2010年5月18日 星期二

回聖誕快樂兄

怎樣救歐元? 定係根本無得救?
如King兄所言,掛黃金可能救到,但絕對難以實行,因為歐洲好多國家的黃金都儲存了在美國,早前德國有表示過想提回國(希臘危機前),黑人總統立即訪德,隨後就不了了之了。如果沒有實貨黃金在手,就算掛勾,人家拿著歐羅來換金,又如何拿出黃金給人?到時歐羅會死得更快。就像1948年國民政府因為法幣失效,於是從新發行金圓券取代法幣,但人民立即瘋湧去脫換黃金,結果發現原來換不到,金圓卷只用了十個月就貶值2萬倍,最後亦同告失效。

如果歐元瓜柴,個過程應該會點?
呢個就難預少少了,如果將歐豬踢出歐羅區,歐羅可能有救,但咁樣亦要重新訂立歐羅的匯價,如果不踢出,咁較富有的國家就要繼續補貼財赤國。現時的計劃是先由各國政府集資救助,但其實好多國家亦有周身債,叫佢地集資,佢地又係再問市場借(發債),若然冇人借,或者要高息才肯借,咁又點算?可能到時會集唔夠資,最終又係要富國,主要係德國出多d,但德國都唔係傻,長貧難顧,冇可能無止境補貼其他國家。

所以,最終可能由歐洲央行印錢去救,如此歐羅一定貶值,希臘人或者覺得問題唔大,因為有人救自已,借錢俾自已,就算手上貨幣貶值都冇咩所謂,鬼叫自已以前大花筒又不事生產咩?

但德國人就會好唔忿氣,點解我一直勤勤力力做野(德國人退休年齡長希臘人5年),到頭來手上的錢卻要貶值?所以,佢地會開始拋售手上的歐羅,脫換做黃金及其他貨幣以保存自已購買力。當然希臘人同樣可以咁做,所以整件事對德國人好唔公平。(呢個或者可以解釋King兄那段德國金瘋的新聞,似乎有錢的德國人正為此事作好準備!)

如果歐羅要崩潰,首先會從央行印銀紙開始,之後歐洲人會拋售歐羅,貨幣不斷貶值一定會激起民憤,在民主製度下,一定會有政黨提出脫離歐羅區以爭取民心,如果呢類政黨能在大選中取到好成績,又會再加速歐羅貶值,此時若果有某國政府為保政權,宣佈退出,咁就是正式解體的開始。

一夜間發生,還是可以循序漸瓜呢?
呢個好難講,要視乎局勢發展,不過個人認為慢慢解體機會大一點,成員退下一個退下一個,除非有某主要大國突然退出,如德國,咁就一夜間係咁先了。

(以上純屬個人推測)

1 則留言:

hugo911 提到...

報 到 hi all ^^