2019年10月4日 星期五

$95.7買入UDOW


坐言起行,今晚就買入第一注!不必心急,小弟相信十月至十一月還會有機會,只是小弟心急罷了。哈哈!

11 則留言:

fourthppp 提到...

國際緊急經濟權力法, 「必須考慮美國總統切斷中國的資金來源、凍結向中國支付債務,以及實施金融封殺的能力。」
如果"凍結向中國支付債務",那大很多錢只能走去其他地方再去買美股了.

匿名 提到...

if that's the case 凍結向中國支付債務, that means US bond is trash and also USD is trash. Guess it will never happen.

gogoldjoe 提到...

買實金亦正正為防範這種風險,一介小市民,我們可以做的亦只有這種防範。佢夠膽就債務違約,攬炒,又睇佢啲美元多人要,定我啲金多人要?哈哈!

匿名 提到...

agree with you joe

Frederick Cheung 提到...

祖兄,我都忍唔住小注小注咁收集DIA

bssteven 提到...

同意祖兄,實金是我們蟻民最可信賴的朋友!

匿名 提到...

死啦祖哥, 實金又係咁升......究竟會唔會跌返落去之前放個位.......?

匿名 提到...

唔知幾時至入得返貨......而家金價貴過早陣子放的價錢啊

匿名 提到...

For gold, you just have to close your eyes and buy at any price

gogoldjoe 提到...

實金係隨時可以買

Stable 提到...

版主,看到馬田po文提到這兩個月,香港聯繫匯率制度可能出現改變,可以分析一下可能發生哪些影響?