2010年5月12日 星期三

回聖誕快樂兄

我看德國不會輕易任由歐央行印鈔,不過當危機進一步加深,如股市再大跌,歐羅再貶值,咁德國的民意亦會慢慢由反對變支持,所以我估計遊戲有排玩。

而幕後推手當然是老美,當佢製定了各交易所停市機製,建了保險門後,就會再發動攻勢,目的就係令歐元同佢一齊量化寬鬆,一齊貶值,否則美元會再貶值,又誰來買美債?不過,歐洲人也不是傻,可能會諗出新方法反攻,所以未來仍有未知之數,但個人覺老美贏面較大,因為評級機構在其手上,歐洲要建立一套有利於自已的評級機構不是短時間內可做到的事。

要知像木迪、錶舖等評級機構出現了已超過一百年,過去半世紀與銀行及聯儲局有千絲萬樓的關係,其評級機製又受到法律保護,可以保密不公開,而全世界的主要交易貨幣是美元,美元的發放源頭在聯儲局及銀行,過去半世紀,這些發放出來的資金要如何流動,借俾邊個?借幾多?都要評級機構給一個評級,所以佢地影響全球貨幣流動已經有好長時間,連我地的MPF都要跟佢地的評級來買。(呢點我非常勞氣,點解我地MPF要跟佢評級買?)

要註冊成為評級機構一d都唔容易,一切由美國監管機關把守,自97年後就再冇新的評級機構成功在美國註冊,而過去好多細評級機構亦已被兼併,最後得三行獨大,當中以木迪及錶舖最大,佔去市場差不多七成多生意,另兩成多就由胃預佔有,胃預大股東是法國公司,但佢專做金融機構評級,客仔亦以美國公司多,幫唔到歐洲幾多。去年有間中國評級機構想係美國註冊,都被拒絕,理由係冇一個客戶,其實客戶想搵三大行以外的機構做評級,隨時會被三大行杯葛,到時借貸無門,苦過弟弟,以前都試過無數次,有公司更差d搞到執笠!

在此情況下,歐洲要反攻非常困難!

(以上內容是我憑記憶寫,若有出入,望指正!)

PS:阿爺亦已在發展自已的評級機構,但現在2/3已被美國三大評級公司收購,表面看,好多大陸經濟評論員好憤慨,不過,阿爺胡蘆裡賣咩藥?實在好難講!會否是一種滲透的統戰策略?定係純粹利用老美三大評級公司想三家獨大的心理,撈一筆油水?定係真係受三大行壓迫?值得深思!

沒有留言: