2018年2月6日 星期二

昨晚反手做淡 $17.86入SDOW


說了一段時間的美股Bear Trap這次應該真的來臨了。美股昨晚大跌千一點有多。有幸得到幾位網友提點,包括Fourthapp、frederick Cheung,就在這次大調整前,抽空細研馬田分析,及時撤離美股,感激萬分。亦不枉小弟設立此網誌,讓大家聚首一堂,合力分析、分享,發揮網絡協力乘數效應。

一不做二不休,若然美股真的大調整,何不來個反手做淡,小賭怡情,故昨晚大跌前以$17.86買入小量三倍放空道指ETF,估不到睡醒,此股升了15%,與此同時,與之反向的UDOW大跌13%以上,尤如坐過山車之刺激。調整何時了?有心玩兩手的可跟貼馬田分析。不過,做淡難度高,各位網友小心決定玩不玩喔!

13 則留言:

狄克 提到...

woo~ 恭喜!!

mavi 提到...

反手唔容易,祝你成功!

gogoldjoe 提到...

玩玩而已,只買很少。

fungron 提到...

小心, 馬田話跌破24500先到有機會回到22000

匿名 提到...

請問係日結,周結定月結呀?

跌打佬 提到...

道指及環球股市下跌, 資金避險, 為何黃金不升反跌?

gogoldjoe 提到...

這個問題還在思考中

匿名 提到...

今晚係關鍵..?!收唔到24000上面可能19/2個week見20000..唔知有無理解錯今日篇private blog.
尋日就好似話今週收唔到24437.39上面就繼續去



moses

fourthppp 提到...

經驗告訴我們,大牛市不能沽.要買買OPTION.
馬田經常說
I restate that position once again – DO NOT SHORT THIS MARKET. You Must Wait for Socrates to give the signal.

匿名 提到...

我long左SDOW既3月call以小博大...睇緊19/2個week再插定3月頭


Moses

gogoldjoe 提到...

回fourthapp,

我見解是,他是指持續創新高不斷升的時候不能沽。但如果確認出現明顯調整,例如bear trap,應該可以。

匿名 提到...

馬田提及過黃金係1/29既benchmark不是升而是跌 黃金短期是下行trend. 當牛市的時候是所有benchmark都是升的.
但我都唔係太了解佢點解講1/29黃金benchmark唔係升.
睇返1/29當日同當周既收盤價都 "收高於" 對上一個10/29當日同當周既benchmark. 只是1/29既benchmark後開始下行.
還在思考中

Ph

匿名 提到...

更正:對上一個benchmark係10/9先岩

Ph