2018年2月18日 星期日

微蝕離場$17.36沽SDOW




雖然近期道指跌幅顯著,但勿忘基本,這是一個大牛市的調整,做淡是非常危險的行為,上策始終是低位吸納,見反彈顯著,就算上周五低於25300收市,亦決定先行沽出SDOW,看情況再作決定,沽出位是$17.36,微蝕。

21 則留言:

EE呀蘇 提到...

唔好意思我想問下目前香港除左金飾店
邊到可以低溢價買到黃金而不需記錄身份

gogoldjoe 提到...

根據香港法律

超過一定數額,好像是8000港幣,金店有責任登記客人資料,以防清洗黑錢。

所以,這回幫不到你了!

fourthppp 提到...

利昌

gogoldjoe 提到...

利昌好似都要登記

EE呀蘇 提到...

但如果唔夠8000千逐少逐少咁買又有無推介

fourthppp 提到...

利昌好似都要登記
我自己不常去買,只買了幾次都不用

Ronald Fung 提到...

Joe 兄隻sdow 可能走錯左

fourthppp 提到...

馬田近來無零2可,技窮了.
市況不明時,等等吧,不是每種市況都合買賣

gogoldjoe 提到...

個市咁ckock
預測有誤差在所難免
最終也要靠自已落決定

mavi 提到...

Joe 波動幅度好大!唔通三月先見低位?

gogoldjoe 提到...

好難講
太波動了

mavi 提到...

持盈保泰!小心行事,!波動得太利害了!

Unknown 提到...

joe兄,
這個可以參考參考。


https://www.wxnmh.com/thread-2287604.htm

fourthppp 提到...

看這波能否特破.不能又要等幾年

Unknown 提到...

今日再入貨!

Unknown 提到...

今日再入貨!

Frederick Cheung 提到...

祖兄,道指GMW年表出現黃色底色的Phase Transition High.請問點樣解讀?

fourthppp 提到...

GMW其實是沒用的東西,嚴重滯後.正如跌穿0.5會去0.4,升穿0.5會到0.6一樣.
馬田唯一有價值的是array同reversal,所以遲遲都不開放出來.

gogoldjoe 提到...

我還研究中

alex 提到...

想問一下 上商 同 恆生 買金條需唔需要開戶口,
想請教下邊到買金係抵d,而又可以用現金,不需要開戶 謝謝你呀

alex 提到...

我係新手買金,有樣好基本既野想問一問,
點解銀行會優先買返自己銀行賣出既黃金既?
其實銀行/金行點賺錢? 我見買入/賣出價相差幾十蚊, 仲要賣舊金出去優先同你買反返黎?
其實個原理係? 我有search 過你d blog,但搵唔到類似教學, 有無過往文章適合我依d新手上路睇呢,,多謝呀祖你解答.