2011年2月17日 星期四

伊斯蘭與黃金









http://www.youtube.com/watch?v=nNtIsSWVJBI
http://www.youtube.com/watch?v=bZxEyVq7Iyc

與大多數的古文明一樣,很多伊斯蘭國在古代亦是以黃金為貨幣,二百多年前,雄據中東地區的奧圖曼帝國就是使用Dinar金幣。後來中東地區亦普遍以黃金為貨幣,直至1950年代,沙特阿拉伯仍然是要美國以黃金購買石油,只是後來在「威迫利誘」下才改收美元,從此黃金的貨幣角色亦消失於伊斯蘭世界,直至2000年後。

飽受97金融風暴沖擊的馬來西亞,總理馬哈蒂爾體會到國際交易以美元本位,令發展中國家受到極不公平待遇,貨幣很容易受沖擊,所以當年馬來西亞決定實行外匯管制外(受到歐美嚴重批評),更於2003年開始鼓吹成立伊斯統一貨幣,發行現代伊斯蘭金幣Dinar,恢復古代回教國以黃金做交易的傳統。當然,為怕得罪美國,步伊拉克後塵,總理是在御任後,才四周演講鼓吹。

在伊斯蘭世界,除了馬哈蒂爾外,很多學者亦加入行列,如著名大學教授Imran Nazar Hosein(上圖)就常周圍演講鼓吹伊斯蘭統一以黃金做貨幣。 今日,馬來西亞仍然繼續發行Dinar金幣,另外還有Dirham銀幣,設計是參考奧圖曼時期的金幣。在部份地區更改用這金銀幣做交易,當然規模可能有限,且計算物價時,我估計可能要以紙幣價值換算金銀,不過對美元來說都是一種沖擊。

42 則留言:

kannyfai 提到...

其實如果買1500個銀幣~~~~~~~~~~~係邊度買好~~~~

Unknown 提到...

回kannyfai,去kitco啦~

kannyfai 提到...

thanks~~~~~~

天天 提到...

隻伊斯蘭銀幣好靚~

唔知邊到有得買呢?

Unknown 提到...

有無師兄知道香港邊度有得購買!!!好想擁有呀'!!!!

匿名 提到...

睇第二套片,似乎所在地是印尼,如果家裡有印傭,印傭回鄉,係唔係可以叫印傭幫手帶幾個銀幣回來呢?為安全,當然唔可以比太多錢拒帶去.如果印尼有親戚就更好辦la.
nlpsonia

gogoldjoe 提到...

印傭應該可以幫到手,應該亦沒有假貨問題,因為回教國家民風較祖國純樸。

匿名 提到...

Joe,我所謂既安全,唔係因為怕買到假貨,而係怕比左一大筆錢拒,拒唔會再反黎,比買到假貨仲傷:)如果印尼有親戚,情願信親戚好過.
nlpsonia

金錢一一 提到...

銀紙係「國皇的新衣」,形容得好貼切!

金錢一一 提到...

小弟曾用過印傭六年,很乖,很可靠,(除咗「論盡」D),有朋友更用咗八年,當正係女一樣,佢地令小弟對穆斯林改觀。

gogoldjoe 提到...

其實好睇你好唔好彩,我自已果個幾好,但有親戚就遇到好差,頭先我俾段野我個印印睇,佢話用白銀的批發機構是穆斯林組織,只賣俾信徒,而貨的來源,除左印尼,部份會來自阿拉伯國家。類似的銀幣佢都見過,下次見到朋友,佢會幫我問下點買!

諾克 提到...

破新高了31.3

諾克 提到...

破新高了31.7

TheGoldenMean 提到...

新高唔重要,最重要係你識唔識騎呢隻牛
之前有師兄話跌落$24先買,$24就唔見la,有冇人在$26-$29時再入重貨呢?

satan_wong 提到...

$27買左..

wahd 提到...

呢度好多人農曆新年前後入左(包括我),backwardation唔係流的 ^^

gogoldjoe 提到...

如果backwardation情況繼續,而期貨又唔加價,咁就會不斷會有人在期貨市場提貨到現貨市場賣,到時唔夠貨俾人就死得,所以好大機會.....就係期貨加價,咁先至可改變情況。銀價是參考期銀,所以銀價當然是升了。(當然,另一方法是大量沽實銀去造低現貨銀價,但既然係期貨都冇貨俾人,又點沽實銀?此機會甚微)

我28左右入了,本來想26再入,可去到利昌竟冇貨(果日好似係年廿九),所以買實銀有時好難摸到底,見底又點?去到冇貨,咁點買?

匿名 提到...

Joe,如果是長線睇好及持有,不應該太介意入貨價貴幾元,趁有現貨就要買,我昨日上午都入了貨,因為維也納過年前已經無貨,怕楓葉也遲早賣光,又趁現在還是backwardation......

wahd 提到...

其實可以用紙上既"工具"買住先,等有貨換番真野,不過當然有counter party risk,亦知Joe兄唔鼓勵紙上交易。

匿名 提到...

但係呢d金銀幣,買左要放係咪好困難?香港有無地方收?就算收會唔會平好多?

TheGoldenMean 提到...

其實"E悲"可以買到Coins 的

TheGoldenMean 提到...

http://www.24hgold.com/english/buy_sell_silver_coins.aspx?co_id=0

諾克 提到...

終於到了傳說既利昌金舖買了銀, 但只是3條9, 你們說利昌賣得比金拓平, 我認為只是純度分別, 3條9同4條9 價值相差1%,
所以金拓買的價值是反映4條9的價值

諾克 提到...

期貨是不會加價, 這樣只是加速摩根破產!!!!
它要到巿場搶貨交割, 若加價的話更加誘使現價上升.

若果維持不變, 也使到白銀短缺的事實更加浮上水面

所以白銀(現貨)在任何情況下都上升

諾克 提到...

今天到金拓提貨, 順便買了澳洲3寶, 這幾個銀幣真的漂亮, 比起鷹揚, 維也納更加光亮

好不開心, 幾次買銀都成29,30蚊買, 個天玩我唔比我係27,28買, 天意弄人!!!!!!!!!!!

wahd 提到...

摩根要平手上既short, 否則交易對手要提貨就交唔到咁多貨,或者俾更多premium去cash settle! 所以若果有大量準備提貨既人,佢地唔會走,咁摩根就要平倉引至銀價向上! 即是期貨市場想繼續玩落去就要俾佢升!

gogoldjoe 提到...

現價升又好,期貨價升又好,只要實貨需求續升,佢都係死路一條。

金錢一一 提到...

我諗起祖國最叻嘅係「人海戰術」,幾乎放响任何領域都得,見到「貨幣戰爭」擺响商務印嘅最當眼處,或者係祖國對貨幣戰爭發動「人海戰術」嘅開始!

小C9 提到...

金錢一一,
咁都好呀,放"宋鴻兵"出去,跟住係咁印錢紙,然後買返哂當年失去既白銀....哈哈:-p (我亂up ga ja, 唔好當真)

諾克 提到...

期貨未到期, 客戶都沒可能會迫到摩根交貨,
我想到有個原因, 就是希望客戶不要買近期的期貨, 或促使客戶又近期轉到遠期的倉位(因為可以使客戶賺取差價).

另外一點, 摩根可以改變這個局面的策略不多了, 因為巿場大量需求, 但摩根沒有白銀庫存去提供控制需求.結果摩根很快會破產!

諾克 提到...

還有, 摩根持有很多白銀裸體空倉, 它沒有條件加價

kidthief 提到...

大風暴, if you look at JPM and the COMEX/CFTC, they could change the rule to liquidation orders only, and capped the silver price. Only close existing future contracts, no new contracts. No new buyer, price can go down.

wahd 提到...
作者已經移除這則留言。
wahd 提到...

而家個問題係有幾多人係100% cash 等delivery,呢班人點加margin都震唔走又唔會轉去遠期的。JPM唔夠白銀可以用cash+premium settle,不過咁樣損失都好多大,所以要盡量o係唔太高既位cover番d naked short,以減少買家stand for delivery既風險,當無乜人企o係short果邊既時候,結果就係焗升。

kidthief 提到...

third time making the same post...
my post keep disappearing...
anyone know why?

有無人知道甚麼是Fineness&Fine Ounce Content?
http://www.scotiamocatta.com/products/bullion.htm

thanks a lot guys, let hope this post sticks~~

gogoldjoe 提到...

真奇怪!顯示唔到?我從未試過!

kidthief 提到...

我嘗試過兩次
joe你係講我定你自己?
你會唔會知道甚麼是Fineness&Fine Ounce Content?

gogoldjoe 提到...

我都要搵搵資料!

gogoldjoe 提到...

佢地咁做,當然可以避過一劫,但從此銀價就再不是由佢地決定了。到時d人買賣實貨,如利昌賣銀俾你就唔會再跟佢個價,因為已經證明d合約係提唔到實物。整個期銀市場可以正式關門大吉。

kidthief 提到...

他們可以這樣做﹐但這樣做等如宣布個市係流的﹐一做這樣實貨買賣與交易市所價格立即割裂﹐不到債市蹦坏一刻他們應不會這樣做。

But I think they did it before to Warren Buffett?

佢地咁做,當然可以避過一劫,但從此銀價就再不是由佢地決定了。到時d人買賣實貨,如利昌賣銀俾你就唔會再跟佢個價,因為已經證明d合約係提唔到實物。整個期銀市場可以正式關門大吉。

true, but most are trader who wants to make money, not a lot of people are interested in physical silver><

wahd 提到...

If no silver flow through their market their price discovery function will fail and the market will establish elsewhere.

kidthief 提到...

wahd, i think u meant no physical silver right?
but they use paper silver, they have as much as they want. How often would people request physical silver? Last time Warren Buffett did, and almost get sue...
Rumor has it that he sold off his silver and he was not charge, but the silver was transfer to the first silver ETF...
The song remain the same, and dancer are still dancing...
Just wish everyone hold physical silver, and not paper, then their market price is useless!!!