2011年9月27日 星期二

悔過

36 則留言:

匿名 提到...

Eric:後悔取消戶口轉買金銀??

kidthief 提到...

ERIC 冇事啊嗎?

kenlyl 提到...

http://gogoldjoe.blogspot.com/2011/09/blog-post_7749.html?showComment=1317057791398#c8765993115457004137

應該係孖展戶口....都係實金實銀好...
對於我這些返9放5的人,KITCO真係不錯的選擇.
星期日晚見外國開巿,金仲跌緊,即刻用PPS過錢去KITCO,
SAVE個PSS收據,
第二朝9點正立即打電話去KITCO,問佢EMAIL,SEND個PPS收據過去,價O岩即刻落單,等PPS兩日過數後,找一日放假或早過5:30去上環取貨.
今次買了佢自己的1OZ銀幣,溢價低.

匿名 提到...

回kenlyl, 我都啱啱有買kitco 2011 1oz銀幣, 但今朝一睇kitco website, 全新版面, 已經無咗佢自己的1 oz 個款, 仲諗住入多啲添, 唉

Unknown 提到...

我琴日也去kitco 我地见到面了?无咗咩款?kitco 自己印制的那款银币?

kenlyl 提到...

係喎...佢地轉了版面,唔見了個銀幣...不過都仲有銀塊,個價一樣的.
唔知係唔係無貨.可能遲D會有返.

gogoldjoe 提到...

請問各位一事,今天中銀還有長城賣嗎?謝謝
----------------------------------
我昨天打去問,五六十條最好留名等一等,若十條八條,即刻有,唔使訂!

匿名 提到...

回kenlyl, 啱啱見到kitco佢自己的2011 1 oz 個款, 但已缺貨...

kidthief 提到...

240T of silver, I wonder which country/ies would get their hands on it?

http://goldsilver.com/news/divers-set-sights-on-silver-laden-wwii-ship/

honson 提到...

Joe兄,
長城銀條是否有新貨供應?

定係現存的全是早期產品,

Eric 提到...

後悔買金銀孖展......消戶孖展戶口

Gordon 提到...

honson and joe,
Thank you for your info. It is very useful.
呢个月,我買左架車,已乾塘,恐慌極都只能買十條以下了,時机唔啱,慘。

kidthief 提到...

RE: Eric
過咗去就算啦

honson 提到...

Gordon,多少都係一份心意 ..卡卡

honson 提到...

ERIC..明天會更好....最緊要係學到野,,

嘉芙蓮 提到...

gordon,
haha happy for u!

WhyWhy 提到...

玩孖展只可以用輸哂唔志在的錢來做按金,而且只可斬倉唔加孖展,贏咗就攞出來買實金銀,我這兩天都斬倉蝕了大半按金,但之前賺左的實金銀絕對唔會嘔出來的。

只是分享但絕對唔鼓勵大家玩孖展。

Unknown 提到...

香港边间有孖展户口,银的哦,中银香港?交易单位一手要多少。我想开个。

Unknown 提到...

港股的比较优质低价的矿业股票有无人研究?介绍一下

gogoldjoe 提到...

Kephi,

你問的資訊網上有很多,你隨便去任何討論區留言想玩倫敦銀,即有很多人找你,不必來這個blog問!小弟對這方面一點都不在行。

Unknown 提到...

上次我系中银定咗一批枫叶银币,10个一张胶带封装的,长城银条很少见。

Gordon 提到...

Joe兄,

就講就到。
kephi,你地兩個自己打電話慢慢傾啦。

Gordon 提到...

點解打波先來落雨,唔通個天都唔鍾意我?

今日唔得閒,要聽日先有時間去買長城,琴晚最低26,但依家都33.19了,聽日去到35的話,咪相差9蚊!

Generation Next 提到...

Gordon 提到... honson and joe, Thank you for your info. It is very useful. 呢个月,我買左架車,已乾塘,恐慌極都只 能買十條以下了,時机唔啱,慘。
#########

恭喜做了車主。 小弟也買了玩具, 人老了才學年輕人玩Mac相, 摸索了大半天, 一知半解。

有沒有高手可賜教? 愚買了Air 加 aperture, thunderbolt external display, aperture 摸來摸去不習慣,先投降, 請問有否方法可以用thunderblot 駁 notebook PC 的DVI 等不材可以先用舊相軟件做做工作, 慢慢再摸索蘋呢?

honson 提到...

GN 兄,恭喜你有新玩具,
我用Lightroom,因最初aperture設計得好差,現在就好好多,
有空可交流一下....

Gordon 提到...

GN兄,
見笑了,還能夠移動的舊車而已。今天信報的陳大為寫了篇文章講OT,言簡意該,可一讀。

聯儲局反高潮 (刋於財經版) 作者:陳大為

無論出幾多名堂,冇橋就係冇橋。

萬眾期待下,聯儲局來了個反高潮:貝南奇宣布至2012年7月止,聯儲局將動用4000億美元購入6年期或以上的長債,並賣出同等數額的短債,將聯儲基金內的資產到期年期由75個月延長至100個月。與此同時,聯儲局將重新在市場中購買MBS和ABS。聯儲局繼續低息政策至2013年中。至於QE3則隻字未提。

聯儲局聲稱,此舉將可以壓低長債孳息率,影響金融和銀行界,同時把各種借貸和證券的長期息率下降,有助經濟復蘇。

聯儲局這種想法,應該是有其理據。美國的銀行在計算按揭、借貸、定息產品、利率產品等等的利率時,一般都是以相近年期的美國國債孳息率做基礎,再加上風險溢價、成本和利潤計算出來的。有見經濟前景不妙,利潤減少將導致還債能力、籌錢能力和周轉能力都下降,但聯儲基金標準息率又低無可低的情況下,唯有改變聯儲基金的結構去進一步減低息率。

在長債孳息壓低後,聯邦政府、地方政府、銀行、金融機構,以致大機構將能以更低的資金成本和更長的還款周期去籌錢周轉,避免有大機構因資不抵債而倒閉,引起骨牌效應,進一步打擊經濟,並抬高失業率,導致房貸斷供的情況更加惡化。

同理,由於長期按揭息率亦跟隨下跌,希望採用定息長期供款的業主在財務上減壓。並讓能夠採用定息計劃的準業主願意繼續置業。這些業主一般比較有實力,銀行做他們的生意面對的風險少些。就算少賺點,只要樓市停止惡化甚至短期復蘇,都可以避免小型存貸銀行崩潰,阻止連鎖反應。

可是,一旦全面壓低長期利率,整個美債市場所釋出的就是對未來極不看好,故此債券價格上升的訊號,導致更多的資金流入,分散資金在其他方面的投入。此外,現時短債孳息已試過見零甚至負數,如果不令到資金從美債流出,將引發資金縛在國債而不作為,並令美元價格在經濟羸弱下上升,呈現類似通縮之象,損害美國經濟復蘇。

因此,聯儲局不得不賣出等額的短債以提高短債孳息,期以趕短線資金往其他市場,令其他資產市場能夠得到多些資金而維持不墮,為經濟微弱復蘇保底。

可是,這種做法將會令短期浮息按揭的供款者壓力上升,而偏偏這幫人又大多是還款能力和信用都較差的業主──存貸銀行和ABS/MBS之痛。

故此,為了應付可能出現的麻煩,於是聯儲局重新購買MBS和ABS以提供足夠的流動度予業界,一方面防止其倒閉潮,另一方面也令其願意繼續讓現業主供款,圖避免斷供潮出現。

但這個扭腰舞其實係「攞條大陣較飛」,明日分解。

http://www.hkej.com/template/blog/php/blog_details.php?blog_posts_id=73923

Vinona The Great 提到...

they have the make the situation bad enough, such as stock market crashing, fear everywhere...only then will they usher in QE3, so they won't be blamed, but be hailed as saviour!!

they are too good at psychological warfare of the masses.

Cefull 提到...

我都o岩o岩買左一箱 Chateauneuf du Pape返屋企. 正所謂「何以解憂, 唯有杜康」, 飲到貓貓地就忘記了甚麼升升跌跌. 黎緊十一月 Beaujolais nouveau 上市時有無興趣出來大快朵頤?
買金銀就有樣好, 買了就最好忘了他. 這種不上心的投資方式最適合像小弟這種大懶蟲.

kidthief 提到...

there is not much physical yesterday in North America, all gone, usually either have to pay deposit or ship in two to three weeks

joeisreallyshit 提到...

錯別字,這裡經常有,大家常用的廣東話亦經常寫錯字,例如你講:「唔好咁話人添呀,人地話你冇睇金甲基本理論架」,「咁」字就是錯別字,正寫是「恁」,不過我不會無端端指出你錯,因為明白就得!你喜歡繼續貼沒有問題,當然我一看見又會繼續delete!

當然,delete了你那些後,我亦delete對你的回應,以防阻礙大家討論更重要的東西!年輕人錯了就要認,一哭二鬧三上屌是無補於是的,只會讓人家看到你的不濟!
2011年9月28日上午7:30

Joe英文認錯法文要認

Joe貽笑寫做胎笑更要認

Joe唔知雞婆有國語發音絕對要認

一哭二鬧三上"屌"?

正!

你一定咁對得你老婆多:0)

Satan_Wong 提到...

GORDON兄有新玩具@@

嘉芙蓮 提到...

Cefull
咩年份㗎?獨飲難醉喎?

chapman 提到...

CDP,我都鍾意,特別2007

Generation Next 提到...

GN 兄,恭喜你有新玩具,
我用Lightroom,因最初aperture設計得好差,現在就好好多,
有空可交流一下....
------------------

謝,原來新蘋果顯示器是不能連接非thuderblotz電腦。中招了。

愚是用開nikon NX2 及 nikon scan,Aperature 現在有點上手了,原來可以弄到跟NX介面差不多。

不材最喜影風景,及花卉,可以交流一下呵。

honson 提到...

GN兄,NX2係唔錯,比較簡單,
小弟的Album ,請指教呵
http://www.pbase.com/honsonyip

Generation Next 提到...

Hanson兄是高手啊, 小弟汗顏,哪敢指教?

http://www.fotop.net/generationnext

只有些生活相作交流, 別笑痛肚皮啊。