2019年6月27日 星期四

追落後$24.75買白銀


2016年小弟曾以$35.68買入AGQ,二倍槓杆白銀ETF,捱了三年價,今晚以$24.75溝貨,因為白銀嚴重落後,金銀比率已升到93高位,落的機會大於上升,銀價前境不錯,現均價降至$31.3美元。

14 則留言:

mavi 提到...

Joe 博命喎,又槓桿2倍 :)

gogoldjoe 提到...

白銀冇三倍咋!哈哈

mavi 提到...

唔好掛住入貨:) hahaha.....等緊你出文章 :)

Frederick Cheung 提到...

要三倍都有既 USLV:NASDAQ. 不過都唔使咁博

Frederick Cheung 提到...
作者已經移除這則留言。
fourthppp 提到...

買SI公平一點.我都買了數張

匿名 提到...

JOE哥, 有跟開你的看法, 之前也陸續有入金, 但是當時唔識買, 去銀行買左實金後, 又上網同去中環買左好多銀. 包括一些澳洲銀幣, 同埋加拿大銀條.
金有升, 但係銀一路坐住. 我係每安成$133X 港紙買的.
請問我是否應守下去?

匿名 提到...

匿名 匿名 提到...
JOE哥, 有跟開你的看法, 之前也陸續有入金, 但是當時唔識買, 去銀行買左實金後, 又上網同去中環買左好多銀. 包括一些澳洲銀幣, 同埋加拿大銀條.
金有升, 但係銀一路坐住. 我係每安成$133X 港紙買的.
請問我是否應守下去?

--> Sorry 我係指每安 $133.X.

Lisa 提到...

買實金實銀的, 都應該睇長線啦 !

gogoldjoe 提到...

都等咗咁耐,梗係同佢玩埋落去

匿名 提到...

謝謝Joe哥回答. 也謝謝Lisa.
Joe哥你睇銀的目標價係幾多度呢?
另外, 我看你談到金銀比, 發覺歷史上超過九十幾的時候很罕有. 是不是真的有大事要發生了.......

Adam Chui 提到...

我見招商永隆9999黃金條(500克)好便宜, 大約 USD 1330/oz
買唔買得過?
Bid Ask Spread 又會大D,大約2.2%

http://ac.winglungbank.com/wlb_corporate/hk/personal/investments/financial-information/gold-prices.html

有無D乜野要特別留意?

Adam Chui 提到...

另外買金要有LBMA Cert 嗎?
一般銀行認證都可以?
或香港金銀業貿易場認可會員發行才可以?

gogoldjoe 提到...

hello adam,

買賣黄金一般不需認證,認金不認證!
銀行買賣黄金一般相對安全,他們都要遵守法律。致於差價可參考多幾間,但一般不會相差很大。