2019年9月6日 星期五

金價走勢將現重大波動



一如馬田之前多次警告,踏入九月,金價一下子由好轉淡。雖然長遠而言只是重展後牛市中的一段調整,但如果能準備地預測調整,捕捉到波幅,可以擴大未來的利潤。

九月有幾個重要事件要留意,18日聯儲局將會議息,減或不減?將左右未來數周金價走勢。近來金價升上高位,明顯是由「利減」消息推動,但統總選舉快將展開,美國政壇角力難以避免,聯儲局是否會聽取特朗普的意見?抑或唱反調?這是極不明朗的因素。

另一方面,本月26日,歐洲各國央行不賣金的協議將會解除,自協議實施以來,歐元跌勢明顯,將令央行們採取怎樣的行動?亦是未知之數!

以上兩個因素相比,前者影響力將更大,假設聯儲局一如特朗普所願減息,減多少又是另一個問題,減了以後,特朗普意見、發言、施壓,亦會左右人們對未來息口的期望,種種都很大機會令金價出現巨大波動。短期波幅極難估計,這種情況下,小弟建議可留待十月價格穩定後才考慮。價位方面,調整至1350-1400區間,小弟覺得都是吸納時機。白銀方面,小弟覺得14.5-15.5區間都可吸納。

7 則留言:

Patrick_C 提到...
作者已經移除這則留言。
Patrick_C 提到...

沈大師金口一開,黃金睇六千美元1安士 金價即時有反應 真係唔好唔信邪。

路人甲 提到...

買佢相反機會大

匿名 提到...

JOE哥, 其實我有個問題, 想問下有冇解決方法.
就係之前唔識買, 買左一堆觀賞幣(DISNEY 金幣, 澳洲1KG銀幣等).
想問下呢D幣, 有冇方法/ 途徑放?
問過一兩間, 佢地話係按重量收.
但係呢D幣, 火耗PREMIUM甚多,
要點樣放才能有合理價格呢?

匿名 提到...

是央行不賣金協議,不是不買金!

匿名 提到...

https://www.gold.org/what-we-do/official-institutions/central-bank-gold-agreements

gogoldjoe 提到...

謝指正!