2016年7月5日 星期二

寫得好詳細


最近接受《香港01》財經版訪問,談金!謝謝記者阿禧花了這麼長時間聽我漫談黄金。這篇報導寫得超詳細,完全超出我預期的詳細(本以為只是預測一下金市走勢之類)。有興趣,可看看,不過很多觀點其實已在這裡談過了!

25 則留言:

Lisa 提到...

恭喜Joe :)

匿名 提到...

黃金2300,用average gold silver ratio 60,銀都係38左右...過唔到之前50高位...黃金始終係王

Simon Woo 提到...

一日央行同上面班人繼續利用紙金,銀做空操縱市場,
一日都無可能去到咁高價!
只有等佢地全部銀行爆煲先有可能!只日可侍!

Dick Choi 提到...

「投資黃金」一詞對小弟而言不太完全合適..「對沖」就更不合了..我買金銀純謂保本, 升跌關系影晌很細。

林祖 提到...

但要留意,金銀ratio在大升市中,往往去到低於30!若金2300,銀要去到76以上!

林祖 提到...

2011年當金升到1900,銀去到49,ratio係38!

lai soros 提到...

如果計埋白銀在現代工業上 的大量消耗,
再計埋 金銀 的全球開采及儲存 比例率,
我主觀判断→白銀可以更好價。
西方儲白銀,東方儲黄金。
西方人都唔蠢嘅。

lai soros 提到...

讚成!
感覺上,今次白銀升得好輕鬆。

林祖 提到...

所以若以今日66金銀ratio計,銀的前景更亮麗!半年前我叫朋友買銀,當時ratio約80,處歷史頂位,今日已跌到66,預測大致正確!

狗股小子 提到...

厲害!

Simon Woo 提到...

去除銀行同精英做空,真實金銀價可以係呢到睇到:
U.S. National Debt Clock : Real Time (右下角)

Chi mei Chung 提到...

今日kitco 排晒隊

銀仔 提到...

恭喜Joe! 咩位放記得提提我地呢班粉絲~人生第一筆投資就跟了你:p

銀仔 提到...

睇完!寫得好好,香港無咩人買金銀,買了咁耐無人分享交流好鬼悶

銀仔 提到...

U.S. National Debt Clock 呢個寫住銀845/oz, 感覺上要世界經濟崩潰先出現的情況

Tse Falconstrap 提到...

始終唔係成日可以去買實貨,見啱價又去唔到買實物就買紙金及紙銀。

Tse Falconstrap 提到...
作者已經移除這則留言。
Alex Ho 提到...

「無人分享交流好鬼悶」我都有咁既感覺,始終係香港認真了解債務問題而買實金實銀既人係少數。金銀週期長亦係原因,大多數香港人鍾意炒賣,擺1年都嫌長,更何況10幾年....

Alex Ho 提到...

見到Debt Clock
Dollar to Gold Ratio 係USD 7,641/oz
Dollar to Silver Ratio 係 USD845.65/oz
即係imply Gold/silver ratio 係 9
過去幾百年既Gold/silver ratio 正常都係15-16左右
即係相對金 依家銀既數目比之前稀少

lai soros 提到...


投資係個人决定。
成敗自已承担。

阿MAN 提到...

收到KITCO通知,不再接受現金,而瑞士不接受銀行轉賬

fourthppp 提到...

每次MA在金升時都會說些看淡的話,例出種種原因,要再升破某些位才能是突破...等等.
到今天,MA終於說,如果金今年底收1307以上,金真的在第一個bench mark到底了.

Lisa 提到...

我發覺 Stewart Thomson 的預測好過MA : http://www.silverdoctors.com/tag/stewart-thomson/

Lisa 提到...

Kitco 不受現金的政策只會減少佢地買賣 !

88 ken 提到...

我唔係好信理論預測論既大師