2017年10月8日 星期日

道指向23000關口進發




兩年前,如果有人跟你說,道指會升到23000點水平,相信很多人會覺得匪夷所思,但事實的確如此,由特朗當選的17000多點,到現在足足升了10000點。當年算死草,打算捕捉低位的人,眼白白錯失了好時機。

現在還入嗎?相信很多人都想知!小弟上月於$66.13盡沽UDOW,現在UDOW已升至$73元以上。目前策略是:守!因為投資美股是建基於馬田很多很多年前的建議,當然會繼續跟隨他的「指引」。雖然早前他預測9月4日勞工節可能是大調整開始,沒有出現,但基本預測大方向沒有錯。馬田對目前美股走勢仍然樂觀中小心為上,最近寫的兩篇私人博文都認為危機繼續存在,且可能是一個Vertical Market,令多數人變得過份樂觀,建議粉絲要小心。其中要特別留意下月,11月24至25日將是EMC小循環轉勢。

15 則留言:

Lisa 提到...

謝Joe, 不過我已打算放棄買股票, 而繼續儲實金實銀, 因為 Martin Amstrong 都說, 將來金和股都會走同一個方向 :)

gogoldjoe 提到...

沒有所謂!
各自修行!
我資金充裕,可以兩邊買。

mavi 提到...

多謝分享!Joe 你打算小循環轉勢先入返Udow?

gogoldjoe 提到...

是!

gogoldjoe 提到...

但要留意,如果那日後真的出現大調整,低位可能會於2018年初出現。

mavi 提到...

Thx joe

小初哥 提到...

Lisa姐,我記得馬田講過金通常會有5個false move,之前已出現4個了。今次13xx我個人認為是第5個了,等佢尋一下底,可能會進入上升浪了。又可以慢慢儲了。
但升得快同慢同升幾多年真係唔知了(可能好似dow咁慢慢升十幾年)

Unknown 提到...
作者已經移除這則留言。
Lisa 提到...

小初哥, 儲資產要有耐性 :)

Unknown 提到...

現在買人仔好唔好?

Lisa 提到...

http://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/finance/20171008/bkn-20171008194655607-1008_00842_001.html

人民幣去向:敍做機會嚟喇!港人仔存息年底睇升

匿名 提到...

我都係睇左Joe既blog之後先開始睇馬田既文章。
佢早前講加泰羅尼亞會獨立,好多人唔信。
又講過金既點位1362.5,呢次上升到1362.4止升。
亦講過火箭人會開戰,雖則火箭人只係挑釁最終沒有開戰(當然十分唔想見到開戰)。
Dow 9 月4 日我真係留意會5會插水。之後冇插水馬田亦有解釋點解冇插水。
馬田講既野是可以當一個指引
今個星期係金既Benchmark week
收低於1269係弱勢
低於1256會再有1個小型跌幅

狄克 提到...

thanks all!! so informative thread!

Jackcal 提到...

Joe兄對金價又點睇呢?

gogoldjoe 提到...

留意轉勢日有否逆轉循環