2011年1月22日 星期六

白銀Backwardation:最後低位





今日看信報,原來這兩三日,白銀市場再次出現歷史少見的期貨倒價(Backwardation),外國傳媒亦有講,http://ftalphaville.ft.com/blog/2011/01/21/465931/more-on-silver-backwardation/
-
傳媒分析是由於最近數字顯示,中國於2010年全年買入大量白銀(全年計3,475,394kg,見中間圖),並且是每月都是淨買入,結果引發市場現貨受追捧,貨源短缺,進一步做成期貨倒價(現貨貴過期貨)。中國的舉動由2007年金融危機開始,之前一直是淨流出,當中的訊息已非常明確。
-
對上一次發生白銀的期貨倒價在2009年1-3月間左右(藍箭咀所指),維持了四五星期,http://seekingalpha.com/article/122560-five-weeks-of-silver-backwardation
當時已有人在youtube呼籲買白銀。(見上面影片),之後白銀就展開至今的巨大升浪,一口氣由$10升到今日的接近$30。這次再發生期貨倒價,相信又是一個重要的買入訊號。調整應快完了,且可能於未來幾星期內完成,大家知點做啦!或者下個機會是$60或$90了!

24 則留言:

金多祿 提到...

現貨銀越見短缺,買入訊號越見明確

何況利昌及金拓都出現部份缺貨的現象..

前日經過利昌八下,亞叔話隨咗四兩銀賣曬仲連兩條九金都清倉....佢都話ow曬頭?

Larry Milano's Den 提到...

No $ ar !

vin 提到...

四兩冇貨?! 慘...
咁亞叔有冇講幾時會再番貨? 原本打算下禮拜出糧去掃貨..

其他如500g 的有貨嗎?

THanks.

金甲超人 提到...

宋鴻兵第3集-金融高邊疆 ! i m reading it !! great book !

snoopy 提到...

中國藏銀量高 , 其他是否行銀本位更加有利 ?

Lisa 提到...

等緊宋鴻兵繁體 !

匿名 提到...

Joe兄,

之前閣下在"給八十九十後投資白銀建議(續)"中提過"技術分析不可信"
但這次又指出Backwardation的指標性

究竟技術分析重不重要?!
請指教.

Lisa 提到...

>個人很懷疑中方有沒這樣高明﹐因從外觀察中方對美債及貴金屬的醒覺﹐似乎更晚於《貨幣戰爭》做成的民間影響。

本人絕對唔同意, 無國家准許, 宋鴻兵又點會出到書 ?

金多祿 提到...

......亞叔重話4兩銀最快都要下星期二至知,而500g係仲有貨
免白走可先致電了解...

Bosco 提到...

>之前閣下在"給八十九十後投資白銀建議(續)"中提過"技術分析不可信".但這次又指出Backwardation的指標性

Backwardation正正唔系技術分析。
拒系Supply同Demand既一個反映,拒反映左現貨實物市場既供應緊張,所以Spot比Forward貴。
技術分析唔系會有數字,計算所以就系技術分析。基礎分析都會有好都計算。你會唔會話分析中國進出口金銀數量既行為系技術分析?

snoopy 提到...

睇下你點定義技術分析,如果你定義為只用歷史價位(直向),咁用途的確不大。但技術分析還可以利用很多橫向資料。

vin 提到...

>> ......亞叔重話4兩銀最快都要下星期二至知,而500g係仲有貨
免白走可先致電了解...

金兄, 多謝提供資料. 明天會去利昌一轉, 有乜買乜.
再同各位匯報情況.

gogoldjoe 提到...

供應,買的需求,供應與需求涉及多種難以用數字量化的因素,例如黃金的需求涉及人們對紙幣信心的高低。這種心理因素是無時無刻都在變化的。低時,對黃金需求會上升,高時則下降。

透過量化,統計、歸納等方法去捉摸一些沒法用數字量化的東西的走勢,並將之看成是定律,就是我所指的技術分析。簡單來說就是數字分析。

匿名 提到...

剛電利昌,15公斤及500克白銀都無貨,職員表示要初十打後才有.

Gordon 提到...

吓,我仲想明天去入貨tim,請問知唔知仲有冇4兩裝銀條呢?

gogoldjoe 提到...

今日去利昌,賓墟咁既場面,買時隔離有一男女正在猶豫買幾多之際,老闆拿出一張訂單,有人一口氣訂左340KG銀磚,即係大約10,000安士,唔怪得要初十至有貨。再隔離有兩個操大陸口音女人,拿來一大堆單,好似同老闆講幾時交貨。

Lisa 提到...

阿伯說, 4両銀條無貨, 只還有少量 500克銀條和1両銀粒 !

snoopy 提到...

10,000 安士只係兩張期銀咋喎,乜利昌咁易俾人清倉?!

Gordon 提到...

JOE,LISA:
先謝謝通知. 但我有點混亂,到底利昌現有少量 500克銀條呢?還是已經俾人清倉,要初十先有貨呢?
因為我都想係$27~$28呢個價再入200安士左右實銀,如果利昌無貨,我可能明天就去KITCO入100安士LOGO銀條頂住先.

Lisa 提到...

回 Gordon,
如果買得多, 去 kitco 啦, 又唔曬加人工費 !

Larry Milano's Den 提到...

Kitco 每舊 100oz 銀塊都要 spot price 再加 USD 120 作 premium. 食水都吾淺。

vin 提到...

lunch去利昌買咗幾條500G, 大叔話500G / 1両 有少量貨,
4両最快聽日可能有貨,

佢話以家好多人買銀, 雖然有銀但伙記做唔切.

哈哈.. 希望有朝一日可以買到1G 金牌.

vin 提到...

>> 1G 金牌
唔係 1G, 係 1KG 至真..

諾克 提到...

白銀現價出現大幅倒掛了!!!!!!!!!!!!!!!