2011年5月9日 星期一

回aquarius兄

aquarius問了一連串問題,小弟一時睇漏,特勾出來回答,Jay兄已答了少許,小弟再跟口水尾補充。(紅字部份)

1. 為什麼索羅斯認為"通縮壓力",有利金價升?
>>> 索佬就係睇死伯佬唔會比通縮出現,所以一見到通縮嘅苗頭,一定會開印鈔機,咁你話金價點會唔升?
現在全球大多數資產都是靠借錢來買的,有錢如香港首富亦如是,如果通縮,即係資產價格愈來愈跌,最後價格比借來買的錢還要少,如借400萬買一層600萬,樓跌到300萬,即係就算你賣樓還錢給銀行,都還要另加100萬,才沒有欠銀行錢。通縮時,價格不斷跌,變成資不抵債,一資不抵債,銀行就會迫還錢,好多人唯有變賣資產還債,令資產進一步下跌,如是者又進一步令價格下跌,價格下跌,欠債進一步上升,於是追債壓力又上升,更多人抵受不住,唯有變賣資產,變成惡性循環。

好了,就你所知,多唔多人借錢買金?當然好少。即是黃金不會產生資不抵債問題,不會產生惡性價格下跌。黃金價不跌,其他東西跌,即是黃金購買力變相上升。1930年代美國及1997-2003香港都是好例子。

2. 黃金最怕通縮,通縮一來到,黃金會跌?
>>> 理論上係,但通縮會出現係美國嗎?記住,美國係全球最多黃金嘅國家!

因為很少人借錢買金(實金),所以黃金並不怕通縮,有很多數據可以支持!

3. 黃金仍被視為「避風港」,但黃金係「貨幣資產」,通縮時,CPI等數據一路下滑,物價跌,貨幣購買力上升,貨幣,資產二元性地升貶,唔駛持有太多資產.?
>>> 回望「沙士」時,cash is king!

當你見價格不斷跌,你敢不敢買資產。不借錢買的還可以,如果是借錢買,豈不是陷上問題一的陷阱。通縮時借錢入市,等同自願加入被追債行列。

4. 美國為刺破全球泡沫做準備,為了將資本打回美國?
>>> 我認為基本上每一個泡沫嘅爆破都有美國嘅影子係當中。就拿今次商品小災,高盛係第一個發聲嘅人。若商品向下、兼歐洲有危機、亞洲緊縮,資金自不然要回美國。

美國的行動仍有很多可能性,很難說!

5. QE推高石油、糧食價格,推高通脹,各國加息最終刺破泡沫,熱錢撤離,基礎貨幣減少,貨幣被動緊縮,資產泡沫加速下跌,資金(包括熱錢、外商投資、本國資金)加速外逃,最終美元升值,黃金下跌?
>>> 同4,但美元嘅短暫升值只係資金為安全而泊岸,若世界經濟繼續向上,資金總有流出的一天。而美元運行的大下降通道,到時到候都會有反彈嘅行情,有陣時係要配合發債、有時係為左維持美元嘅地位!

加息並不一定能刺破泡沬,有時反會加速泡沫,1970-1980,息一路加,通賬一路升,現在越南、印度、巴西、中國等,都已大幅加息,巴西已加到12%以上,通賬卻更勁。原因太長,將來請留意本blog講解。

6. 這個美元彈回,金銀大跌,愈跌愈見鬼,資金走向仍是美元為重?
>>> 你指係金同銀都係paper,但要認清嘅係,呢度好多師兄都係渣實貨;佢地買實貨嘅原因係有一個信念 --- 紙貨幣系統會crash。所以,由paper市場引致嘅現貨下跌只會令佢地更興奮。

美元彈回,只是近幾星期的事,只是短期反彈,相對3年前,或者1980年代,大勢趨跌,愈跌愈見鬼是美元!

小弟信資產泡沫刺破,熱錢外逃,資金走向美元,更多的回流熱錢買回美債,縮小欠債,實現財富易手,通縮出現,美債危機消失,資金更多的流向美元,黃金仍不貶值??
>>> 我相信你是認為美元會繼強,咁樣我點樣解釋都係口同鼻x。我勸你可以望下宋鴻兵的書,唔係叫你信哂,係睇嘅同時,可以對照下現家美國政府同wall street班艾賓嘅行動係點。我相信,聽其言不如觀其行。我之前都唔係太信入邊內容,但美國嘅動作令我越來越明佢賴債嘅願望!

全球大多數資產是靠借貸而來,即係借錢買,包括美國房地產、及整個美國資產產市場,根據數據,美國人平均每人欠債40萬港幣,資產泡沫刺破,資產價格下跌,即是問題一所說的惡性循環亦會出現在美國,美國更多人破產,美國人沒錢還銀行,美國更多銀行及借貸公司破產,銀行及借貸公司沒錢借給美國企業,更多美國企業破產.......

其實要美債有人買,不一定令泡沫爆破,聯儲局而家已在做,自已印美元買自已的國債。資產價格下跌,美國人沒錢還銀行,就印錢給銀行,還有一步未做是印錢給美國人及美國企業。

由於聯儲局的主要服務對象是美國各大投資機構及銀行,加上全球資產一環扣一環,刺破泡沬很可能影響到負債累累的美國人及美國企業,為了不想他們破產,再而影響到銀行及投資基構,亦有可能不刺跛泡沬。

就算刺破,即是很可能形成通縮,同樣返回你問的第一個問題,其他資產會跌得勁過黃金,結果黃金購買力變相上升。可能的結果是美債、美元、黃金同升,但如果美債利息不升高,美元利息不升高,吸引力何在?

ps,小弟仍在寫餘下幾集馬田,思考較遲緩,以上寫得有點急,有錯,望指正!

226 則留言:

«最舊   ‹較舊   201 – 226 (共 226 個)
ABC 提到...

KITCO...........冇銀幣賣啦...................

ABC 提到...

KITCO....冇銀幣.........................賣

匿名 提到...

市場從來都是多數人loss少數人win的

誰是7仔,大家看看自己是win/los多少,心中有數,嘈交無謂

旁邊學 提到...

難得遇到一個咁好的交流學習園地,大家請珍惜博主及一眾師兄的無私奉獻,及尊重大眾弟妹的眼球,多d包容,少d攻擊...

Gordon 提到...

joe兄,

進度如何呢?我驚銀價如果到6.13,跌到$2X時,先知道馬田大師d文章講乜。到時我要去紙紮鋪買d金銀衣紙,括番d銀出來,先買到實銀。

匿名 提到...

Where is 粗口螞蟻?

匿名 提到...

一只螞蟻只睇到左右......睇唔到上下(二維空間生物)
有日.....螞蟻比從天而降既大石壓死,自己根本唔知發生咩事..."

bird

匿名 提到...

粗口螞蟻 come out!

匿名 提到...

粗口螞蟻驚?

匿名 提到...

粗口螞蟻蝦我地, 但驚generation next 同 alex! 正小人!

匿名 提到...

粗口螞蟻一出場講D野5用腦兼粗口, 真笑爆嘴兼肚痛!

匿名 提到...

hey粗口螞蟻:
talk to generation next!

匿名 提到...

粗口螞蟻:
You cant hide away your whole life time.....a lot of people are waiting you here to show up to talk to generation next....show us what you studied in your university...we are tax payers! we subsidized you in your university...we wanna know what you learnt there.

匿名 提到...

粗口螞蟻:
Talk to generation next with your concepts if you think you are right, if you chicken out...meaning you are wrong.

匿名 提到...

OK! everyone who had read what 粗口螞蟻 wrote today, he insulted all of us who studied in college! he doesnt show up now, he will show up sometime someday.. even if Joe refreshes with a new topic, whenever we see him, tell him to talk to generation next! he is a shame of college, he is a shame of education!

ku

匿名 提到...

我屌你老母,Alex.Alex 你老母自以為事屌你老母西!!!!!!!!!!!

匿名 提到...

個bug是唔係down左?

匿名 提到...

是blog

匿名 提到...

第一次買銀真黑仔, 11日 387 水位在利昌入了貨. 都唔知幾番上去. 不過唔知佢地有冇搞錯呢, 買都要收火耗. 唔係收先收咩? 上次 387 入了貨, 現在想再入. 溝唔溝好呢? 各位師兄師姐請指點下.

匿名 提到...

唔洗驚,紙貨幣一定跌到零,白銀長遠一定升,近日,個blog死左,d文章無左,都唔知係唔係羅富齊家族,老虎銀行,大摩細摩既鬼計,等d金甲銀甲無左通風報信的地方,總之見底就買啦,有平銀唔買,到時升番賺得少,你就後悔了

匿名 提到...

其實有無ching比較過黃金好d定白銀好d?

匿名 提到...

>> 其實有無ching比較過黃金好d定白銀好d?

學Joe兄咁講, 黃金貨幣性比較強, 王者就係王者, 始終白銀也難以取代黃金的貨幣性, 所以黃金必須投資!!!
至於白銀, 有錢就黃金為主, 白銀為次, 資金有限的, 就白銀為主, 黃金為次
總之白銀唔一定有, 但黃金就一定要有 !!

KK

匿名 提到...

KK, 非常同意. 貨幣之王始終是黃金.

閒人

匿名 提到...

test

匿名 提到...

有得升的才是王,就算白銀跌到30蚊,亦比黃金強得多,什麼是王,廢話,賺錢才是硬道理

匿名 提到...

唔會放過任何賺錢機會! 大家努力.

«最舊 ‹較舊   201 – 226 (共 226 個)   較新› 最新»