2013年2月27日 星期三

今日冇金條買金幣

18 則留言:

匿名 提到...

張相攞錯focus la

匿名 提到...

無平金買了,無買就走雞了,哈哈哈哈

匿名 提到...

支持租哥匿名實名制,好似坐動車咁^_^

HUGO

Unknown 提到...

eric 係唔係一三年版本黎?
中銀有貨?

gogoldjoe 提到...

Eric兄,真有錢!

不過我呢d窮人知足常樂,買得一個得一個,多有多買,少有少買,一樣開心!冇人話一定要有錢人先至可以買金,但多數有錢人好憎窮人買金,因為冇人被佢地昆!

其他人有錢,唔使善霧,被人取笑窮,舉腳認,大談窮人品味生活,如展示BMX單車,我係168經常叫人申請公屋,名言是「住公屋有理,拿綜援光榮」。如此,豈不是更佳處世之道,亦可減少不必要爭駁。

gogoldjoe 提到...

中環有間水記粉麵,專賣牛什,全港最好食,簡值係窮人恩物!不過老闆好有性格,不設外賣,不設淨食,Eric下次去買金可以去試試,體驗一下窮人快樂!

Eric 提到...

係11年架,上環中銀。

Eric 提到...

Jo 兄:其實我冇乜野架,係有條友成日係度煩住哂,我先有d蚊。

Satan_Wong 提到...

估5到eric甘有錢,我有排都未追到~~
失敬失敬~~

Unknown 提到...

當年聽人講年青要有為,要有骨氣。結果錯失公屋黄金時段,悔不當初。

嘉芙蓮 提到...

路遙知馬力,不用羨慕或鄙視人,不如努力向前看爲未來努力。何況車是債務,不是資產。

Gordon 提到...

jo兄,
哈哈,我都好鍾意食牛什,但未食過中環水記粉麵,第一次聽,遲d有機會去試,謝謝推薦!講開好食牛什,我推薦元朗的荔香園,好食到爆燈!老闆是潮州人,也是非常有性格,每次我去佢果到食野時,此店必定爆滿。如果佢係店到,一定係最熱最忙的廚房大位,滿頭大汗地雙手飛快的煮麵切牛什,敬業程度又是爆燈!

匿名 提到...

請問JO兄中環水記粉麵詳細地址,下次去買野可以順手去食

macauboy

gogoldjoe 提到...

水記

http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=3160

gogoldjoe 提到...

謝Gordon,荔香園,記實!

匿名 提到...

thank you jo

macauboy

pcpcpc 提到...

元朗有間叫嘉麗園的牛什牛膀都好好食。
仲有牛波子同牛歡喜食,不過未試過。

bunny 提到...

嘉麗園 好貴....
不是窮人恩物....