2010年12月6日 星期一

白銀市場將會率先爆





先多謝金多錄的分享,白銀市場的機會的確比黃金更勁,這是因為白銀長期被人為壓得太低價,造成了回收停頓的局面,基本上是不斷地消耗,而家只係等幾時爆。
-
上星期我去旺角萬安行買手連,就跟老闆 (相中穿迷彩者) 講起這件事。老闆講,以前 (七八十年代) 佢地店舖是會回收銀器的,就好似而家買金一樣,有買入賣出價,店後面還有個工場,可以熔銀,因為當時銀價相對租金、人工、燃料仍然算合理,買賣的差價扣除火耗後,銀器店仍然有肉食,但八十年初之後就不可以了,因為當銀價每安士只係$40-$60港元,買出買入差價只係幾蚊,儲存+火耗+人工+租金比差價高出不知幾多,連銀價都不能抵消,即係話你送塊銀俾佢,佢叫人熔左佢都仲要貴過白銀本身的價值,再搵人重新做一件首飾,成本就遠遠超過銀價了,因為同樣是一件首飾,用金做同用銀做,手工費相差無幾,結果,銀器店唯有停止回收白銀,否則就要倒蝕。
-
結果做成乜野現象呢?就係過去幾十年,白銀都是有出冇入,佢只會從供應商買銀製品來賣,而唔會收銀器循環再用。所以大部份人去買銀器,買的都係租金、人工、手工費,反而白銀的成本好低,所有銀器亦唔會跟銀價定。
-
除了飾物範疇,其他工業用途亦一樣,例電路板、CD、醫學儀器等等,即係話過去幾十年,全世界都冇人做回收白銀生意,因為回收來重造比買新既仲要貴好多好多,白銀於是一路咁消耗,d人換電腦就去左堆填區,銀飾唔要就丟落垃圾桶,最後亦係去左堆填區。
-
後果係點?唔使我多講,大家都估到!當有一日,如果國際上買唔到足夠既白銀,咁所有礦商或者銀商第一步就係將銀價提升到足以支付回收循環再做的價格,以補充貨源不足。咁咩價先至做到回收?租金、人工、收銀店的傭金、燃料等等,相信冇每兩$1000以上都唔得。投資白銀一定要有耐性,好戲還在後頭。

8 則留言:

Bosco 提到...

>咁咩價先至做到回收?租金、人工、收銀店的傭金、燃料等等,相信冇每兩$1000以上都唔得

呢個好難講。我以為唔系單單系銀價決定既,因為而家最大問題系,其實普通人會有幾多銀呢?我幾乎幾肯定,普通香港人可能金器仲都過銀器(唔系以價值計,系重量計)。你要收,但源頭系邊到來呢?
以前一個好大既回收來源系菲林,但而家已經買少見少。最大獲系,現世大部分既銀既應用都系以一個微量形式出現,好次得幾克系一架iPhone入面,咁點收呢?再據個例,我剛剛系永安買野,見到有一種日本出既“切菜板”,表面有一片膠片,上面系含銀既,因為銀系一種好好既防菌物料。件野先賣150元,呢D又系無可能回收既。

satan_wong 提到...

多謝祖師兄既資料..好有用..

金錢一一 提到...

我估當銀價升到咁上下,d人就會去搵第二樣物料去取代銀嘅工業用途,到時果樣物料嘅價就會升升升...
又或者做過一樣product去取代之前要用銀果樣product,(例如CCD取代菲林),咁果樣product又會大賣...

金多祿 提到...

回收來源瑣碎導致成本高昂,在工業的不斷消耗下,現存的必定慢慢陰乾...

當到達一個臨界點...例如近年中國電子工業的掘起對白銀的需求...etc...

到時......

(換馬?依家所知白銀的特質只有鉑、鈀可代替吧?)

Bosco 提到...

今日第一次去利昌,買個水泡餅來玩下,順便問下拒點收Kitco既 100Oz 999銀磚,拒Quote話系269一兩,大慨系低現貨銀價既4%。利昌賣比你呢就系大慨高現貨銀價既3%(已連火耗),即系拒賺你7%差價。

匿名 提到...

我本身有中銀貴金屬戶口同儲蓄戶口,會唔會方便d?

請問中環中銀分行或者各分區分行買現貨金銀楓葉幣,有冇小量存貨可以賣?定係想中銀買金銀楓葉幣,係香港唯一只可以買既只係得中環永安集團大廈分行可以買?

中銀買賣金銀幣果陣係唔係跟返網上個牌價,同埋如果將來收返都係差價只係8蚊? 即買入254元 賣出262元

Bosco 提到...

> 我本身有中銀貴金屬戶口同儲蓄戶口,會唔會方便d?
會,但銀長期無貨

》係香港唯一只可以買既只係得中環永安集團大廈分行可以買?
唔系,中環新同舊總行都有得賣

》中銀買賣金銀幣果陣係唔係跟返網上個牌價,同埋如果將來收返都係差價只係8蚊? 即買入254元 賣出262元
系。但你要系賣番有套既先系。

匿名 提到...

羅傑斯料金價突破2000美元
12月 9日 星期四 11:44 更新
「商品大王」羅傑斯表示,未來將出現超級通脹,估計未來幾年美國利率加幅非常大,同期股市表現難以樂觀。
羅傑斯表示,由於寬鬆的貨幣政策及西方國家債務高企,因此看好商品市場,預計金價最終將升至2000美元。
他又指,看好內地經濟,對人民幣幣值充滿信心。內地加息控制通脹是正確的決定,透過控制流動性,能夠有效抑制資產價格過快上升。(da/a)