2016年12月15日 星期四

聯儲局加息0.25% / 金價續跌 / 入貨時機


昨夜凌晨,美聯儲宣佈加息0.25%。金價應聲下挫,今早亞洲時段一度跌穿$1140。不知這是否最低的低位,但肯定是一個頗低的低位。早前撰文分析已提及,回顧2015年加息後,金價不久就大反撲,反彈近30%。這次會否一樣呢?拭目以待!上次是加息後大約兩星期開始大反撲。

不過有看小弟分析的都知早前曾提及馬田gold report分析。他認為黄金將於2017年1月大跌,並出現方向性轉變,直至2017年2月27日從谷底抽升。這種可能性是存在的,看看上圖聯儲局2017年議息日程,2017年1月31至2月1日還有一次議息,相信市場不會落注這次也加息吧。不過,如果這次在萬眾不預期下突然來個加息,小弟估計黄金一下子的大跌sling shot可能出現。另一種可能是踏入新一年,市場迅速再吹起加息之風,金價也可能續跌。看長遠的,大可不必理會這些短期波動,只需把握低位收集時機就是了。但想短炒解悶的,則要小心留意,未來數月,金市波動將會很大。

13 則留言:

mavi 提到...

Joe 似你預測的第3點,或要等到明年三月先見回升!馬田預測短線未必正確,所以唔好短炒!但如果美國繼續加息,美國嘅債券好似有麻煩,點解讀?thx

平行宇宙 提到...

这个1140肯定不会是底位!

honson 提到...

買金銀,不要去估底位,有閒錢,分段買入吧!

匿名 提到...

Yes honson

Joe from mobile

Lisa 提到...

我買新出金銀幣, 是分段買的好辦法 !

平行宇宙 提到...

我不是去猜低位,我是说 1140肯定不是低位, 又像有人在说过, 美国加息, 金银价不会跌,会升, 因为前车可鉴! lolz. 我由2012已经开始买金银来收了! 保险箱都开了几个来存金银。如果说分段来买, 我可以说分了好几十段了!!

Lisa 提到...

加息只是才開始, 等多幾個月加多幾次息就會來通脹, 到時股市和金銀市都會升 !
李居明說8月轉勢, 升去2019年 !

Lisa 提到...

而估計到時美元和美債都會跌 !

honson 提到...

支持!

匿名 提到...

@xiao neni

放心, 黃金比股仔好一點是唔會配股同除牌, 最多又等三十年



有冇人覺得呢度做緊既野似十年前有個叫 教人在百幾蚊買匯豐長渣叫自己做"價值投資" 似?

gogoldjoe 提到...

不似!

因為我早前及好耐以前已講過不反對短炒!(只係冇撰文,純粹喺留言中留言)

只要於呢個升市中獲利,你鍾意點渣都可以!

只係我自已選擇長渣!

但個個人條件不同,有啲人可能需要多啲現金流,不可能長渣,我是不會不斷叫佢長渣。

如果你不看好黄金中短期長勢的

其實可喺美股玩兩倍沽空金價

代號係GLL

我都有諗過,當黄金下輪反彈見小頂後,玩一玩

畢竟持金真係幾悶!

機會就在眼前

歡迎到時跟入

gogoldjoe 提到...

如果我只係叫人長渣
近排就不會不斷出文分析短期走勢

重申:歡迎短炒

只要你明白當中風險就OK!

我長期看好黄金,但不排除短期大波動!

長期易分析,短期較難。

想點投資,自己決定就是了!

Lisa 提到...

我都想短炒賺錢, 但十年來, 我只沽過一次之後在低位買返也加碼, 但至今我再見唔到可以走位的位子, 所以都係長揸! 可能2019年會出現短沽的位子 !