2015年8月22日 星期六

美債走向頂峰





昨晚睡前二百幾,今朝一睇嚇死你。道指大跌530點,很多年沒見過這樣的跌幅,資金走入美債市場,相信下周港股很大機會再跌。彭博的美債指數升穿124點,挑戰今年二月創下的歷史高位。如果一如Martin所說,美債將於2015.75見頂的話。看目前情況,由今日起至10月1日前,美債價格再上升,股市再下跌至更低位的機會非常高。股市這樣跌,金銀都沒有怎樣升,白銀更跟隨下跌,可以看到債市作為資金載體的影響力,債市是影響金價的重要因素。看來,中國又會趁機走一堆美債了!

PS:見頂不等於暴跌,可以見頂後維持高位一段時間後才崩潰,1934年國債危機前就是這樣。

4 則留言:

Ryan 提到...

今個星期,港股直落無返彈,嚇死人。
債市嘅吸金力好勁,如果真係走返入股市,
美股上三萬點以上,真係有可能。
金價千一樓下入左些小金幣,
不過睇咁嘅情況,都唔係咁安全。
九月都係動盪。

gogoldjoe 提到...

好彩五月十六曰不猶疑沽晒美股!

3countries 提到...

請問祖的債券指數的代號是甚麼?謝謝!

gogoldjoe 提到...

http://www.bloomberg.com/quote/BUSY:IND