2010年12月8日 星期三

請認清銀行系統



最近法國出國抵抗銀行運動,由前球星簡東拿發起,呼籲所有人到銀行提款,有很多人響應,根據網上資料,己有6萬多人響應,參與者以為這種行行會對毒工廠(銀行)做成打擊,實在太天真了。

他們一定是不知銀行系統是如何運行,錢是由債務而生,並非依賴存款,銀行間更可以互相拆借,向法國的銀行借不到,可以向國際上其他銀行借,再不是可向美國的銀行借,而美銀行又可向聯儲局借。所以,與其提走存款,不如呼籲人民不要借貸好過。但其實這班人可能同樣想借貸,只是不滿銀行只借貸給某類人,而不借給自已而已。要打擊銀行,其實最有力的行動莫過於提走存款去買金及買銀,希望簡東拿考慮考慮!

12 則留言:

金多祿 提到...

在網上流傳幾條關於銀紙發行的荒唐本質請大家印証一下...

http://www.youtube.com/watch?v=zbKRM30Zxnc&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=qZkaT-V9rfI&feature=PlayList&p=21436261C6E4FDD1&playnext=1&playnext_from=PL&index=3

http://www.youtube.com/watch?v=J9PxRMN1jgo&feature=PlayList&p=21436261C6E4FDD1&index=5

http://www.youtube.com/watch?v=ugzWdJaxcA4&feature=PlayList&p=21436261C6E4FDD1&index=2

http://www.youtube.com/watch?v=rvG58bxhmuI&feature=PlayList&p=21436261C6E4FDD1&index=1

匿名 提到...

本人在好旺角見到好多楓葉銀幣,有唔同樣!請問那一種才是中銀賣的呢?有冇相,可以看看呢?

gogoldjoe 提到...

加拿大間中會出d特別版,仲有,銀幣上個英女皇頭會隨女皇愈老而變樣,以前中銀間中都有特別版,但唔會有溢價,反而好旺角可能因特別版而有溢價,最好買冇溢價的。

匿名 提到...

非踩場

各位金甲, 你地有無擔心過有一日會發生好似羅斯福咁, 唔比民間擁有金?

咁多年既心血化為污有, 或者會比佢地低價買哂

LF

gogoldjoe 提到...

每一種投資都有些不能預測的風險,兄台持有貨幣又怕不怕有一日會變廢紙?又或者如二十年代馬克崩潰般大幅貶值?面對此等風險又有何保險對策?

Gordon 提到...

有無擔心過有一日會發生好似羅斯福咁, 唔比民間擁有金?
>基本上由故至今,呢一招不同政權都出過,但世界上民間d金有冇因此滅絕呢?歷史證明行政指令禁止黃金,永遠只能有效短時間.
你又唔擔心下,如果突然打仗,你手上一d金都無,你點算?

匿名 提到...

>但世界上民間d金有冇因此滅絕呢?

但係自己手上既金比佢攞左, 都己經夠死. (睇得比較自私)

其實佢收哂D金之後發生咩事?

LF

chapman 提到...

大家最重要是保持獨立思考,同在做好風險管理

匿名 提到...

唔比民間擁有金?
<---你呢個係好好既問題.
不過又反過來諗.點解吾唔比民間擁有金?
因為係咩?

Gordon 提到...

其實佢收哂D金之後發生咩事?

>例如美國啦,係2戰發生緊,美國參戰前,由於各國打緊仗,基本上停止生產,無貿易,但人打仗都要食野,要衣服鞋襪等生活必須品架,於是,世界各大政府D金,基本上俾晒佢,用來向佢買野.係之後,因為世人已經無左共同認可的交易媒介,咪被逼全世界用美元結算囉.而當全世界用美元結算,美國唔夠駛時咪QE囉,要幾多印幾多.

點解吾唔比民間擁有金?
>如果D人有金,見美國成日QE,係咁搶錢,結果轉用黃金結算,咁美元咪大件事,佢唔夠駛時,咪無得再印銀紙囉.

匿名 提到...

>其實佢收哂D金之後發生咩事?

其實我想問, 之後有無收左民間大部份既金, 有無人因為非法擁有而坐監? 如果當時一路楂住金, 回報如何, 跑唔跑得嬴股票/物業?

>如果D人有金,見美國成日QE,係咁搶錢,結果轉用黃金結算,咁美元咪大件事,佢唔夠駛時,咪無得再印銀紙囉.

而加已經無左金本位, 法律上無得換番金架啦

LF

gogoldjoe 提到...

回LF,你的問題,之前已有人問過,在下亦答過,你可以看回之前的post。