2013年4月13日 星期六

金價大跌






昨晚金價大跌,跌穿每安士1500美元。各路金甲人馬立即作出分析,有說是塞浦路斯要沽金救國,當然亦會有說是人為打壓。姑勿論是甚麼原因,大家最想知是應買還是賣?黃金對小弟而言,是一種儲存財富手段,不是投資。何時買何時沽?不是看價格,而是看自已的生活狀況。在168與某網友談及金價,小弟見有人看好金價,留下垂涎表情,對方認為作為金甲不應一味看「廢紙價」,甚麼位都可以買。

小弟不反對!以儲存財富手段看,當然甚麼位都可以買。但不等同不可以看甚麼價沽!我們的生活仍然要用法幣呀,你仍要交稅(政府只接受法幣邀稅),仍要用法幣應付生活開支。事實上,小弟亦不敵視法幣,在《主權信用貨幣與稅務》文章中已有解釋。政府法幣的支持主要基於三個基礎:

1/ 立法(規定只有政府才能發行繳稅用的法幣)
2/ 徵稅(政府只接受自已發行的法幣繳稅)
3/ 國家資產(規定只能用法幣去換取國家資產。)

雖然人民有若干方法沖擊以上三個基礎,例如避稅,或自創造民間私幣,但要完全推倒三個基礎,有一定難度!雖然印刷法幣只是一張很廢的紙,但由於難以沖擊以上三個基礎,亦要被迫接受法幣的價值。

你可以隨時沽金,主要看你的個人生活條件、生活情況。看新聞,在日本,因為日元持續貶值,觸發日人排隊沽金。日本人笨嗎?面對通脹,不買金保值,反沽金套現。小弟不這麼看,日本老年人口多,好話唔好聽,人到六十,隨時兩腳一伸就講拜拜,黃金帶落棺財,並沒有意義。金錢不於在世時使用,對個人用處甚少。下一代有自已人生,說不定歸依我佛或做修女,選擇是自由,人生不是全為下一代。

看《華爾街日報》報導,在日人沽金行列中有一位61歲叫Masako Yoshida的婆婆,她表示從電視得知金價大升,就到金行排了一小時隊,賣了三十年前她媽媽送給她的金耳環,賺到的錢計劃去一趟旅行,吃點好東西、買更多的紀念品。

61歲的婆婆沽金享受人生,小弟舉腳讚成。昨晚見太座看八婆娛樂雜誌,原來劉家輝師傅中風後,差不多一病不起,面目全非,才57歲呢!心想,如果他是金甲,我亦會拿拿林叫他沽金享受人生。因有需要而沽金,又怎能不看法幣價呢?但無需要時,終日被價格左右情緒,其實幾無謂!

21 則留言:

Lisa 提到...

炒紙金市場血流成河 !
所以叫人一定要買實金, 因為你買的每一件精品/金飾, 唔會因為金價跌而拿去賣 !

Lisa 提到...

http://armstrongeconomics.com/2013/04/12/gold-reality-check-2/

I remain long-term bullish on gold which is the HEDGE against government – not inflation.

Martin Amstrong 呢句已足夠啦 XD !

Charen 提到...

不知是否巧合,我在3月尾將家傳之寶搬返出黎,結果真係會令金價下跌,開頭都唔信呢件野影響力會咁大,而家放返原位,測試是否會令金價回升吧;p

gogoldjoe 提到...

Lisa姐, 愈來愈愈拜服你,說真的!

Unknown 提到...

乜好似老左幾十年既?
他好似係有功夫底, 應該無咁容易病.

諾克 提到...

現貨金買賣巿場現在供應也很充裕, 看不到短缺.
黃金現實需求是否下降中?
礦主會否因為黃金下跌, 使他們對開採黃金意慾下降呢?

Lisa 提到...

乜野市場先 ?
國際市場已無乜實金賣, 咁樣減價法, 中國和俄國想大手掃都掃唔到幾多 !
http://kingworldnews.com/kingworldnews/KWN_DailyWeb/Entries/2013/4/12_Maguire_-_There_Is_Absolutely_No_Physical_Gold_For_Sale.html

Eric 提到...

最好再跌,等我增加黃金係資產既比例。

Eric 提到...

但有冇貨又係一個間題。

Unknown 提到...

高登討論區有人講
今朝上海商業銀行已經有人掃金


JACKSON

QQKK 提到...

金的技術分析

http://qqkkxxyy.blogspot.hk/

Appnimal 提到...

唔知有無機會 14000 一両呢?

Unknown 提到...

市場擔心全球經濟展望疲弱,加上塞浦路斯計劃出售黃金儲備,令機構投資者撤離金市,紐約期金急跌至2011年7月以來最低水平。

商品價格急跌。紐約期金每盎司收市報1501.4美元,跌63.5美元,跌幅4.06%。

有分析人士認為,雖然有種種利空因素,黃金價格最近的走勢還是有點反常。

來源:http://hk.finance.yahoo.com/news/%E9%87%91%E5%83%B9%E6%80%A5%E6%8C%AB-011000999.html

我覺得今次跌市都係突發事件先有大跌市。
要睇塞浦路沽左幾多金同市場幾時先消化得曬
不過14000都唔係無可能

阿man 提到...

日本金條中間印個發字 搞笑

諾克 提到...

但係kitco 仲有貨喎?

gogoldjoe 提到...

金的技術分析

http://qqkkxxyy.blogspot.hk/

=============================
在金市,技術分析會害死人!我從來唔多信,十幾年牛市,有邊個技術分析可以分析出來?

個個都係升就睇好,跌就睇淡,結果最後望住隻金牛輕嘆。

Gordon 提到...

jo兄講的及時行樂也有道理,六旬老婦的話,賣金套現自己享受人生也有道理。

Lisa 提到...

國家要買的黃金是用spot price 買的, 而 Kitco 賣的實金是俾散戶買的, 有無計過有幾高溢價呢 ?
1478x7.8=11528.40
Kitco 最平的1公斤黃金買4塊, 就有 374,889.92/32.5=11535.07, 但唔知有幾多貨呢 ?

Lisa 提到...

圖只可以用來參考, 唔可以盡信, 因為圖都可以俾人特意造出來的 !

Jammy 提到...

由1600回20 - 30%,目標價1200! :D :D
(希望到時有貨啦... 我加拿大呢邊D人大部份掃銀)

嘉芙蓮 提到...

Weekend 陪人去周xx掃金,連d光戒指剩下幾隻,金豬牌仲冇貨,d sales 話強國人勁掃,仲要係專登來港。