2019年12月24日 星期二

美股再創新高



美股再突破!昨晚三大指數皆創新高,形勢上似乎是真突破,準備進入一個新階段,在下一個調整前,估計會先升一陣,安全為上策略,可以1月18日為界線,止賺離場,或分段沽出。温馨提示,在這種牛市中,切勿胡亂做淡。

4 則留言:

匿名 提到...

中國政府對香港的控制只會愈來愈強烈,澳門的情況大家可見,香港似乎也逃避不了。最終只有移民一途嗎?

gogoldjoe 提到...

移民是很多因素的決定,我就未有這個打算。

tatian 提到...

Joe兄 我有發現你嘅投資方法都有做兩手準備,有買金嘅產品,又有買UDOW。想請教一下你嘅分配同買入時機。因為兩者理論上係相對

gogoldjoe 提到...

我通常一半半,但有時如果一邊個勢confrim多啲(上升),咁就會去到七三比,或六四比。至於買入時機都會睇整體大勢,再加技術分析等等,投資都係買一種機會率,我宗旨係買機會率大的。