2016年9月22日 星期四

就講就到!廣西有色金屬宣佈破產


剛說過中國企債問題,殊不知即講即有!內地公司廣西有色金屬集團宣布破產。2008年註冊資本為11.6億人民幣,之後持續發債,借入75.13億,再為子公司擔保70億,合共145.13億,債務高出總資本的十多倍(以2008年資料計)。當然這次破產不一定關去年底美國加息事,此企業發行的也不知是何種貨幣計價的債券。但可見中國企業債務的問題有多嚴重。

6 則留言:

翊明 提到...

阿爺竟然冇出手打救,整翻個“XX合併重組”。睇嚟呢家“廣西有色”嘅資產質素衰到貼地,畀都冇人吼。

Unknown 提到...

呀爺自有妙計。
好!

simon740@ymail.com 提到...

根本如果你發現你買既中國股票特然公告要發債,但間公司自己資本又有錢,呢的無理發債,你就知有人攪野,唔使諗,即時將佢既股票全數賣出,通常都無死錯人!

Unknown 提到...

http://blog.sina.cn/dpool/blog/s/blog_5f54ff2b0102wzhn.html

好利害的呀爺!

Satan_Wong 提到...

占豪寫得幾到位。

Unknown 提到...

http://blog.sina.cn/dpool/blog/s/blog_5f54ff2b0102wzm3.html


呀爺做野,平民百姓睇路呀!