2017年6月25日 星期日

$30.54再入金礦股


不好意思!上周到台灣公幹,出發之前再入了某金礦股,買入價$30.54,時間趕急,來不及通知,對上一次買入是35.35。再入後均價$34.29。台灣回來後,此股作價$33.53。小弟看好是言出必行,某些人口說要跟小弟做相反,還說謝謝,卻得個講字,無膽做,好笑!美股有一隻是三倍放空黄金礦業ETF,代號DUST,真正看淡金價的,不妨考慮,機會就在眼前。

17 則留言:

匿名 提到...

Based on Armstrong's Gold array, there is a possibility gold will form major high on July. I m considering betting on DUST. At the moment, i m holding BTG.

-Alex-

匿名 提到...

幾年無上來,這裏的人氣淡了很多,竟見版主罵戰,何苦? 嘴係人地既,這樣罵來罵去,無益於任何人。

見到版主現在識得接受現實,會進出一下避一避,是進步,想當年,版友持相反意見,亦會被譏笑一番,成班版友無視市況一味精神勝利,現在回想起來,是不是覺得小朋友左一點?

但要成為一個成功的投資者,走的路還遠,大家一齊學習,學習唔一定係知識上,在情緒上亦有可以學習的地方

當年我說個銀三五七年無運行,近來覺得跌市可能已接近尾聲了,上來一看,見到此情此景,或許,真的離底不遠了

匿名 提到...

版主,請在笑人之前先睇下自己成績先,好易出醜!

gogoldjoe 提到...

咁上次跌到1244有冇沽一沽呀?
有就show出來啦,冇就唔好得個講字。

匿名 提到...

係,我上次係同你做左相反,輸左錢。但我已立即止蝕,冇蝕入肉?

匿名 提到...

早在不信你買金,早幾年買股投資保財富已做了相返,已好過你日日自high打飛機盲信金會升!on 9 仔

匿名 提到...

底能 Joe

匿名 提到...

版主,你都係算把啦,d 金無希望,一d 上升力也沒有

gogoldjoe 提到...

都話左我唔係day trade,唔係睇一兩個星期或者一兩個月
我喺網上有紀錄計起係由2008年開始買,到而家我仍然係賺緊
我亦樂於唔使點理佢,唔使日日mon住個市,好安心
因為我家事都好忙,工作又忙
你唔係日日,就個個星期要同我計一計
我真係唔知點答你

你究竟明唔明姐?

gogoldjoe 提到...

我對上一次買實貨係喺$1174
http://gogoldjoe.blogspot.hk/2016/12/1174-82.html

仲有$1197都買過
http://gogoldjoe.blogspot.hk/2017/01/1197.html

雖然賺唔多,但我都話左我唔係追求最高利潤咯

咁你仲想我點呢?

仲乜係要逼人學你同一種投資概念呢?

匿名 提到...

十年前有位叫巿場先生買匯豐叫自己"價值投資" 學做巴菲特, 仲出埋書教人點樣止賺不止蝕, 果時係07年前既舊事, 後來係點亦唔需多講, 佢自己就月入六位數可以不斷溝貨無問題, 減埋股息仲溝到啲貨唔駛錢添, 但跟佢既靚仔搵既係血汗錢比人一鋪清袋, 連後來供股都冇錢

人類行為果然不斷重覆, 向呢度我又見到有啲野好熟識咁發生緊, 我都知版主好叻仔, 收入亦同市場先生相提並論, 鼓吹陰謀論來做分析買入黃金, 真係累死唔少人


gogoldjoe 提到...

金銀是不同的!既沒有供股,亦不會一鋪清袋,就算收入不多的靚仔都可以買入,一個銀幣只需百多元,就可以溝貨,不需要有與市場先生相題並論的收入。只要分段買入,是非常安全可靠的,當然愈早買愈好,如果2007年已買,現在仍然有賺。我不知自己有沒有累死人?因為至今仍然未有人以真實身份(不是匿名)上來埋怨我。

人類行為是不斷重覆的,這裡人氣又不是很高,只是一班金甲圍爐取暖,來來去去那幾個人,但不知為何每隔一段時間就有人上來叫我們不要買金銀,小弟都說了不是追求高利潤,但總是有人要以利潤不夠高來挑戰我們的投資決定。這裡數埋不夠十幾人,經常上來的不夠五六人,不明白如何累死「唔少人」?是你認為這個blog很多人看?

如果因為看了這個blog而投資失利,那為何不出聲留言呢?這些年來,小弟很少看過有人留言埋怨。我想,上面的師兄看得小弟太高了,看得這個blog太受歡迎了。其實這裡只是一個很渺小的園地,很多貼都沒有人留言。有興趣投資金銀的人,很多本身已對此有一定認識。

gogoldjoe 提到...

其實很多網友對金銀的認識比小弟還要多還要深
例如next generation兄、Lisa姐、還有與小弟已不和的bosco兄等等
所以小弟早期是授權給部份人撰文的
希望令這裡變成一個合眾金甲之力的交流園地
早期亦有不少人發過文
所以小弟請樓上師兄留意,這裡作者不只小弟一人
另一點要留意,真正因為看了此blog而投資黄金的人不是很多
主要是本身已有投資金銀的人需要一個地方交流市場資訊
這裡就像一班人的私人會所
給對某樣金銀有共同興趣的人聚在一起
賺或蝕都是會員自已的問題
我們又沒有落廣告宣傳
我想來想去,都不知那裡出了問題,不斷有非會員上來責難?
到我刪除匿名,又說我不給他們發言
不刪除,又不斷地滋擾會員間的交流
實在令人非常煩厭



gogoldjoe 提到...

是否如果我們採用會員制(讓公眾看不到)就沒有問題?
抑或希望小弟從此不接受任何傳媒訪問?不再宣傳任何買賣金銀資訊?
抑或希望我們盡沽金銀去投資其他?

但我們已說了
我們就是喜歡將資產一部份放在金銀
無論帳面上賺定蝕
我們都會如此做
在很多篇文章中我們已為此作出了解釋

小弟完全摸不通究竟寫一個blog有任何問題?

gogoldjoe 提到...

以上都是早期其他作者寫的文章:

http://gogoldjoe.blogspot.hk/2011/12/blog-post_15.html
http://gogoldjoe.blogspot.hk/2012/05/blog-post_1989.html

---------------------------
就當這裡是一班人在自我掏醉打飛機
其實又有甚麼問題?

現代社會重要基石是「包容」
正如有人喜歡同性戀
所以香港也有同志浴室、gay bar給這個族群的人交流,認識朋友

人家搞基,又沒有煩到你
為何總是要去打擾他人
非要把他們趕盡殺絕那樣霸道呢?
是因為我在香港搞基就會令你也變基嗎?
你也不會無原無故走入基bar笑人家搞基吧!

真的教小弟百思不得其解!

跌打佬 提到...

joe 兄, 唔好再理 d 匿名人士, 專心寫好文章好過

Jammy 提到...

Safest investment in history is also the investment that is heading the largest earning in this decade
呢個fundamental從來冇見過。

投資金銀嘅人唔上呢度好簡單,因為我哋有其他嘢要做囉,唔似啲人光說不練口頭屌完自我感覺良好就係人生全部。

而且如果你覺得金銀價依家好大鑊,你完全唔了解金銀。金銀價格下跌只對美元。我喺加拿大,係完撚全見唔到金下跌(銀就有跌)。