2013年11月16日 星期六

稅稅稅







當國家陷入債務危機,政府通常有兩種處理手法,一是印鈔,二是徵稅!美國兩邊都在做,2012通過被市場稱為「肥咖條款」的《外國賬戶稅收遵從法》(FATCA),要求全球金融機構向美國通報美國人在海外的金融資料,以供美國稅官查稅。否則將被視為與美政府「不合作」,機構在美國資產將徵30%重稅。

美國國內的稅收亦愈來愈重,今年初為了解決兩黨因為債務上限分歧而訂立的協議,向美國富人開刀,根據協議,年收入逾40萬美元的個人和年收入逾45萬美元的家庭大幅加稅,由35%提高至39.6%,資本增值稅、股息稅由15%升至20%,遺產稅由35%升至40%。

這些舉動引至富人逃亡潮,過去三個月,美國移民局數字顯示,放棄美國公民身份人士達歷史高峰,共2369人,包括著名女歌手Tina Turner,大陸首富,娃哈哈集團董事長宗慶後最近亦宣布放棄美國籍。

日本方面亦一樣,國家還未走出經濟衰退陰霾,日本傳媒已報導,首相安倍晉三會如期在2014年4月將消費稅調高3個百分點至8%。2015年10月會再提高至10﹪。

歐洲方面,法國政府債權佔GPD比重已從金融海嘯後的65﹪升至今年首季91.7﹪(見上圖),沉重債務下,法國政府剛剛通過新稅法,規定顧主為年薪超過100萬的顧員繳納75﹪稅金,為其兩年。結果做成富人外逃,營商艱難。

最近路過旺角女人街,遇到一個開小食店的法國人Dorian,廿七八歲上下,問他為何老遠跑來香港開小食店,Dorian大吐苦水,說歐洲經濟很差,他與家人原本開小食店,沒甚麼發展,之前來過五次香港,感覺不錯,所以跑到香港創業。他家鄉康城以前很好,近年治安及經濟每況愈下,上星期更有人被搶劫,當街被人開搶打死。他千叮萬矚到法國旅行要小心,亞洲面孔是賊人及劫匪主要目標。在巴黎用三星手機及艾風一定被搶。有沒有如此誇張?我也懷疑,但他說得很認真!

他又說,最麻煩是當地稅收愈來愈重,他搖頭大嘆,甚麼都是Tax Tax Tax Tax……做生意非常艱難,好不了打工多少。哈哈,你看人好,人家看你好,有人離開香港,亦有人老遠來到香港。Dorian小食店主打西班牙小食Churros,有機會不妨試試。Dorian的行為反映了歐洲經濟因為政府的重稅,正走下坡,經濟正在收縮。債務危機下,政府不一定通過印鈔來解決問題,亦可以加稅解決。而兩者其實都是一種「賴債」行為。

29 則留言:

Lisa 提到...

Martin Amstrong 都在說, 歐美在慢慢變共產國家, 而中國在轉變為自由市場, 但香港好多人見唔到, 還在鬧中國共產黨, 又叫著要移民......

gogoldjoe 提到...

小心像我一樣,俾人話你係五毛!哈哈……

gogoldjoe 提到...

最終世人會用腳投票,選擇佢地認為好住的地方落腳!

Satan_Wong 提到...

稅收的名義越來越多,不是今日的事,或明天的事,而是早在十多年前,已經開始了。那就是強積金。遲些會更多。

旁邊學 提到...

arm arm��緊個波羅飽看到...稅稅稅...呢個重疊嘅標題真覺意味深長...
即時引出一個騎呢諗法:當收成小麥出售先要付農產品稅...將小麥變成麵粉買賣又要付商品稅...麵粉運過來香港又出入口關稅...批發商買賣麵粉又消售稅...麵粉賣去零售商又稅...造麵包鋪頭又要稅...如果D稅唔系重重疊疊有可能WO個波羅飽價值才真正是...五毛... XD

Gordon 提到...

(最終世人會用腳投票,選擇佢地認為好住的地方落腳!)
---------------------------------
YES!
我就決定係係香港讀埋個中醫牌後,就嘗試移民瑞典或new zealand喇.

gogoldjoe 提到...

希望Gordon心願早日達成!

我就熱愛香港,會繼續留低。

gogoldjoe 提到...

旁兄,如果冇稅,又唔知點組織政府!兩難也!

旁邊學 提到...

Jo兄,系呀,生活在一個社會稅當然要比啦,稅網難逃啊... :(

Gordon先生...同時可考慮下德、法國,聽講中醫術果道都幾受歡迎,尤其在法國穴位針灸很普遍...有得發揮丫嗎... :)

金甲超人 提到...

不如學順勢療法!

嘉芙蓮 提到...

朋友住西班牙,佢話十個人中一半冇野做,而家都PLAN緊走佬啦,好恐咁

gogoldjoe 提到...

蓮姐好耐冇見,近來忙乜?

gogoldjoe 提到...

沒有社會可以在如此高的失業率,不發生變化!欠在是何種巨變!

Gordon 提到...

多謝旁邊學和金甲超人的提議!我也高興聽到中國的傳統醫技在歐洲受到當地人歡迎.

剛剛看了"順勢療法"的介紹,初步感覺與中醫術內的順勢而為之法很類似呢.

最近天氣轉涼,可能較易受涼而流鼻涕/水,中醫有一種方法不用藥去治療這症狀,與"順勢療法"的治療理念相似, 就是用類似毛毛的棉花棒狀東西, 伸進鼻孔內去刺激鼻子, 讓它打噴嚏, 一直打很多個噴嚏,直至刺激沒效為止,此時,那人應該因為用力打了很多噴嚏而微微汗出. 這就讓寒氣噴出來了.

旁邊學 提到...

C兄提起呢隻順勢療法(Homeopathy)原理同中醫的以毒攻毒相類似也...及很多網友推崇果隻"膠性銀"都屬於順勢療法的其中一種工具...最有趣是其 所謂經稀釋百萬倍后之療劑所產生的治療效果,確系幾玄妙...但香港好似無完整的授課...:(

金甲超人 提到...

yet they have in hong kong ! i m student ! u can contact me for detail ! sorry Joe Hing

gogoldjoe 提到...

超人兄不妨將資料見聞mail給我!等我寫番篇文!

金甲超人 提到...
作者已經移除這則留言。
金甲超人 提到...

joe hing :

would u mind email me for making contact ! i wanba give u some detail about Homeopathy in HK.

thanks !

gogoldjoe 提到...

冇你個EMAIL!

旁邊學 提到...

Oh,超人兄,原來依家本地都有得學咩,早幾年有朋友在本地一間自然療法學校學習呢D所謂另類療法,聽講該學校艱苦經營最後都收咗擋,呢D非主流嘅玩意系很難有發展空間...呢隻順勢療法系偶然在一個講座聽過,理論真系幾玄... 依家難得連Jo兄都有興致煩請超兄多D公開秘級益下街坊...:)

金甲超人 提到...

那間魚目混珠!我2000年已開始學順勢療法!其間亦混入那間以自然療法之教育機構了解!因為本身已有一定認知,所以知道只是些考立明目的營商機構!雖然這樣!我有些朋友亦中招!不過,這又涉及人性: 人唔喜歡認錯。
自然療法(另類療法)只不過是統稱!內裡包含二百多種療法!亦分為主及副!例如: 反射療法(脚板按摩)是副,不能完全治療!而順勢療法是主!小至傷風、大至癌症!

嘉芙蓮 提到...

Jo HING
忙亂世搵錢囉,冇錢點買金?:)

gogoldjoe 提到...

Hi , wellcome

匿名 提到...

我剛開了微店,跪求人氣,來訪我網店者,每人送一個精美手機殼:http://www.1260416.okwei.com/zsjm.html

Unknown 提到...

Joe 兄, 請問邊間德國銀行有Heraesu investment gold & silver bar (mints 果隻) 買 ?我下個月去德國.香港搵唔到...香港賀利氏又唔肯答,好想儲一套 =) thanks

gogoldjoe 提到...

呢樣我都唔係好清楚!但德國買分分鐘好重稅架!

- 提到...

歐洲人口老化嚴重,加上福利主義,稅高都係冇辦法

- 提到...

烏克蘭仲想入歐盟