2017年3月20日 星期一

加息前下跌效力將愈來愈低


謝謝匿名兄提供的金價預測圖。「加息前下跌」出現的機會及頻率,將隨著加息速度加快,變得愈來愈低,小弟認為原因……(1)當加息可以預測時,大戶較容易舞高弄低,而他們是知道加息對金價有利的,所以每次加息前,例牌吹風加息不利加價,方便從黄金衍生工具市場獲利。(2)當加息愈來愈不可預測時,甚至出其不意地加息,這種策略便不再湊效。

3 則留言:

匿名 提到...

馬田話week of 21st Apr有1個sharp既加速上升
推斷係第1輪法國大選引發
同時亦有講Euro bounce until 7th May
Euro升 金價高位亦預期可見
但馬田亦講唔希望見到金價高位不能超越1362

而上星期金價收盤馬田既GMW於3月金價內講金"caution turning bearish"
我見佢有出"caution"都比較準繩
真係要睇下點bearish法先

gogoldjoe 提到...

Caution可能只是短期而言
看其預測,我的經驗是一定要自決再從他眾多短中長期預測中作判斷。

匿名 提到...

是的 佢講caution係屬短期性質
睇馬田1段短既時間 覺得佢有時係比較悲觀
於今年亦有再次提及金"about to collapse"
亦講今年4月/9月各有1次sharp加速上升