2019年8月7日 星期三

$40.5沽出金礦股


金價升穿1500,2018年8月最後一次入的金礦股亦升至高位,綜合馬田分析,九月可能有調整,今晚決定先沽出一半,以均價$26.7計,獲利51%。

19 則留言:

Patrick_C 提到...

Joe哥 咁請教AGQ現價可追否?

Unknown 提到...

可以,但要𥄫實睇路,現價同我入時已升左一截。

Unknown 提到...

如現價30.XX入,升四至五蚊,我就會走。

gogoldjoe 提到...

上面是我留言

keith 提到...

joe 兄 咩位您會考慮入番

gogoldjoe 提到...

我主要睇時間,再結合價位,所以好難講咩位。

匿名 提到...

真希望168還在
現在正是所有金甲表現時候

匿名 提到...

請問邊度有agq賣?

gogoldjoe 提到...

AGQ是美股
https://finance.yahoo.com/quote/AGQ/

匿名 提到...

他叫你行.你走便對.他沽你便入貨!

Stable 提到...

版主可以發文分析現在香港的現況嗎?

gogoldjoe 提到...

hi stable, 好的,試試吧!

Stable 提到...

謝謝🙏,期待版主發文!

匿名 提到...

請問邊間金鋪買金條穩陣呀? 將來又要容易回購的?

gogoldjoe 提到...

恒生

翊明 提到...

同埋文咸東街嘅利昌

JMMJ 提到...

未聽過,利昌可靠嗎? 不要去連鎖金鋪如六福?
恒生買是否實金? 日後只能在恒生放賣嗎?
今日金價回番好多

匿名 提到...

JOE哥, 我之前請教過你關於實銀價錢. 如你所說, 實銀已升至稍高過我當初買入價.
請問如果我把實銀賣掉, 於九月追入一些實金, 可以嗎?
順道謝謝你, 我是一個很騰雞的人, 謝謝教我學會等和忍.

gogoldjoe 提到...

可等10月再打算,九月或有調整