2016年7月29日 星期五

九月可能見20000至21000




近日道指輕微調整,但仍然強勢。今天是七月最後一個交易日,密切留意今晚道指收市。根據馬田分析,若今晚高於18289,大有機會維持升市兩個月(8及9月),之後三個月(10月11月12月)約90日才調整。

昨晚道指收18456,與18289相差167點,除非今晚有極不利大市的消息,否則很有可能實現目標。換言之,未來兩個月,升市機會頗高。升到甚麼位呢?今年五月,馬田曾預計升到20000﹣21000區間。

根據統計,美國大選,美股七成機會升市。不過,今年適逢大選年,還出現了兩位爭議性超大的候選人,實在有太多不確定因素。目前照馬田分析,華爾街銀行家屬意希拉莉,但他們開始擔心希拉莉選情。照其分析,小弟以為若選情有利希拉莉,這班人大有機會令大市上揚,反之下跌。以下是過去數屆大選,從8月到11月初大選前兩個月走勢,給大家參考。

1992(克林頓當選)﹣﹣﹣下跌

1996(克林頓連任)﹣﹣﹣上升

2000(布殊當選)﹣﹣﹣波動微跌

2004(布殊連任)﹣﹣﹣波動上升

2008(奧巴馬當選)﹣﹣﹣下跌

2012(奧巴馬連任)﹣﹣﹣波動微跌







6 則留言:

匿名 提到...

Joe兄,
大師最近update左private blog. 佢個意思同上文好似有啲唔同。唔知你點睇?
小初哥

匿名 提到...

今晚睇下先

gogoldjoe 提到...

分別不大!

上面都有提兩個方向!

1/現在升到9月再調整理
2/現在開始調整到9月再升過

私人BLOG重申了第二點多一些。

fourthppp 提到...

MA由一月開始好多時都是今天的我打倒昨天的我
一般都是舊準過新的

匿名 提到...

美國政局咁亂
太难預測了
(Joe from mobile)

Frederick Cheung 提到...

早幾天zerohedge有一個睇法,從過往統計,如果係同一黨的候選人要贏得總統選舉,股市在8-10月上升就有利,如果另一黨的候選人要挑戰成功,8-10月股市下跌就有利(約86%準).原因亦不難理解,那三個月的股市表現很影響選民的情緒.所以看誰的機會較大,美股可以係一個指標.亦因同一原因,特朗普呼籲支持者賣出手上股票.