2010年11月10日 星期三

東洋已乾塘

今日經過旺角,去東洋打個轉,發現平日放在櫃內的各款銀幣已全部冇晒,只得熊貓仲有放出來,問老闆娘搞乜?答案係冇貨!乜都冇!
唔知係唔想賣,專登收起待價而沽?定係真係冇?但老闆娘非常驚訝,做乜d銀會咁升法?不斷用「癲」去形容個銀價!在場有幾個客搭咀講埋金,話金價都係癲既!如果有貨,而家就和味,好明顯,佢地都冇入到,就算有,都好可能已賣晒!

13 則留言:

Eric 提到...

世銀主張恢復金本位
2010-11-09 00:03:30

(綜合報道)(星島日報報道)為了解決美國「狂印銀紙」,令全球匯率大幅波動。本周四在南韓舉行的二十國集團(G20)會議前夕,在多國因全球經濟失衡和匯率問題爭論不休之際,世界銀行行長佐利克(Robert Zoellick)昨日在英國《金融時報》撰文,主張領先經濟體應重新考慮經修正後的全球金本位制度,以引導匯率走勢。

佐利克補充,自「布雷頓森林」的固定匯率體系於上世紀七十年代解體後,建議各國實施新的多元化浮動匯率機制,應包涵美元、歐羅、日圓、英鎊,以及走向國際化的人民幣,新體系還應考慮將黃金作為通脹、通縮和未來幣值的市場預期參考。

黃金現貨價昨日在亞洲早段曾攀見每盎司一三九八點六的歷史新高,升四點九五美元,但其後在美元反彈下隨即回軟至一三八九點八六美元的低位。分析師指,金價只是高位獲利回吐,加上昨日受惠歐債陰影拖低歐羅,美元兌其他主要貨幣回勇,市場仍看漲今年來已升兩成七的的金價前景。而一連兩天G20國家首腦峰會,很可能會出現更多有關匯率衝突。

佐利克的文章主要是向G20提出解決目前多項爭議的五點方案,包括如何對應未來增長的基本因素和眼前的結構性改革問題。首要是協議出一個不但平衡需求還能刺激增長的結構性改革並行議題,例如中國未來五年應從出口轉向本土和服務業部門的發展,而美國須處理結構開支和負債如山積的問題;其二是由先進國帶頭放棄干預貨幣匯率。

第三和第四個建議,是透過彈性匯率和個別貨幣政策,調整各國在復甦中產生的失衡,同時要關注發展中國家的供應樽頸,並給予支持。第五點就是提出應該建立能反映新興經濟面貌的新合作匯率體系「布雷頓森林III」和恢復金本位。

佐利克的觀點反映了國際對當前全球體系的擔憂,包括美國及其他國家指責中國為壓低人民幣匯率持續干預匯市,引發全球經常帳的失衡,並造成資本市場扭曲。

儘管國際間不時有呼籲重新將黃金作為貨幣價值的基準,但大多數政策制定者和經濟學家認為,這一做法很可能會導致過度緊縮的貨幣政策,一旦出現經濟衝擊,會令經濟增長和失業首當其衝。

小初哥 提到...

下...好難返去WOR...依家咁多銀紙, 仲有排倒水tim>.<
到時會唔會1g 金 = 好多個0 ge 美金GA?

TheGoldenMean 提到...

其实银小姐同金先生都仲未法「癫」!
两年儿由三十儿$升到八百儿$究癫未?

TheGoldenMean 提到...

P.s.:at that time, 仲未有任何finance既衍生工具,政府负债不高,所以「癫」,仲未law

TheGoldenMean 提到...

唔好意思打錯字應該係十年(70-80),不是兩年幾
--------------------------------
其实银小姐同金先生都仲未法「癫」!
八年儿由三十儿$升到八百儿$究癫未?
--------------------------------
$800/$38=21倍
平均每年2x profit(70-80)

$1400/$270=5倍(2000-現價2010)
平均每年0.5x profit
--------------------------
數字遊戲,不喜勿插

小C9 提到...

今朝去利昌, 亞伯做到冇停手, 好忙.

patrickking30 提到...

今朝去利昌, 亞伯做到冇停手, 好忙.

有幾多人,會好忙??D人買咩多,金定銀??

小C9 提到...

去同走都見到有4-5人排隊, 多數買銀. 平時去都冇人. 今日想同亞伯嗲吓都唔得.

patrickking30 提到...

我之前都有去過,都有一兩個人買野,

可能都係同道或其他收到風的人吧,事關白銀又重,

對一般人來講又無用,買黎真係囤係度咩!!

Lisa 提到...

Joe 帶俾利昌好多生意 :)

小C9 提到...

patrickking30,
我諗係同道, 見今日d銀價回小小(我都係)快d入返貨. hehe..

satan_wong 提到...

我都買左好多..
3條4兩銀條..
3粒1兩銀粒..
2舊500g銀磚..

小C9 提到...

satan_wong,
真係買咗好多喎! 你係咪今日去買? 請問幾錢兩?