2015年4月9日 星期四

三個字:政治市



這兩天的熱話—港股狂升!我的理解很簡單,這是「政治市」。今天政務司司長林鄭表示,希望4月內公布政改方案,即是未來一個月將會是政改爭駁的新焦點。學聯成員梁麗幗正就政改司法復核,5月22日開審,6月政改將會表決。類似去年佔中的事件可能捲土重來,有甚麼方法先下手為強,那就股市上升,繼續gogogo,當大家帳面上賺到笑,誰出來搞亂局,引至股市大跌,就是十惡不赦的「死罪」。無論表決通不通過,我估6月應該是盡頭,有兩個月時間給香港人興奮興奮。如此升法,過三萬點也不足為奇,無辨法,政治市也,你可以將這種市況視為阿爺派錢,收買人心,如此,你又會接受嗎?

13 則留言:

狗股小子 提到...

我對人說,這次牛市是一個局,無人知道我說甚麼。想找一個可溝通的戰友真難。

patrickking30 提到...

這係一個真實的牛市,不過唔係為政改,
而係為左去美元化,人仔國際化的一步大棋

gogoldjoe 提到...

基兄不妨分享分享!

gogoldjoe 提到...

我都係估估下

patrickking30 提到...

我認為大陸咁做係為左炒興個市先,
咁做係為左引人去買人仔資產,
到左外資開始買,其實仲有大把水位比佢地,
到時就會高調宣布去美元,公布自家黃金數量,或向美方提取600T在紐約的黃金,
因為美元現巳升太高,又無可能大加息,甚至我認為保持0息也頂不住了,要負息才可捱下去,

此時如果,人仔資產正在炒浪之中,大陸又高調去美元,又沽美元買金,亞投行巳令全世界都知美帝巳玩完,而家又下重擊,美元大崩,去美元仲唔成功乎?!

猛虎勇士 提到...

到這時,美國只有在南海攪場代理戰爭拖慢中國,所以中國先加緊強軍,用量赫住你先,赫唔住咪小打一場囉,跟住先會認真坐低傾下點分亞洲呢個大餅,現在係美國佬唔肯坐低傾嘛。

Unknown 提到...

馬田大師個2015高位係咪會應驗?0.0

gogoldjoe 提到...

唔好意思,太忙了,仲睇緊!

佢講既2015.75是個很重要日子,過了之後,無論息口,債市,股市,商品,甚至美國國運都會起變化。

米仔 提到...

Latest prediction from Martin Armstrong is Fall 2015 deflationary collapse, and then gold rise.

http://usawatchdog.com/fall-2015-turning-point-civil-unrest-and-riots-martin-armstrong/

I'm not sure about his prediction, but it's the first time in the long time that I agree to many of the thing he said in an interview.

Unknown 提到...

謝jo兄, 呢幾年可能會好刺激, 我層樓2016年2月先賣得,因為DSD要3年, 依家諗緊點好, 仲有個人財務安排, 仲有堆33蚊買既白銀....

嘉芙蓮 提到...

i think everything is going to the direction of MA's prediction.

Saxon 提到...

Jo兄, 你講既野同工聯會入面d人講既都似。 但佢講講阿爺活動錢落嚟係因為話收到風泛叫人會同外國勢力71攪冧個市, 所以先放水推高, 等真係跌落嚟嗰陣都無咁傷。

Saxon 提到...

Alextsang: 我高位追到40, 低位都18, 尼d 真係只能長遠睇, 就算而家賣, 又唔見多一美元一盎士差價, 即係得返15蚊。 與其係咁不如放耐d鬥長命