2019年9月25日 星期三

金價有望挑戰阻力位


金價繼續大漲小回,已經升逾$1530,九月初的調整只去到$1490左右,並未去到預計中的$1455,故錯過了低位買回機會。不過投資就是這樣,能夠預測到大概波幅已難得,要精準地於高低位買入賣出相當難。

雖然馬田仍未出分析,但目前動力模式應該還處於負值,喚言之這個上升是危險的,藝高膽大的可試試火中取栗,但小弟以為值搏機會不高 。目前有望挑戰對上的阻力位,大約是$1557左右吧。挑戰與測試,有機會升逾,亦有機會觸及後返回。十月有許多大事發生,英國脫歐問題,中美貿易談判,10月30日美聯儲議息,件件大事,相信金股都會出現大波動,目前小弟美股戶口全現金。

11 則留言:

linhonching 提到...

我留意到,昨天銀冇跟上,只係金自己升,所以牛市仍未時候

gogoldjoe 提到...

對!
真升係一齊升

狄克 提到...

十月係傳統股災月, 雖然唔一定股災, 但負面消息真係夠多。如果所有事情一如預期發生, 其實市場亦會預期消化咗; 唯一係意料之外既事發生才會爆上落, 否則相信金會悶到下年才牛~

匿名 提到...

It seems your long waited correction just happened last night :D

gogoldjoe 提到...

好似係!不過都仲未穿1455,或者有機會再挑戰1560阻力位,我估計未來一個月可能會於1455-1560之間上上落落。

gogoldjoe 提到...

如果有膽量可以炒波幅,哈哈!止蝕定於$1455

Sam 提到...

其他避險工具,如日元都沒升。金應該無法破頂

tatian 提到...

之前嘗試過買815之類白銀概念股,但亦不打算買實物,主要因為沒有時間打理。
不知買銀還有什麼選擇?

gogoldjoe 提到...

美股有白銀ETF

So What 提到...

Joe哥,白銀 終於下跌了 現報美元17.59/盎司(下午17時29分) 現在可以入第一注嗎 還是按兵不動等Martin Armstrong 的最新blog才决定?
我 有啲舉棋不定 因為 我唔識睇圖表 但是我對比上一次2009年銀價起飛前曾經有連續跌咗大半年由21蚊跌到去10蚊, 跟住先展開瘋狂上升的旅程, 唔知今次會唔會 經歷一次 慘痛的大插插 然後再 來一個v型反彈, 如果開倉e.g.17.5入第一張止蝕位應該擺喺邊度呢?

gogoldjoe 提到...

最安全等佢出blog