2019年8月13日 星期二

繼續鼓動




開始做勢,鼓動民族情緒。突然記起多年前到內地工作,的士司機言談間,竟說希望到台灣打仗,那就不會浪費數年前軍旅訓練,希望雙方盡快達成一個大家都接受的協定,免給我言中。這種力量爆發出來,難以估計,而且影響範圍將會很廣泛。

4 則留言:

狄克 提到...

鼓動人民打鬥好難收拾殘局, 尤其將内地人大量送往香港, 必需解决邊景問題, 又要保持一國兩制。反而我覺得似係用經濟手段多於派人去平亂, 因為用人力去攪, 風險什高兼吃力不討好, 但經濟手段反而可以令更多國内外人仕睇到暴動者的黑暗面, 到時力量自然减弱起來! 再講, 我估老共要打嘅係背後既老虎而不是前台嘅人~

匿名 提到...

狄克, 問題係背後完全冇老虎, 連老共心中都清楚, 佢話有老虎, 只不過係講比國內民眾聽, 同埋 '警告' 其他地方唔好再幫再插手.

fourthppp 提到...

又說冇老虎又叫其他地方唔好插手?那究竟有沒老虎?你是否CIA查過背後沒老虎?

狄克 提到...

我所指的老虎不是指某國或單一某團體, 我所指既係一個可以連接及輸送力量既平台 or 媒介 or hubs 等, 只要斬断或削弱這個連接口, 就要由金融、經濟及人手去切斷佢地的聯絡, 包括黑金、犯罪商業團體及人仕, 等佢地無論由資金、訓練人員、策劃等, 都不能通達, 什至將一d無論由政府到公營機構, 什至私人公司及民間組織內人員, 都有十分掌握, 什至可以好似美國咁, 連總统都係CIA掌握對象! 哩個"打老虎"不是一時三刻之事, 更不是容易之事! 如果社會經濟比較清淡d, 大部份市民意向亦投向政權一方, 咁實行上黎就比較容易! 其實特區政府老早就要做哩件事, 可惜特區政府長年積弱, 加上内鬼擾亂而導致反政府機構得以在過去十幾年, 稙根香港並茁壯成長!