2018年1月31日 星期三

$108.7沽UDOW 獲利20% 暫時撤離美股

先跟網友們賠不是,因為工作繁忙,上次看了馬田文章,沒有即時發表。以下是文章重點,大意說,2018年上半年,股市將會很動盪,要去到下半年七月打後才會穩定下來。因為美股已升到他2014年預測的水位25000-28000點,極大可能會出現熊市陷阱(Bear Trap)。馬田又表示如果2018年開始後最高位高於2017年12月18日創下的24876.07點,那表示今年美股形勢大好,那3月及5月或會出現與牛市相反走勢。

結果,道指2018年1月2日開市,最高並沒有超越24876.07。不過1月3日就超越了,最高見24914點,那當然與他預測不符,但考慮到可能有時間誤差,也要十分小心。故小弟已於1月19日以$108.7沽出九成UDOW,獲利20%。其後美股繼續上升,升到最高見26616點,才於這兩天急回,昨晚跌至最低的26028點。UDOW昨晚以$109.74收市,仍然高於小弟出貨位。雖然馬田去年的Bear Trap警告沒有出現,但唔怕一萬最怕萬一,對他的警告不能不防,有投資美股的網友,需做好部署。



8 則留言:

mavi 提到...

唔該曬joe 同其他網友分享自己意見thx !

Julian 提到...

well played...

mavi 提到...

Joe呢次馬田訊號好緊要 :),真係唔怕一萬最怕萬一!thx

gogoldjoe 提到...

先前幾次唔中,但今次中咗!

gogoldjoe 提到...

而且中到應一應!勁秋!

mavi 提到...

Joe 觀察到三月先睇返向上?

gogoldjoe 提到...

我都係跟住馬田大師操作。

mavi 提到...

哈哈!操作得好好!