2015年11月13日 星期五

其他金銀買賣點

Swiss Investors

帝銀
(銀行網頁→財經資料→利率/匯價→貴金屬牌價)

永隆銀行

15 則留言:

fourthppp 提到...

其實有沒人買了馬田的報告看?或參加他的會議?
上次問了,像沒有人答?
林兄自己研究馬田這樣深入,有沒有用過他的服務?

gogoldjoe 提到...

馬田有理論的長處,但賭性亦甚強,宜因應個人個性應用,如果你跟其短炒,必需付出時間mark實市況,我一向不喜短炒出入。短炒最惱人之處是付出太多時間成本,沒有那麼多時間及精神。投資除了講回報,還要講付出。

gogoldjoe 提到...

沒有買過其報告,因為網上comment是以短期操作為主,單看他的BLOG及以前長文,已夠花你時間研究了。不過你這麼一說,倒有興趣買來看看!:)

gogoldjoe 提到...

如有興趣,你可看看其早期長文,頗花時間的!我至今仍未看完!不知何故,香港至今只有很少主流媒體提過他。可能太多西史資料,不合本地讀者口味吧!

simon740@ymail.com 提到...

帝銀我有用!
現仍有封裝楓葉和10oz加拿大銀塊賣,價錢週中!

Jackcal 提到...

帝銀有個優點,就是每日可開,還開到7點半,收工也可入貨。

Lisa 提到...

Swiss Investor 我好多年前去過一次, 佢地主要賣999銀條, 當時想買的銀幣無貨, 而金幣價格比較貴 !

Lisa 提到...

南商有賣自家牌9999一両金粒, 價錢平過永豐/黃沙五両9999金條(以一両計), 不過想賣就要賣返俾南商 !
金粒有軟膠封實, 賣時唔可以爛膠, 也不須留收據, 睇金不睇收據 !

Lisa 提到...

寫錯, 應該是上海商業銀行 !

Lisa 提到...

南商個個牌價應該是中銀牌價, 因為佢還是中銀十二行之一, 除非遲下佢俾中銀賣掉 !

Admin use 提到...

Swiss investor 條1 kg 銀條好粗, 我懷疑佢中間係鉛。 佢扮賣 hars 銀條, 跟住只有端士密封板ga, 另外一隻超粗。 我介唔介開佢好?

gogoldjoe 提到...

隨你!如有結果證實含鉛,請即報警,並上來匯報結果。

Jackcal 提到...

想問各師兄姊,利昌的金銀價更新密度係點既呢?好似冇跟貼個市...

gogoldjoe 提到...

利昌沒有網站,要親自打電話問!

Blogger 提到...

Using BullionVault you are able to buy physical gold & silver by the gram at current exchange exchange rates.

Your bullion is stored in one of 5 secure global vaults. And you may sell it online or withdraw physical bars.