2013年4月15日 星期一

實物與期貨較量──金市大戰

金價繼續大跌,發生甚麼事?似乎有人心急如熱鍋上螞蟻,要盡快把金價打下去,嚇退持有實物者,令他們盡快沽貨!看看近期Comex的實金儲備,嚇死人!儲備急速減少,其中又以超級大戶JP Morgan的持貨量,由1月至今,大幅減少!即是說有人正向JP Morgan發動提貨戰!

甚麼人呢?其中馬田大師在網誌中提到,歐洲有人從Comex倉庫提金:

http://armstrongeconomics.com/2013/04/14/gold-inventories-shifting-to-europe/


另外,早幾日,Kingworldnews提到來自上海的提貨者單單於3月就提走了283噸:

http://kingworldnews.com/kingworldnews/KWN_DailyWeb/Entries/2013/4/12_Maguire_-_Over_500_Tons_Of_Paper_Gold_Sold_In_Takedown.html

Maguire:Deliveries in Shanghai alone in March were 283 tons. In the eight trading days of April, we have seen another 117 tons (of gold) delivered. Today was another 20 tons delivered. So what we are looking at here is over 400 tons (of gold) in less than a month and a half.

另外市場貨源短缺,有人被夾得很慘:

http://kingworldnews.com/kingworldnews/KWN_DailyWeb/Entries/2013/4/13_Haynes_-_Were_On_The_Verge_Of_Major_Gold_%26_Silver_Shortages.html

歐洲可能將有大事發生!如此提貨,如果提貨者繼續,或大眾持續買入實金,有一個可能出現,黃金期貨市場關門!持有所有Paper黃金者,包括期金,倫敦金,紙黃金要小心!大戰將會繼續,請坐穩!如有實貨市場動向,歡迎報告!小弟這幾日會入貨!希望趕得及買!(今天仍分身不下)


26 則留言:

Gordon 提到...

如果真係見到$1100,那便是我們期待已久的開P時機,終極一put吧!嘩哈哈哈

gogoldjoe 提到...

「他們」亦要大量入貨來補倉!到時上升亦會非常急!

Gordon 提到...

jo兄和各位網友,
請問你們估計到底是誰/組織在2013年開始有系統性提實貨呢?

Gold fever又未到,照計不會是散家們做的,而且他們沒有如此大的資金量持續提實貨並持有長達數月的啊?

難道是之前經常報導的各國央行們買金的消息,是他們嗎?

gogoldjoe 提到...

可能是中國 + 歐洲

今晚食杯麵 提到...

jo,他們沽空不用借貨的

Unknown 提到...

http://ckfstock.blogspot.hk/2013/04/vs.html?m=0

這篇文章看完可減低各位對大跌的恐慌!

gogoldjoe 提到...

以上Bloger的書我看過,屬通脹派,我只同意部份觀點!

Unknown 提到...

http://www.blogger.com/comment.g?blogID=8093731541350287250&postID=2931724882567870647

此blogger 引用了你的文章.

Unknown 提到...

由兩個星期前接觸到呢個BLOG之後,開始加入買金幣既大家庭,不過有一事想請教各位,點解中銀1OZ加拿大楓葉金幣會比恆生既1OZ袋鼠金幣比差不多HK$500?
如果新手想買入金幣保值,應該買入邊種好D? THANKS!

Cefull 提到...
作者已經移除這則留言。
Cefull 提到...

http://silverdoctors.com/cnt-sold-out-of-all-physical-silver/

vin 提到...

跌到心寒
自從09年入貨後, 今次係第一次的考驗 ..

老婆開始有微言, 屋企人/朋友問跌咗咁多,放未

gogoldjoe 提到...

2008年果次咪一樣好甘,900跌落700,25%跌幅!

嘉芙蓮 提到...

Trapped in office! Wanna go buy!

taliu 提到...

我都係困喺office 走唔到去入貨, 想問下joe 哥會唔會考慮用你介紹的那間金城金條試下網上入貨呢?? 我好有興趣, 但未試過...

taliu 提到...

但又發覺金城個價可能仲貴過出面金行...

gogoldjoe 提到...

唔會用,聽聞有時個價跌過龍,會變成零!完全失去銷價作用。

taliu 提到...

下? 咁都得??
我淨係知佢個網站話呢一兩日個報價server overloaded會報價唔準.
估唔到會變零... 無報價好難掛單..

gogoldjoe 提到...

可能是普通小跌,可以入,但大跌,如這幾日,就唔比入!

taliu 提到...

我諗係因為佢有個條款係掛單價必需係報價+-5%, 咁如果報價係零, 佢個system 就唔會俾你入大過零... 啲錢就放咗喺佢戶口, 但如果到咗合適時期就買賣唔到真係好閉翳...

gil 提到...

我昨晚想入白銀時,佢1000g報價一下$62xx,一下$66xx,我都唔知点入,今日問佢話係內容供應商問題.我都只買銀條.

Unknown 提到...

問左如果供應商overload令報價變零係可以改做電話落單LOCK 價的

gogoldjoe 提到...

thanks alex

taliu 提到...

alex and gilbert 師兄, 想問下入數後通想幾耐戶口會充值? 因打算明早入數, 但不知幾時才會充值到戶口呢? THANKS.

gil 提到...

taliu,你去恆生入錢後fax入數紙比金城,補個電話比佢,佢立刻會同你充值,就可以買賣了.
小小tips,落價時最好等佢個價跳一下,update左先買比較好.

taliu 提到...

gilbert, 多謝指點同提示!!