2020年3月10日 星期二

馬田預測未來兩週美股反彈



昨晚投資市場大幅波動,美股道指世紀性下跌二千多點,國際油價崩跌近三成,黄金由高位回落。大量市況資訊,分析得死了不少腦細胞。昨晚做了多項操作:

1/ 沽出上週買入的做淡黄金股票JDST,獲利可以
2/ 沽出餘下做淡道指的SDOW,獲利可以
3/ 趁油價大崩,再入UCO,現均價$10.87,捱價中
4/ 趁道指大跌,反手做好,昨晚入少量UDOW,作價$70


手上現沒有任何做淡美股的股票。回顧是次做淡美股部署,美股不中是第二輪做淡受動波市影響,過早買及過早沽,令獲利縮了一截。

今周及未來兩週,馬田出了多篇分析。總括是,今週將會是一個低位,未來兩周將會反彈,四月初會再下跌。昨晚收市低於24288,走勢偏弱,意味美股未止瀉。給果反彈,第一阻力位在26620左右。未來數天走勢,如果今晚升,明晚會跌。

11 則留言:

keith 提到...

美股波動好大,大家控制注碼。希望彈到23.3 再沽。

Leo 提到...

我前晚入了一些UDOW, 昨晚開市時全放了. 昨晚也入了一些SDOW, 睇下今晚又有沒有斬獲

Moses 提到...

Joe兄係subscribe左馬田大師最高級個個private blog?

gogoldjoe 提到...

我朋友有,我自己就冇,因為佢會share訊資俾我

匿名 提到...

joe你朋友會唔會或有無去到WEC?

gogoldjoe 提到...

佢冇去呀!

JACKchio 提到...

請問JOE兄,如果真系發生股災,黃金是否會跌回1350左右(因為D人會把金按給銀行,銀行再換回CASH作為流動性?所以金跌美元升?)我見08金融風暴是這樣.
等全球再瘋狂印錢先至爆升呢??

sam wong 提到...

神準3月份slingshot 23000~21000到位了。

匿名 提到...

Resistance from Private Blog was 22415.9, 21711 and lastly 20926 for DJIA Cash.

Lets see where it will go this week

gogoldjoe 提到...

sam說得對,是神準

Moses 提到...

lol...UDOW,完全買唔到....無人SELL