2010年9月8日 星期三

人債反擊戰

今日中行再發零售人債,共兩種,2012年到期,年利率2.65%,2013年到期,年利率2.90%,此舉乃金融戰上不錯的一招!
--------------------------------------------------------
港幣與美元掛勾,美元的超低息與量寬,令香港的資產出現泡沫,尤其是樓價!錢放在銀行冇息,好多依賴利息維生的人都被迫買樓收租,早前有人就買了十多個美孚新村收租,回報約4%。樓價急升亦令好多人的按揭桿杆愈做愈大,若將來利息回升,將屍橫遍野。
--------------------------------------------------------
今次零售人債的回報率,買100萬,兩年內可收53,000,及三年內可收87,000,雖不及租務回報佳,但計及買樓手續費及管理樓宇成本等因素,再加上人民幣升值預期,亦有一定吸引力。
---------------------------------------------------------
如此看,發行人債,一方面可以將部份資金鎖死,幫助壓抑香港樓價,另一方面,要求人民幣升值的聲音亦陷入兩難,如果繼續大吹特吹人民幣升值,咁人債就會更好賣更受歡迎,有更大動力加碼發行,如果反過來吹人民幣貶值,試圖打擊人債發行,咁阿爺大可順手將人仔貶值,咁就對中國出口有利。唔知《蛇果日報》會點評論發行人債?

2 則留言:

Lisa 提到...

申請人債最衰唔可以想買幾多就買幾多, 就如買實金咁, 還要睇有幾多人認購, 如果太多人申請, 可能須抽籤 ! 以往都只購得一兩手 !

patrickking30 提到...

買人債的其中一個目的是因為人仔升值,但人仔又真係可以升

幾多值??通常通街唱行晒的,結果通常令人失望,

就幾年前那樣,人仔又真係升幾多??

反而升好多的加元,日升就無人唱