2017年6月24日 星期六

點樣?同我做相反嬴左幾多?





我其實唔係咁鍾意日日睇住個市!不過呢下又真係太好笑太有趣了!小弟試驗做分析,當然冇可能100%準確買到底位或沽到高位,有時早,有時遲,有人覺得咁樣都不可原諒,於是見金價由1257位直落1244就急不及待出來,要同小弟計計數,更要多謝小弟做左燈神,並提議跟著小弟做相反。點呀?做左相反嬴幾多?(笑左)

估唔到1244差不多就係今次個小底(最低見1242),從6月20日有人留言計起,金價扶搖直上,怎晚以1256收市,如果呢位勁人槓桿玩相反,接近10美元升幅,呢次都真係幾「禾味」,再問,點呀?同我做相反嬴幾多?定係根本冇膽做相反?唔緊要!機會大把!一於喺1256呢個位再同我做相反,大沽特沽啦!做相反,唔使出地址、個人資料亦可遮,沽法亦好多,等待你既沽金紀錄。小弟保留匿名留言係有原因,最少可以俾大家一個參考。

13 則留言:

Lisa 提到...

Joe, 算啦 !
後生仔愛拗贏 !
誰啱誰錯將來一定會實驗 !
我依家在網上睇到太離普野都只會提醒, 聽唔聽由佢地, 因為將來自己賺到錢才是極贏 !

Lisa 提到...

Martin Amstrong 都說過, 本來要一早爆的野, 因為各國的政府加入, 所以退遲咗, 所以等睇2018/2019年大戲 !

gogoldjoe 提到...

我只係想知果日佢有冇沽沽佢姐。(偷笑)
順便話俾大家聽,沽金係好危險,唔好下巴輕輕!

gogoldjoe 提到...

睇怕佢都係冇沽到
唔好俾我睇死!(想笑)

匿名 提到...

都提及過跌係要搵支持位
黃金盤整1星期就話跌 費解 費解

1240係現在既支持位 經過3日測試觸及1240都跌唔穿
星期五晚現貨及期金收盤都於1255之上
個人預計金價上到1274附近會有短線盤整
盤整後挑戰對上一個高位
繼而向1300位進發


Ph

gogoldjoe 提到...

小弟眼花,借問Ph喺邊個留言提及跌係要揾支持位呀?

Jackcal 提到...

祖兄的投資向針多以實物金銀長揸,與短炒者不可語冰,由得他們炒到夠吧!吵的就由他吵喇。

gogoldjoe 提到...

Thanks Jackcal support!

其實得個講字係冇用既!唔睇好金價,夠膽咪沽一沽佢囉,沽期金又得,美股都有買金價下跌既股。不過夠膽買先算啦!哈哈!最好長沽黄金!同我長渣黄金做相反方向,無任歡迎!



匿名 提到...

這是我講的
唔係Joe你講

gogoldjoe 提到...

咁一定啦!我從來好少講呢亭短線走勢,有都係汁人口水尾。
咁你又幾時講過呢浪下跌係揾支持位呀?(邊個貼第幾個留言?)

匿名 提到...

我是在你13/6既"聯儲局議息"貼入面講過下

拭目以待呢個6月可唔可以升穿1300位
再到7月來多個major high

Ph

平行宇宙 提到...

这2-3年黄金白银很难创新高, 别忘记黄金白银的价位是被人为打压的。很多人一直在说黄金白银一定会创新高, 这个小孩子都知道。 问题是多久? 10年, 20年? 到时候也许你也已经不在人世了。 就算那时候10万美元一盎司, 也是没有意义的!

匿名 提到...

金甲蟲就是不愛儲錢,要麼實物金銀持貨,要麼將金銀兌換成股票或房產。
黃金以怎樣高的價值兌換美元是沒有意義的,最核心的價值觀就是不信紙鈔。