2017年2月24日 星期五

$38.62沽UGL賺約10%


去年11月26日以$35.14買入UGL,昨晚以$38.62沽出,獲利約10%,暫時將這筆錢作現金持有,視乎市況,或會買入石油股、美股指數基金或AGQ。

10 則留言:

匿名 提到...

有留意開你的blog,如長線睇好金有留意開你的blog,如長線睇好金價,為何只有10%利潤就沽出呢?價,為何只有10%利潤就沽出呢?

跌打佬 提到...

joe 兄好身手~

請教一下, 我計劃持有70%實金長線持有不沽出, 20%打算買入紙金/金etf或10%金股作中短線操作

紙金 和 金etf 邊種交易費用較低? 兩者那種較好, 謝謝解答

gogoldjoe 提到...

因為我覺得白銀升幅或會更快更高。由於實物黄金持有量已經是白銀的數倍,故有於相關股票上投放較多在白銀。

gogoldjoe 提到...

跌打哥,這是明智決定。

兩種都差不多,但我更愛金ETF多一點。

原因:買賣較公開,紙金純粹與銀行對賭,每間條約可能有點不同。


跌打佬 提到...

多謝 joe 兄~

另外投資白銀方面, 實銀買賣方面, 我覺得買賣差額極大, 有時>5%

請問香港或國外有沒有較貼價和成交量較多的白銀 etf 推介? thx

Jackcal 提到...

想謮教祖Joe師兄,中銀還有長城賣嗎?我見佢還有牌價,有的話佢的差價應該係全港最低...

gogoldjoe 提到...

很久沒有問了,你可試試,但有貨機會不高!

Julian 提到...

UGL, at first glance I thought it is a 689 related joke lol

匿名 提到...

呢啲黃金衍生工具有咩問題
小弟當然知
佢地夠膽就試下逆金價而行
甚至收檔
睇下實金到時會點lol

Joe from mobile

Jackcal 提到...

多謝Joe回覆,我去試下問先,遲d覆大家。