2010年10月7日 星期四

競爭性貶值.....續

金價連番創新高,相信同匯市的混亂有一定關係,日本政府因為日元不斷升值,將利率降到零,又再擴大量寬,但對日元升勢一d降溫作用都冇,對美元更創出新高,原因是美元更加弱,加上南韓及巴西更加緊將貨幣貶值以支持出口,人民幣升值又被中國政府強硬立場阻止,市場上各種貨幣都非常難升,剩下可以買的安全貨幣只得黃金了。

日本干預匯市唔係第一次,上一次有好多國家幫拖穩住日元,今次則冇人幫手,個個由得佢自生自滅,危難時各家自掃門前雪就係咁樣,其實我都替日本唔值,想當年,佢犧牲自已經濟將日元升值,換來歐美另一個繁榮期(當然其實係被硬屈),到左而家又有邊個幫佢?

基兄之前有講,匯市資金因為股市不濟,及各國量寬下,幾年間多左成倍資金,如無記錯應該大約有4萬億美元,如果匯市波動,呢d資金無路可走,結果會點?金價既升幅係其中一個答案。

老美財長岩岩講,如果人民幣唔升值,就會增加世界各國通賬風險,原因就係人民幣一日唔升值,各國貨幣亦會一樣唔敢升,或走上貶值一途,結果係所有主要貨幣火燒連環船,你貶我又貶,以增加出口及在貿易上佔有利位置,結果就係通賬會慢慢走近。呢場戲係一場悲劇,唔知最後點收科?

沒有留言: