就ok㗎喇!

匿名 提到...

幾年前開始,選舉變成一言堂,DQ不同意見有意參選人仕,算不算尊重規則?篩選可以由選舉主任去決定,剝奪權利,算不算暴力?破壞議會制度由幾時開始?由那一方開始?
裝睡的人是誰?是一個人肉製造的維穩器!幪面人?警察臥底也幪面,你又知有多少!

匿名 提到...

香港人已各自歸邊,想說服到方其實係冇可能。爆眼女單嘢,你叫黃絲FC再FC,佢地都只會話警方迫害。所以,無視吧。

fourthppp 提到...

不如問問什麼要匿名發言?你條條大道理,為什麼像要偷雞摸狗一樣?

Samuel 提到...

不少人對DQ有誤解,我就打多幾句。

運動會有規則,服了興奮劑查到就驅逐,獎牌沒收,還可能追加停賽。

議員宣誓也是如此,你在誓詞里夾帶港獨私貨,說出’支那’這樣辱華言論,又怎麼可能不被中國香港的立法會紅牌出局?這是規則的一部分,那些被DQ的議員搞一些小學雞的小動作,以為打擦邊球,其實令人鄙視。

而且,DQ流程恰恰顯示了香港是講規則的地方,不是政府說了算,而是通過司法復核由法院決定。

選舉主任對候選人資格的審查權,亦受到法院的肯定。周庭事件,只是選舉主任流程不當,法院認可選舉主任的篩選權。這就是規則。

議員被DQ之後補選,以常理度之,選民基本盤不會改變。但事實恰恰是建制獲得部分勝利,這說明被DQ議員辱華言論,已經激發一部分不投票的人出來投泛民的反面票。這就是民主的表現。

Kim 提到...

上面3樓連名都唔敢留的,姑且稱你為曱甴兄吧
你所謂的為人身自由言論自由而戰,就是遇到異見者就打,攻擊清潔自已家園的市民的那班廢柴嗎?我等車時撕下了一張黃屍的文宣,換來的是兩個黃屍全程在巴士辱罵我、威脅我、打我的座椅,你地貼就係表達意見,別人撕就不是了?好「自由」哦!

你連新彊以前係咩樣,被美國用極端回教思想洗腦之後咩樣,依家係咩樣都無留意過,睇怕同網上果堆睇咗篇文章就信人話鄭和係回教徒,俾明朝皇市迫害的白痴仔一樣,無自己的思考辨證能力。*(btw佢佛教徒來架,有考古文物證據)

去香討個國內地產版望下啦,果到依家已經變成移民走難版,你地對市民造成的傷害由佔中開始累積,今次開始爆發,希望你地永世留係香港,被資本操控榨乾所有價值後抛棄,只能眼白白睇住中國自己一步一腳印慢慢起飛,俾人欣賞你地無能狂怒的樣子,作為教育自己下一代的反面例子。

匿名 提到...

睇得好清楚,被洗腦既人係你. 你所講既獨裁政權咪就係搖控香港泛民,去洗你腦、煽你上街暴動既美國政權囉.

美國政壇行兩黨政治制度,講白啲就係兩黨專政,更弊係,共和黨與民主黨背後都受同一班財閥用政治黑金操縱. 即是話,兩黨政治根本就係財閥集團操縱既金權政治,背後統治者就係財閥,而且永不用下台.

咁樣美國既金權獨裁體制,跟中共操縱太子黨與共青團去壟斷中國政權,又有咩實質分別?

喺美國要當選做總統,就要埋堆入兩個壟斷政黨 -- 共和黨及民主黨,呢兩個政黨已經現實上壟斷咗美國總統/州長/參衆兩院寶座超過150年,得到兩黨嗰十幾件黨元老推薦,才有資格去跑馬仔出選總統 (即是話美國兩黨就係現實既 "篩選委員會" !)

美國兩黨操控總統人選,而美國兩黨背後卻由美國一班財閥用政治獻金操控,用A餐共和黨,B餐民主黨,即是左手交右手既鳥籠政治,用兩黨指定候選人,去壟斷美國政權,而且事實上亦已經壟斷咗150年 (150年前開始,當時中國還是年號叫咸豐既清朝皇帝,美國已經步入壟斷式 "民主"), 無論台前A餐B餐既政權無限左手交右手,台後操縱既財閥獻金集團卻永不下台,美國財閥集團跟共和黨及民主黨既三角操縱關係,與中共操縱太子黨及共青團去壟斷中國政權,又有咩本質分別?

以美國槍械泛濫問題為例,美國兩黨邊個夠胆認真禁槍,去觸動背後財閥金主中既主力派系 -- 軍火商? 莫講話禁槍,近50年來既美國,連打少啲仗亦不能,邊個總統唔打扙,財閥金主就要佢下台!

美國呢個號稱民主大國, 係一個好戰國家, 由歷史可見, 從第一次世界大戰以降, 不停對外發動或大或小戰爭, 無論兩個壟斷政黨邊個上台執政都好, 背後財閥集團都會推兩黨去打扙.

財閥集團中既軍火商們唔洗多講, 有仗打就有軍火銷路, 對外戰爭既軍火生意額比美國內銷市場更和味!

藥品及醫療集團既財閥亦跟軍火商一樣, 有戰爭就有大生意.

華爾街銀行家財閥,亦因為美國打扙燒錢, 幫美國政府鎘資去賣更多更多國債, 而 "過河濕腳" 喺天量國債發行中, 合法抽取佣金去致富!  喺2009年,美國民衆反對民主黨白宮動用公幣,買起華爾街炒爆煲既次按毒債,幫班金融財閥從金融海嘯中脱身,於是發動 "佔領華爾街運動" 作示威抗議,民主黨白宮下令出動警察及國民警衛軍武力鎮壓示威者,而共和黨控制既國會,唔單止無帶領美國民衆抗抵白宮鎮壓,反而喺國會緊急通過 "反佔領法" 去剝奪美國人既示威權,與民主黨聯手鎮壓美國示威民衆,合力為華爾街財閥金主解圍.

資源巨賈如石油商, 喺美軍打仗時有銷售不特止, 有幸美軍攻入别國去扶植傀儡政權的話, 你估該國天然資源開發權又會落入誰手? 當然又係美國政治金主們 -- 資源巨企手到拿來喇, 正如當年鴉片船跟著英國海軍攻入中國既歷史因由一樣.

你話為咩事, 財閥集團要向共和黨及民主黨捐出大量政治獻金, 去幫兩黨壟斷美國政壇,係所為何事? 為何歷史上兩黨政治既美國會不停戰爭? 不停戰爭對咩人有好處?  美國民主政治既真相, 平民流血而財閥賺錢.

匿名 提到...

林鄭修例内容如下: (1)從固有條例中剔除政治檢控嚟不作移交; (2)加入雙邊控罪作立案門檻; (3)加入立法會及法庭聆訊作移交門檻. 全部白紙黑字寫於立法會既審議文本上,你心虛忽視都否認唔到事實.

以上林鄭提出既修改内容,有邊項係非公義? 你指出嚟俾你自己睇吧, 日月報跟毒果一樣絶口不提修例内容既公義性, 只會劈頭一句marketing 口號 “送中條例” 去坤死蠢.

點解日月報及毒果唔分析修例内容既公義性呢? 因為林鄭既修例内容係無可否認立於公義, 一分析俾班唔用腦自己諗既人知, 佢哋就唔會加入泛民去盲反, 所以日月報及毒果唯一選擇係 “不作修例内容既分析”, 而只用marketing 口號去煽動, 因為太多人見唔用腦, 見係報紙刊登就當真理當秘笈, 正如你呢種人就係證明.

你呢班人去反對一個有公義性既修例, 咁你呢班反對既人仲有無公義可言, 無. 仲要係以暴力手段去反對一個合符公義既修例, 你哋唔係暴徒又係咩?

為反對一個合符公義既修例而暴動既人, 稱你哋為暴徒有咩唔啱?

匿名 提到...

今天的香港,政見有餘,良知缺乏。見別人有良知的,就指罵是政見,明明是政見蓋過了良知的,卻自稱是良知。

結果,有良知的人總被沒良知的人教訓,而制度卻對沒良知的人特別寬容,教有良知的人心寒。這才是最令人害怕,心碎,想逃離這個城市的原因。

暴徒們,請別再自稱良知了,真相是什麼,其實大家都心知肚明,即使你再滿口謊言,再多朋黨擁簇,馬也是不會變成鹿的。即使法律不能制裁你們不擇手段的暴行,天理循環,你心中的惡魔,也終必給你帶來後悔終生的惡果。

匿名 提到...

我完全無意改變你把口既態度,因為你只係因為心理上鑑介而拒絕承認自己錯誤.

所以我純粹喺衆人面前踢爆你一句,你係: 違反道德公義既泛民屎忽鬼暴徒.

路人丙 提到...


匿名者唔敢回答: 示威者的暴力行為,是否應該稱他們為暴徒,他們有沒有犯法,應否受到法律的制裁?
正是: 違反道德公義既泛民屎忽鬼暴徒.

bssteven 提到...

斑甴曱跟本係人渣不如,只會以人多蝦人少,欺負老弱殘兵,不同意見就圍人打人,不順眼就去圍人商店,好似喪屍咁整人商場,圍人管理處,垃圾學生圍校務處,破壞校長室,這是甚麽老師校出來的,比67年的紅衛兵更無人性。

匿名 提到...

問你一句,尋求分裂美國新墨西哥州,去回歸南面墨西哥既政黨,能否參選美國總統? 連維護美國南北統一憲法既精神都無,為何要喺呢個憲法下出選總統職位?

要DQ例子? 睇香港既前宗主國 -- 英國點樣對待有分裂離心既北愛爾蘭新芬黨.

北愛爾蘭既新芬黨主張脱離英國人統治,去重新回歸南部已成功獨立既 愛爾蘭共和國 (喺1922年流血反抗英國人而成功獨立),重建愛爾蘭島全國境既民族統一.

因為新芬黨主張脱離英國統治,其當選議員拒絕向英女皇及英國憲法宣誓效忠,甚至拒絕喺奏起 ' 天佑女皇' 英國國歌時起立,被英國政府禁止佢哋踏入英國國會大樓,亦無法支取國會議員薪酬,其北愛爾蘭郡議席一度懸空待下次大選 (即是等於香港既DQ,分別只在於香港會喺介期内補選!).

此後,喺繼後既所有選舉,新芬黨都俾英國政府禁示參加大選,直到佢哋屈服承認英國政府喺北愛爾蘭既主權,才獲得參選資格!  

再講近啲,喺香港既英治年代,左派工會因為發動67暴動,反抗嗰個無普選既欽點港督 戴蹸趾爵士,所以喺繼後幾十年都被港英政權禁止參選市政局區議員選舉,而當時既立法局議席則由港督政治委任 (無普選),所以左派人士更無從得到港督委任入局. 呢個就係英國政權對付叛亂份子既政治禁制令.

你有無屌鳩英國人做得唔啱? 用你嗰小學雞腦諗諗.




helmut 提到...

好文呀!長知識!

匿名 提到...

原來呢度咁多人肉維穩器!龍門任般!中國最好最偉大,馬雲退休點解選擇美國而唔係祖國架?點解華春瑩屋企人全部攞西方護照,太多,不能盡錄,全部都唔及呢度幾個維穩器聰明!

Kim 提到...

其實大陸人都唔係唔知六四
作為事發地,引發全國咁多軍民對歭佢地點可能無記憶
不過官方已經定性解釋咗係境外勢力動亂,加上做人總要向前望,所以相對講得少啫
但過往民間/網上軍鎮壓民這種講法一直都相當有市場

經過香港今次暴動,反而大陸人更多真心相信六四果次係英美的陰謀
why?因為現時香港個亂像係佢地口中依然係「和平示威」呀 XDD

路人甲 提到...

馬雲, 華春瑩at關我屁事, 我只係知道係班暴徒周圍破壞公物, 周圍打市民, 圍人商戶, 周圍拋燃燒彈, 是赤裸裸的罪行

Joseph 提到...

Keynes, 唔該你fact check 下 "資源巨賈如石油商, 喺美軍打仗時有銷售不特止, 有幸美軍攻入别國去扶植傀儡政權的話, 你估該國天然資源開發權又會落入誰手? "

依家阿富汗同伊拉克d 石油大部分都係中石化, 中海油個d 國企佔大比例。

Joseph 提到...

https://youtu.be/h3FAUyfPJ70

13分30 開始睇起

有興趣可以睇哂全片

鬚根爸 提到...

各位師兄師姐,努力。我放棄左同呢啲甲由講道理了。
問佢支持?佢講良知。然後仲話人搬龍門。
典型。🤣

匿名 提到...

ha, ha, 你數阿富汗及伊拉克,何解你逃避唔數中東各油王國? 數嗰啲美軍勢力範圍既產油國家?

你數阿富汗及伊拉克既所謂 "大部份" 係中石化油田已經擺明跨大,你當美國每年650億軍費開支係流嘅? 中國無向各產油國駐軍,反而美國卻於中東佈下大量軍隊,你話我知產油國啲油田都喺中國手上? 你有無上網查過美國 essomobil 既全球油資產分佈? 你所講既中石化跟essomobil比較,本只係路邊士多仔一間.

你擺明想以偏蓋全去誤導,否則你就係無自主既常理分析思而被誤導之人,兩個可能性你揀一個認咗去吧.

有無諗過,何解中國無喺中東駐軍去威嚇油王國,卻可以得到一啲油田開發權? 無他,中國向產油國政府開出既價錢與條件,比美國石油財閥優厚囉,即是中國油企食水唔深,做到對產油國互惠互利,所以近年開始中國油企才可以喺美軍勢力區,如伊拉克得到一啲油田開發權,你要指責中國油企對產油國互惠互利嗎? 你既道德立場係咩?

我估你心理邏輯係,想用中國油企近年得到海外合約既事實,嚟否定美國無資源巨賈財閥,否定美國無資源巨賈財閥後,你就可以安撫自己美國亦無金融、軍火等等利益財閥,咁你就可以引伸,否認美國兩黨無喺2011年武力鎮壓佔領華爾街運動,否認美國兩黨元老係事實上既 "篩選委員會",進而否認美國兩黨政治係美國財閥巨賈操縱既獨裁金權政治.

我有無估錯你心理動機? 否則何解你以中國油企近年得到海外合約嚟作回應,而其他事項又隻字不提? 若果我誤解你,你分析指出嚟討論.

匿名 提到...

更正,美國每年軍費開支係達6500億美元,我寫少咗個零.

匿名 提到...

放心,呢班移民美國既中國有錢人,用美國金融系統洗乾淨啲錢後,就會跟隨美國當地富豪做法一樣,將資產掉出美國,轉入歐洲既離岸資產中心如瑞士、百慕達或愛爾蘭等,佢哋資產安全後,就會認祖歸宗回流中國.

多中國人(包括香港中國人) 有外國passport 係事實,亦不防礙認同中國人身份,你睇猶太人祖國以色列,任何國家對以色列敵對,就心知肚明,為敵既就不止600萬人口既以色列國猶太人,而係以散播全地球持有他國護照既近2000萬人既猶太人為敵,呢1900萬全球猶太人即使持有外國護照身份,亦絕不防礙佢哋對600萬人口以色列國既認同與向心力,無論以色列本土政權好壞與否,2000萬猶太人都從不懷疑自己民族身份與認同.

猶太民族跟我地中華民族一樣係無法被同化瓦解既民族.


放心,呢班移民美國既中國有錢人,用美國金融系統洗乾淨啲黑錢後,就會跟隨美國當地富豪做法一樣,將資產掉出美國,轉入歐洲或大西洋既離岸資產中心,如瑞士、百慕達或愛爾蘭等,佢哋資產安全後,就會認祖歸宗回流中國.

我估你想講中國人向美國走資? 美國喺泛民口中號稱民主天堂,何解美國富裕階層及巨企卻爭先恐後將財富調離美國?  

美國立國200年左右,欠下今日超過22萬億美元國債,但係凈計瑞士/愛爾蘭/百慕達 3地由美國人富裕階層擁有既離岸資產已有近25萬億美元之巨!  

美國人富豪巨企何解唔將錢留喺 “民主自由” 既美國呢? 難道喺美國對財富無保証?  難道民主美國人唔愛“自由民主制度” 既美國?  屌鬼在於大陸新發財或貪官爭住走資入美國,美國財閥卻爭住走資向歐洲既愛爾蘭及百慕達或瑞士.  究竟美國係咪天堂樂土?

你用個腦諗諗.


匿名 提到...

Keynes 你D思維真係奇怪,中國人將錢洗乾淨會唔會帶回中國?唔問最初點解要走鬼?乜嘢資產安全後就認祖歸宗?口講認祖歸宗身體最誠實,原因同結果都未分得清,滿口歪理!用一盤散沙同毒害自己民族嘅中國人來同猶太人比較,笑死人!不如你自己用腦諗諗點解中、港高官一家大細全部揸外國護照仲好啦!可能你自己都有一本!哈哈!

Joseph 提到...

治安=/=法治

違法既市民只會影響治安, 而執法不公既警察同政府先會影響法治
正如中共違反自己遊行自由既憲法一樣, 呢D就真係犯法
唔明點解你地會覺得無問題?

犯左法既市民可以拉, 但點解你地對犯法既警察就視若無睹?

匿名 提到...

//原來呢度咁多人肉維穩器!

在義士眼中,政見不同的人根本就不是人,其實我早就明白。

匿名 提到...

//違法既市民只會影響治安, 而執法不公既警察同政府先會影響法治
什麼是治安?什麼是法治?是不是被黑衣人打是影響治安,黑衣人被警察打就是影響法治?換個字眼,便以為能騙人嗎?執法者都不能執法了,談什麼法治?治安?

//正如中共違反自己遊行自由既憲法一樣, 呢D就真係犯法
你的所謂遊行自由,與基本法的集會自由己經差得遠了。世上沒有任何地方,會容許這種打砸燒的遊行集會。例如,在民主自由的美國,黑衣人早就會被開槍射殺。

//犯左法既市民可以拉, 但點解你地對犯法既警察就視若無睹?
事實是,閣下對被停職,被判罪的警察,都視若無睹而已。可以的話,請閣下叫爆眼女出來指證當日怎樣被警員射爆眼,和叫831太子站失踪者的家人出來報案,才指證警察毁屍滅跡吧?

Yau 提到...

一開始,不法份子就散播歪理,胡亂用李小龍先生的武學理論,Be Water,硬套在示威上。幾十年來,警察叫你停低就不應逃跑,否則就是有犯罪嫌疑。但現在弄至年輕人誤信要反抗不被補,要逃走,令至年輕人經常受傷。

匿名 提到...

點解中港高官或富人都揸外國護照? 道理就如美國上流社會,特別係猶太裔權貴都持有端士及愛爾蘭,呢啲各際離岸資產中心與政治中立國既護照,以逃避承擔美國税務,更加以防自己被美國CIA釘上而無法逃走.

踢爆美國政府用 PRISM 稜鏡計劃,去監控美國國民及歐盟國領袖既斯洛登 Snowden 既下埸,就係手上無美國以外護照既最好例子. 當年2013年斯洛登踢爆美國政府通過軍部違反憲法去侵犯公民權,美國政府追捕佢到香港,以港英政府遺留既固有 "移交逃犯條例" 逼迫CY特區政府逮捕及引導斯洛登返去美國,香港特區政府就係明察呢單案只係美國既政治檢控,於是以拖延手法,拒絕執行美國既國際通緝令去捉拿斯洛登,拖延3星期後,香港特區海關更讓斯洛登以一本已註消既美國户照離境,飛去上海再到俄國逃亡.

唔係個個俾美國逼害而又無中立國護照既人,都會咁好彩遇到有良知如香港特區政府幫忙逃亡,你睇維基解密既阿
桑奇 Julian Assange 既下埸作人版, 佢踢爆美軍喺伊拉克及阿富汗屠殺及強姦數以萬計平民,而俾美國通緝追殺,佢只持有澳洲護照,一個以美國為首既 "5眼聯盟" 國既護照,最終亦喺英國被捕落網,若果阿桑奇老早持有端士護照的話,佢會被困於英國既厄瓜多爾領事館多年而最終落入美國既5眼聯盟之手嗎?

你現在明唔明白,何解美國巨富都會將財富贜於端士及持有呢啲中立國護照? 除非你係美國核心財閥集團家族,例如石油業、軍火商、及華爾街bankers, 否則你喺美國再成功再有錢,你都無法撑控美國CIA及軍部逼害,你睇成功如google、Amazon 及fb亦要被指控壟斷而時刻面對拆骨威脅,講壟斷,幾時壟斷得過石油業、銀行業及軍火業既巨企? 連民主黨及共和黨都壟斷美國政壇,又唔見美國國會要將 essomobil、波音、高盛、共和黨及民主黨拆骨嚟阻止壟斷?

美國政權就係通過兩黨政治,而操縱於核心財閥集團之手,面對呢個金政權獨裁體制,非核心財閥除咗積極捐款去維持兩黨壟斷,作為打入政權勢力保護外,另一必然行動就係將財富送去國際離岸金融中心,及取得瑞士呢啲中立國國籍,你明白何解美國富裕階層會長年源源不絕掉錢到國際離岸户口既現實原因未? 因為美國富裕階層要政治後路.

匿名 提到...

俾個 "讚" 你.