2019年9月15日 星期日

囤地主的問題


為何要向地主開戰?從昨天淘太商場群眾毆鬥事件可以看到一點端倪。事發商場為恒隆地產擁有,集團最高話事人是陳啟宗,一個典型的親中地主,按常理應該站在政府一方吧。

但事後商場管理處被支持示威的群眾追究,深夜立即發表聲明,力陳他們沒有報警,是警方無知會下闖入。聲明明顯要說明事不關己,與警察是次行動劃清界線(割蓆)。

商場的舉動很容易理解,若果他們不與警察的行動割蓆,霉運就會降臨,可能會被示威者搗亂、佔領、抵制,萬一規模擴大,波及集團其他物業、樓盤,損失難以估計,在商言商,誰會跟錢財過不去?

不過從另一個角度看,如果商場採用一個親政府的立場,高喊是自己報警,希望警察制止場內毆鬥呢?更聲言遇到相同情況,旗下所有商場都會採取相同手段。不難想像,集團很大機會面臨巨大風險,帶來錢財損失。只是,此事卻可能帶來有利政府局面,讓國際及大眾看到示威者暴力一面。更甚可能激起受影響人士,包括商戶員工、商場居民客戶對示威者不滿,就如機場受阻激起了部份乘客不滿一樣。甚至再做得積極一點,聲稱為免居民生活受影響,決定開放商場,不收取租金,給受影響商戶自由擺檔。利益所在,很大機會能凝聚更多支持商場的力量。

商場採取了第一種方法,息事寧人。在保護自已財富或支持政府立場上,地主關心自己多於中央,關心能否賺錢,多於政府能否平定大局。親中地主集團尚且如此,更何況其他。但在政府角度,沒有一個安定的社會環境,你們能營商,能座擁巨大財富嗎?地主站於資本主義角度,中央卻站社會主義角度,地主與政府間的衝突便是由此而來。

21 則留言:

匿名 提到...

我反而覺得是在開始打香港地主. 國內上了富豪榜, 大多數沒有好果子吃. 歷史不斷重演. 馬雲辭職, 交上支付寶換命

匿名 提到...

流氓政權, 有錢人全部跑不掉

Lisa 提到...

中央政府不會阻人發達, 也唔會理你賺幾多錢, 但是要是你的權力去到高過中央政府就不能....

匿名 提到...

不要將香港的利益放得那麼高, 中央衡量國內與本港兩地,在資金不足時必定向香港有錢人開刀,因為要養活過億人生計。香港中產與富豪愛國就要有心理準備過一窮二白,特別是面對中美大戰時。
做愛國愛國者不是永遠只有利益,沒責任。

Samuel 提到...

還認為北京看中的是香港的錢的想法是很幼稚的。抱著這種觀點,就不會看懂香港的局勢和各方的博弈。

Lisa 提到...

佢地就係用歪理來嚇香港人, 迫好多人上街反政府 !
所以當初上街的人矇查查, 要搞到失業或做唔到生意先清醒........

helmut 提到...

你是說三十年前嗎?

helmut 提到...

佢哋根本就唔知香港有幾落後

helmut 提到...

https://youtu.be/qXwhuXNpytQ

睇下而家個世界先啦

匿名 提到...

流氓政權,你指中共中央? 咁英國人既港英政府就毫無疑問係賣鴉片白粉又收黑錢既毒梟政權了.

若果係中共流氓政權,流氓得8億國民喺佢統治下,不促40年就由一貧二白成為新發財,咁既流氓政權真係無任歡迎,同我繼續流氓多啲.

helmut 提到...

我都支持,真係想反大陸住

匿名 提到...

helmut: 我都贊成;話時話,點解你不返去大陸住?

匿名 提到...

咪係; 「上街的人矇查查」; 李加X撤資矇查查; 馬雲提早退休又係矇查查; 呢個世界唔知有邊個係醒?
https://www.secretchina.com/news/b5/2019/09/16/907443.html

匿名 提到...

人不為己,天諸地滅,商場的做法,合情合理。

地主很清楚自己的社會責任,但由於本身不是執法者,只是暴亂的受害者,在沒有能力提供保護之下,要求受害者出面指證暴徒,迫使他們曝露於二次傷害之下,是很不負責任的行為。中央政府深明大義,又怎會怪罪地主呢?

不過,地主也不是只有這一種,就像被中央點名指責的那位,本身就是個騎牆派,見誰大誰惡便見風轉舵,以為面面俱圓,便能討好所有人,倖免於難嗎?中央政府哪有這麼好騙,當然要提醒那位地主什麼叫做社會責任。

匿名 提到...

人哋馬雲創業成功,55歲就賺到1500億人民幣去退休嘆世界,你就話人俾中共奪產逼退休? 咁叮噹馬頭既馬化騰唔退休又點計? 你要反過嚟大讚中國社會係成功人仕既追夢者天堂了嗎? 仲有,美國軟件巨企Oracle 既創辨人 Lawrence Joseph 約50歲就退出公司營運管理層,終日躲在自己間日本傳統大和風格既巨屋去享受人生,以你對馬雲提早退休既邏輯, Lawrence Joseph 就已經必定係俾美國政府奪產喇,你就係咁既邏輯,right?

提李+誠把口講既嘢係咪矇查查? 你睇佢都唔承認自己地產商有經濟霸權,你話佢究竟係 "矇查查",還是 "扮矇查查", 見你咁認同李+誠講嘢係极,二選一俾你揀一個認咗去. 我哋睇你都係咪馬上轉軚,去屌鳩李+誠矇查查?

講矇查查,就必定係你班俾泛民煽上街暴動既黑衣,問心一句,你自己有無去立法會網頁親自睇過今次逃犯條例既修例文本? 根本林鄭今次修例内容就係符合公義立埸 ,你反咩? 既然你反得修例,就只得兩個可能性,你唔係反公義既暴徒的話,你就必定係未睇過修例文本就矇查查俾泛民煽動既傻西.

我自己就睇完修例文本,修例内容如下: (1)從固有條例中剔除政治檢控嚟不作移交; (2)加入雙邊控罪作立案門檻; (3)加入立法會及法庭聆訊作移交門檻.

以上林鄭提出既修改内容,有邊項係非公義? 你指出嚟俾你自己睇吧, 日月報跟毒果一樣絶口不提修例内容既公義性, 只會劈頭一句marketing 口號 “送中條例” 去坤死蠢.

點解明報及毒果唔分析修例内容既公義性呢? 因為林鄭既修例内容係無可否認立於公義, 一分析俾班唔用腦自己諗既人知, 佢哋就唔會加入泛民去盲反, 所以日月報及毒果唯一選擇係 “不作修例内容既分析”, 而只用marketing 口號去煽動, 因為太多人見唔用腦, 見係報紙刊登就當真理當秘笈, 正如你呢種人就係證明.

你呢班人去反對一個有公義性既修例, 咁你呢班反對既人仲有無公義可言, 無. 仲要係以暴力手段去反對一個合符公義既修例, 你哋唔係暴徒又係咩?

為反對一個合符公義既修例而暴動既人, 稱佢哋為暴徒有咩唔啱?

最後, 咪白痴到, 俾報紙佬用 “百萬人” 呢一個量化詞嚟導你升仙, 去恰埋對眼認同呢場泛民暴動係正確. 以日月報及毒果呢個 “有百萬人” 就係正確既理論引伸, 死鬼毛澤東當年煽動 “三反五反”、“大躍進” 及 “文化大革命” 等等政治運動, 響應及陷入揭斯抵理式瘋狂既死蠢以數億人計, 唔係比你指既 “百萬人” 多得多咩? 你要話我知 “文化大革命” 好正確? 只少比泛民反對林鄭既 “剔除移交政治犯” 嚟得正確?

自己諗諗, 何解日月報及毒果用上 “百萬人反對修例” 就會使你覺得佢哋係正確? 我睇你係 “條件反射” 而無客觀思維判斷可言.


helmut 提到...

陈启宗谈香港之一:香港民生有问题,但根在政治生态

https://www.guancha.cn/chenqizong/2019_09_17_518161.shtml

狄克 提到...

Keynes 兄, 你講得冇錯, 喺上流社會係有再分層次, 以"唔使做"被視為再上一層樓, 出名嘅企業家大把, 唔明d人一見馬雲退位就大做文章!?

匿名 提到...

馬雲又唱live又夾band, 唔多觉得佢好捨得个位啰. 你拿美国人来比喻,多么不恰当,要比也拿杨斌,郭建新,仰融等比吧?
抓去,你说他贪污;不抓,你又说他「自愿」放棄. 你不如说,系个制度有问题,才会人人都主动/被贪污,又人人都被自愿退休吧.
你的论据,连wx网民都不相信. 又怎骗得过港人!

匿名 提到...

因为你看看Mr Ma 的 predecessors,就知道点解人地会咁讲了.有common sense的人都睇得出

匿名 提到...

有 common sense 既人都睇得出,咁你就睇吓林鄭修例内容如下: (1)從固有條例中剔除政治檢控嚟不作移交; (2)加入雙邊控罪作立案門檻; (3)加入立法會及法庭聆訊作移交門檻.

以上林鄭提出既修改内容,有邊項係非公義? 你用common sense指出嚟俾你自己睇吧, 何解日月報跟毒果一樣絶口不提修例内容既公義性, 只會劈頭一句marketing 口號 “送中條例” 去坤死蠢?

Common sense評論一句, 泛民班人用暴動去反對一個符合公義 sense既修例,呢班人唔係暴徒又係咩?

匿名 提到...

原來你指證馬雲被中國政府奪產既所謂有力證據,就係馬雲喺員工晚會 "又唱又跳",呢個就係泛民黃絲既邏輯思維.

我公司前荷蘭鬼 department director做到有股權partnership, 本可以65歲才退休,但佢60出頭就退休,佢以前每次annual dinner 都唱首本名曲 That 's why u go away 及 Winter's tale, 年年如是. 以你對馬雲既邏輯引伸,我前老細毫無疑問係俾未代港督彭定康奪產喇!

你就係咁既邏輯,right?