2016年4月29日 星期五

黄金走高




是夜,金價躍升,挑戰1300美元,白銀挑戰18美元。聯儲局無凌兩可的議息聲明,相信是導致金價走高的短期推動力。包括美元在內的所有貨幣,全線對黄金貶值,美元指數走低。對議息聲明,媒體的解讀各走兩極,有的認為六月可能加息,有的認為加息要推遲到年底。投資市場,最忌混濁不清的前景,加還是不加,大家都想盡早知答案,才夠膽落注,如香港樓市,當大家預期隨時可能加息,但又一直不加,那只好再等等,承接力更弱。

7 則留言:

Julian 提到...

有少少衝動想沽金獲利...

Larry Milano's Den 提到...

過去一兩年我有種感覺,今次係美國想 D 金升,仲係大升果隻。

Lisa 提到...

可以升去2020年, 當然唔係直線上升 !

Julian 提到...

Joe & Lisa 你哋會係短期咩價位再入貨?都想聽吓啲前輩分享... :)

Lisa 提到...

價格升或跌, 我地又點可以預測到呢 ?
Joe 由幾蚊美元的銀價玩起, 而我在2010年銀價17個幾先買, 所以手上好多貴價貨, 而依家銀價在18樓下都是平 !
Joe 會不定期買入, 而我是在追新款銀幣, 所以如果有新銀幣出, 而價格沒升上天都會買 !

Julian 提到...

Thanks for sharing! I started to buy at $1290 ($21 for silver) in late 2014 and my best bid at $1060 ($14.2 for silver); yet to this point I am confused whether I should stop as from now on it seems the appreciation will not stop… Any thoughts?

Lisa 提到...

而金銀也是一種保險, 如果世界貨幣崩潰, 是否會把金銀對紙幣升值, 例如1盎司金突然值1萬美元為美國減債 ?
乜野都有可能發生或不發生, 所以唔可以好肯定去用成個身家去博, 也唔可以不防, 會真的發生突發事件 !
做投資本來都是一個好食腦的遊戲 !