2017年4月24日 星期一

法國極右上台



法國大選首輪投票結束,一如如料,極右派勒龐取得不錯成績,有望在5月7日第二輪投資中取勝,將對歐洲一體化帶來巨大衝擊。因為勒龐主張有兩大重點,都是對抗當下一體化體制的,包括脫離歐元區,及終結神根條約談判,移民問題則主張更嚴格限制,廢除地緣法等等。很容易想像,這將動搖歐元的地位,法國是歐洲經濟重要支柱,一但失去法國支持,後果難以想像。

9 則留言:

Patrick 提到...

現在金價反而下跌,會否又是入市機會?

gogoldjoe 提到...

長線三五年,現價隨時可以入。但要留意加息的短暫影響力。早前小弟已寫過一文解釋。

http://gogoldjoe.blogspot.hk/2017/03/025.html

狄克 提到...

但外國分析師預計馬克龍將勝出選舉, 亦代表脱歐風險減底而導致金價跌。

gogoldjoe 提到...

黑天鵝!

美大選事前也不是希拉莉搖搖領先嗎?

狄克 提到...

我冇話邊個一定赢, 但d分析師就係要做勢來影响金股等。咁早就話某某赢面高, 第日某某輸左就可以賺大錢了。

gogoldjoe 提到...

明白!
我就買勒龐勝出!

狄克 提到...

大方向我都係買勒龐勝出~ 因為長遠我買歐洲亂局。

Patrick 提到...

我買勒龐輸,因為Armstrong 提過it will be hard landing for euro zone, 到時賺更多

匿名 提到...

有冇人5/20-21去香港wec見martin armstrong?