2013年2月22日 星期五

今日入貨


今日只有少許時間去入貨,去了「金城金條」買銀,唔夠時間去恆生買金了。買了1000g賀利氏銀條,好鬼重,全店只剩低8個楓葉銀,也買下。銀條$7677,銀幣$250/個。

賀利氏是著名國際貴金屬公司,香港亦有分公司,總部設於德國,是超過一百五十年的家族生意,詳情:http://heraeus.com.hk/asia/home/heraeus-hongkong.aspx

97 則留言:

匿名 提到...

Jo哥驚金價大跌,
連佢都轉買銀啦,
點知有個Eric走去買金,
仲要大跌之前買,
hahahahaha! XD

Jammy 提到...

匿名chimpanzee真狡猾老是常出現。

Unknown 提到...

Jo哥一向都有買銀既,呢條匿名新黎架?

gogoldjoe 提到...

我下星期如果有時間會再入金,不要斷章取義!如Edwin說,我一直有入銀,否則都唔會寫兩篇白銀精選文章!

honson 提到...

Joe 兄任何入貨行動,都觸動某些人心中的神經,哈哈

匿名 提到...

D傻西自己又冇錢,on99 冇野做,係度睇下人地網上面買金,笑!笑下你自己先啦

匿名 提到...

JO兄楓葉銀幣的硬盒是否隨銀幣奉送,是這家才有硬盒嗎?

chris

gogoldjoe 提到...

是他們送的!可選長桶形膠桶,或獨立膠盒!

Jeff 提到...

Joe 兄甘中銀買楓葉銀幣,有沒有送獨立膠盒呢?

Jeff

gogoldjoe 提到...

中銀是密封膠套!其他地方較少有,價錢較貴,但放給中銀,價亦較高!

匿名 提到...

Jo 兄點睇呢段文。 http://www.speculator.com.tw/blog/goldisover/

gogoldjoe 提到...

這些評論十多年來多的是,以前都討論過許多次,所以不講了!

Lisa 提到...

http://www.silverdoctors.com/adam-hamilton-gold-capitulation/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+Silverdoctors+(SilverDoctors)

gogoldjoe 提到...

Jo 兄點睇呢段文。 http://www.speculator.com.tw/blog/goldisover/

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

算啦,橫店睇左,都講少少啦!呢篇文論點主要係講黃金與美元的關係,作者認為美元強,黃金就會弱,美元弱,黃金就會強。

不過連佢自已舉的圖都不能反映呢樣野,例如美元指數從1986年的120跌到落1994年的80,但黃金並未受惠,而是跟跌!只是到了1994年至2001年美元上升周期,黃金才跌。

如果用佢幅圖對比,照計呢10年,黃金亦應該跟隨美元一齊跌。但事實並非如此!

即是說,黃金不完全受美元左右,還有其他因素要考慮。

同樣,佢認為從1986-2001年看,息口升,黃金就會跌,但如果推到1970年,我們會發現,息口升,但黃金跟著息口上升!1986-1994,息口跌,黃金跟跌,那又如何解釋?明顯,黃金升跌亦不完全看息口!

gogoldjoe 提到...

黃金周期,用讀經濟的知識是解不通的,要讀history及政治!看看70年代gold fever時期,黃金升跌差不多與政治事件完全吻合!

諾克 提到...

黃金是與美元互動的

Generation Next 提到...

租兄、相片中看起來賀利氏銀條與手上的利昌五百克條做工一樣(粗糙)、請問實物是否如此?

gogoldjoe 提到...

對,差不多粗糙!

Unknown 提到...

Hi Jo,請問金城會回收這銀條嗎?差價要幾多和有收抹銀費嗎? 謝謝

gogoldjoe 提到...

所有金銀產品,包括飾金,金城都收,我那條銀差價$400,楓葉銀差價$20!

匿名 提到...

金鋪買金粒是否需一兩兩咁買
因為我無時間去銀行買,而買都係半安咁買
NOK

Unknown 提到...

Thx Jo!你blog的資料好有用.

Gil

嘉芙蓮 提到...

jo 兄

粗燥好吖,睇落仲靚。
我都上金城個網睇過,佢哋自家有個買金系統,你有冇睇過,信得過嗎?

匿名 提到...

jo 兄

粗燥好吖,睇落仲靚。
我都上金城個網睇過,佢哋自家有個買金系統,你有冇睇過,信得過嗎?
-----------------------------------
信得過,而且非常方便,可以24小時咁買,又可以set價,而且申請簡單,買左之後想幾時拿都可以

金城客戶甲

irenegil 提到...

Hello, Jo,
我係新手買金粒,想試下儲金粒,作為新手,我應該去銀行買還是去金行買, 我今日試過去周x生&周x福問過,佢地都話暫時無金粒,那麼,有無提議給我。
萬分感謝。

gogoldjoe 提到...

利昌、上商都有金粒!

irenegil 提到...

thank you Jo.
利昌同上海商業銀行d金粒質量有無分別?
而家d金價趺緊,要唔要先聯絡佢地,確認有貨才去買?
感謝!!!

gogoldjoe 提到...

差不多,上商好似成色較高,但亦貴些少,問完價才去買。兩間貨源皆足!

gogoldjoe 提到...

對我來說,兩間分別不大!

irenegil 提到...

感謝!!!感謝!!!

Eric 提到...

其實我買金果d係閒錢梨架,姐係放係度唔知做咩既現金梨架,所以先拎去買金。

匿名 提到...

有無諗過點解老屎at at都仲係得咁少閒錢呢? d白銀去左邊呀? 成世都仲未貼出黎

匿名 提到...

又自己想像d野出梨啦,睇醫生啦仆街仔,你又知人地老屎at at,你見過人地咩,你識人地咩?

匿名 提到...

少!我都可以講話李嘉誠仲係得好少錢,講你個撚樣就叻,少!你米拎你d錢出梨睇下羅,講!

gogoldjoe 提到...

Eric,

匿名人與你爭駁甚麼,沒有跟,不唔記得為乜事駁了?是因為你放銀買金?

匿名 提到...

Joe兄,佢以前係呢度貼過1500兩白銀,後尾覺得自己行錯路,就沽銀買金,但又無講比人知係用沽左銀d錢去買,等人以為佢好多錢,到依家仲死口唔認沽晒d銀,叫佢重新貼d白銀出黎又無左件事,依家比小弟踢爆左,咪老羞成怒囉,你要既話小弟可以將有關link重新貼出來~

匿名 提到...

曾post過1500兩白銀,依家不翼而飛
http://gogoldjoe.blogspot.hk/2011/08/1500.html

來龍去脈可看下link:
http://www.gogoldjoe.blogspot.hk/2012/10/blog-post.html

小弟向來講証據,做事唔會老屈人,明明係A會變左C

Eric 提到...

Ok,甘點解你會想像本人(老屎 at at)呢,你唔識我,冇見過我架wo?

Eric 提到...

其實數唔係甘難計姐,我1500兩長城值40幾萬度,我上面個post 到而家買左17條5兩金條,唔計我買既價,計呢一刻金價都125萬,你講咩用賣銀d錢買?

匿名 提到...

D傻仔網上狗up周叻,人地買完野,人地d錢係唔係都話少呀,其實自己全部身家幾萬蚊都冇,我而家話你呀傻仔,你比小小地比幾萬現金我睇下,唔係幾萬都拎唔到出梨呀?講你就叻,我都識講幾億好少之麻!

Eric 提到...

我D金銀全部係銀行保險箱,唔通因為你係網上打幾句野,話我賣左d銀,我為左証明比一個3唔識7既人,我專登去銀行開保險箱,排哂1500兩銀條另一個圖案出梨呀,唔好玩啦!!!!!

Jammy 提到...

Eric哥, 你係咪貴人多忘事, 得罪jor隻chimpanzee唔記得?

Eric 提到...

你睇我之前d post ,見唔見到佢無啦啦自己係到留言,話我賣哂d銀買金,之後就係甘煩,你見到哂係呢度,你見甘多,我見甘多,我同佢係完全唔識架,點得罪佢呀?

Jammy 提到...

who knows, 或者你靚仔得滞gwa XD
That dude is pretty retarded...

Unknown 提到...

Eric兄,出街最怕遇儍佬咬住唔放,差佬黎到都救唔到。

我有惗過隻野對你情有獨鐘

Unknown 提到...

唯一一個解法係

隻野去中銀輪米,甘啱見到有人成箱銀放換金
就一口咬定係eric本人。以為今次揾到新聞。
同時隻野又係另一次輪米畀人掃到一條都無,剛巧eric貼上網,固一直懷恨在心

問題係,真又掂假又掂
看似對其他金銀甲無影響

Sam 提到...

由於美國、日本等大國都採用貨幣量化寬鬆策略,大量印鈔,引致商品價格大幅上升,包括黃金。

如果將來貨幣收縮,黃金價格會否下跌?

gogoldjoe 提到...

得自己行錯路,就沽銀買金,但又無講比人知係用沽左銀d錢去買,等人以為佢好多錢,到依家仲死口唔認沽晒d銀,叫佢重新貼d白銀出黎又無左件事,依家比小弟踢爆左,咪老羞成怒囉,你要既話小弟可以將有關link重新貼出來~

================================
我想問,你是覺得Eric充大頭鬼,想晒命等大家覺得佢好有錢,對大家投資方向有影響,才加以指正?還是純粹為正義,而覺得需要加以指正?

gogoldjoe 提到...

由於美國、日本等大國都採用貨幣量化寬鬆策略,大量印鈔,引致商品價格大幅上升,包括黃金。

如果將來貨幣收縮,黃金價格會否下跌?

===============================
有這種機會!

但要視乎收縮貨幣引起的價格下跌,再而引起的經濟危機有多深?

Ronald Fung 提到...

請教
上商金粒價格網上能否查找??
謝謝

匿名 提到...

Jo 你都知道貴blog有好多新手上黎睇資料,佢地對金銀既認識極少,很容易受其他人影響,Eric以前係銀甲,成日用幾個分身去唱衰d金,咁做就會令到新手有錯覺以為銀既前境會比金好,我相信有一定既新手會錯信左呢d信息,到左近年,佢又無端端沽左d銀,轉左做金甲,但又唔出聲,搞到一d銀甲新手因而坐艇,jo兄以你既為人,如果有朝一日你放棄做金、銀甲而轉抄銅,我估你一定會登報紙公告天下!

Ronald Fung 提到...

To 匿名:

其實講真銀的前景好難講,以前中國行過銀本位,銀係曾經試過貴過金.你這樣批評人,你自己本身都有前設,不如算吧.

玩得銀應該都睇過白銀戰隊隊長及貨幣戰爭作者的文章,風險自知

n 提到...

Jo 你都知道貴blog有好多新手上黎睇資料,佢地對金銀既認識極少,很容易受其他人影響,Eric以前係銀甲,成日用幾個分身去唱衰d金,咁做就會令到新手有錯覺以為銀既前境會比金好,我相信有一定既新手會錯信左呢d信息,到左近年,佢又無端端沽左d銀,轉左做金甲,但又唔出聲,搞到一d銀甲新手因而坐艇,jo兄以你既為人,如果有朝一日你放棄做金、銀甲而轉抄銅,我估你一定會登報紙公告天下!

================================

金銀升跌差不多同步,極少出現金大升銀大跌,或銀升金跌的情況(這方面有很多數據支持),就算新手真的跟了他買銀,但他卻偷偷沽銀買金,亦不存在坐艇問題,因為即使他有言明沽銀,新手跟他一樣沽銀買金,如果金銀同步,一樣都要坐艇。

如果他沽銀買金後,金大升,銀亦多數同升(這方面我們亦有數據參考),那何來錯失了沽銀買金後會坐艇?

你儲存了他投資那麼多資料,可以舉出從他沽銀買金至今,他賺了多少?因為他的隱瞞而沒有沽銀買金者又蝕了多少嗎?

Ray 提到...

我覺得貨幣都好難收縮,美國長期財赤,各樣支出多蘿蘿(如退休金、醫療等),唔叫聯署局伯南克印多D美元(或係電腦上禁多幾個零)買多D國債Obama邊有咁多錢找數!

Unknown 提到...

剛路過,好奇問一句,其實你咁叻,點解唔直頭做果d網上買賣而選擇去排隊買咁哂時間?!

n 提到...
作者已經移除這則留言。
gogoldjoe 提到...

我要的資料,是從他沽銀買金至今(記住是直至今日都沒有放售,只長Hold),沒有沽銀買金者蝕了多少錢?而他至今因為隱瞞又賺了多少?

匿名 提到...

仲有呀,佢話個1500兩白銀放左係保險箱,你信唔信丫,起碼要成7個A箱至裝得落,每年倉租都要成2、3千銀,其實個張相跟本就係屋企影,仲用白平衡將d銀影到好似金咁樣,jo 兄你諗下啦,一個正常人會唔會抬住1500兩白銀(93.75斤)返屋企影張相,然後再運返去保險箱入倉呢? 換句話講,d銀由頭到尾都存在家中,但依家佢又賣左,所以先交唔到d新白銀相出黎! 當然張相係2011年8月25日貼出黎,後期佢於約金銀比1:50時全數換了30兩金,至於其餘個55兩金,就係呢年零時間全家總動員去搵錢既成積~

gogoldjoe 提到...

佢有冇講大話?與我何關?與大家何關?我不想花時間去研究他是否一個正直的人?

最重要是,假設他真的隱瞞沽銀買金,究竟這種行為令到沒有跟隨他沽銀買金者蝕了多少錢?而他至今因為隱瞞又賺了多少?

如果沒有沽銀者根本無蝕錢,Who Care?

如果有蝕錢,請指出!

gogoldjoe 提到...

我意思是無論有沒有「沽銀買金」,皆長hold,至今沒有放售,亦不短炒買出買入!

匿名 提到...

從下link可看到,第一次沽銀買金是香港時間2012年9月21日28日,小弟以美國時間20-09-2012計價
http://www.gogoldjoe.blogspot.hk/2012/10/blog-post.html

http://www.kitco.com/charts/historicalgold.html
20-09-12 gold close price=$1769.5

http://www.kitco.com/charts/historicalsilver.html
20-09-12 silver close price=$34.62
當時金銀比51.11,今日是55,可見於下link
http://www.kitco.com/Gold_Silver_Ratio_Charts/gold-silver-ratio-charts.html

這就是証據鳥

匿名 提到...

jo兄,你還不明嗎? 網上交流已經係無乜安全感,大家也不清楚對方既背景,在網上應本著同舟共濟既心態,你睇好或睇淡金銀唔緊要,最重要係講真話,你睇淡而沽銀,無人會怪你,但為什麼要死口不認呢?

gogoldjoe 提到...

依據他的收據,並非9月20日買金,而是9月28日!

匿名 提到...

jo兄你睇真d,上面張單買15兩是於2012年9月21日,下面個張買10兩是於2012年9月28日,小弟為方便計價才用美國時間2012年9月20日(香港21日開市價是參考美國20日收市價的)~

Eric 提到...

動你老味呀,你自己窮都唔好以為人地同你一樣啦,又自己想像d野出梨,第一我未結婚,第二如果我動員到我阿爸買小小金,d金多到影唔哂!

Eric 提到...

仲有你諗野真係有問題,我之前係屋企影我d銀條就代表我係保險箱拎出梨?我係買左1500兩銀條之後再入保險箱既,你幻想力真係豐富!

匿名 提到...

你個撚樣都識講(大家也不清楚對方背景)但你好似好清楚人地係咩人?! 咩家庭背景甘wo?! 根本係你自己窮又唔底得人地買多d金銀,自己係網上狗吹!

匿名 提到...

大家睇下啦,比人踢爆左就發晒矛爆粗,我只係話你全家總動員去搵錢姐,都無話過你結左婚,同老母、大佬、家姐、細佬妹一齊去搵錢唔得呀? 定係你已經結左婚,想同你老婆劃清界線呢?

我都無話你係保險箱羅出黎,上面都講左啦,邊有人會咁on9開成7個A箱黎存白銀嫁,根本由頭到尾d白銀都係存左係你屋企,後尾先沽左黎買金之嘛,如果你話將d金放晒入保險箱咁就正路d喇~~

匿名 提到...

成班自以為是的傻仔

gogoldjoe 提到...

jo兄,你還不明嗎? 網上交流已經係無乜安全感,大家也不清楚對方既背景,在網上應本著同舟共濟既心態,你睇好或睇淡金銀唔緊要,最重要係講真話,你睇淡而沽銀,無人會怪你,但為什麼要死口不認呢?

===============================
我看重的只是影響!不想去研究任何人是否真誠?在網上亦沒可能做到甚麼同舟共濟!我相信讀者會自已分析,不會全盤相信某人(包括我自已)。

如果從9月20日至28日起計,至今大約有150日,這150日裡,金銀比率大起大落,10月升,11月跌,12月升,1月跌,2月升,梅花間竹,波幅介乎50-55之間。

現在屬於偏高位,所以Eric的隱瞞(純粹假設),有損害性,那如果下個月,金銀比率跌低於51,甚至跌到48-49,那Eric兄的隱瞞豈不變成好事?在金銀比率升升跌跌的過程中,他有沒有講大話,對我們有甚麼意義?

新人沒跟他沽銀,至今蝕較多,當然如你一樣覺得他賤格(假設eric兄真的有隱瞞,但這並不能證實,因為是網上)。

但他同時有Post買金相,如果有新人跟他買金,蝕較少,會覺得他很好人。

既然他的隱瞞(假設eric兄真的有心隱瞞)影響力有限,金銀比例亦有機會在將來下跌,更有人可能跟他買金,而蝕較少,對於讀者財富的影響,值得大家,值得你花那麼多時間去爭論,查出真相嗎?他的為人,他是否有說方,對大家真的那麼重要?

我不理他是有否說方,我只看重他的影響力帶來甚麼後果?

我相信在一個投資交流網站,大部份人重視的是人家的意見對財富有沒有益處,而不是這個人是否說真心話,或有沒有欺瞞行為。

假設有一天我沽金沒告訴大家,但我沽了後,金價卻大升,大家又會不會怪小弟不誠實?


匿名 提到...

你個撚樣全家總動員搵錢都搵唔到幾萬,你鍾意作野呀嗎,一齊作!

Eric 提到...

其實都可以既,我可以搵我司機車我一齊去銀行保險箱拎d銀出梨既,但我專登搵人同我去拎,就係為左網上面一條友無啦啦打幾句話我賣左銀而甘麻煩,我覺得唔值!

Eric 提到...

我影完之後條友米即刻潛水!

匿名 提到...

Eric 提到...
其實都可以既,我可以搵我司機車我一齊去銀行保險箱拎d銀出梨既,但我專登搵人同我去拎,就係為左網上面一條友無啦啦打幾句話我賣左銀而甘麻煩,我覺得唔值!


你呢句說話既意思係咪即係你自己一個人推住架鐵車仔去銀行拎出黎呢?

Eric 提到...

唔好甘講你自己啦,我知你窮!

Eric 提到...

有司機好出奇咩,我呀爸係大陸做生意,係你見識小姐!

匿名 提到...

Jo兄,小弟對於你這538字的回覆不敢苟同,賣左話無賣(要100%証實當然唔可能),呢d就係不誠實、說慌、講大話,是錯誤的,縱使可能無乜網友中招,甚至有些可能於往後發大財,呢d都只不過係食屎食著豆,絕不能歸功於龜公!

經過呢件事,小弟相信網友既眼睛係雪亮的,再爭拗落去,亦只是浪費時間!

P.S 小弟雖然畢業於道教名校,但澡詞用字向來粗俗,望各網友見諒,本人一向上進亦深信機會只會留比有準備既人,所以於工餘時間亦報讀了公開大學既工商管理學士課程,於百忙之中亦會未雨籌謀,去學一d耕種、野外救生智識,以備末日到臨所需,擁有以上如此優越條件,但小弟竟然尚末娶妻,現誠徵一名18-22歲妙齡少女為女友(最好係黃金多既富家女)

匿名 提到...

Re: Eric 提到有司機好出奇咩,我呀爸係大陸做生意,係你見識小姐!

係咁既話,你真係要好好地去孝敬下佢老人家,遲d要過去佢個邊撈都會易d~

Eric 提到...
作者已經移除這則留言。
Gordon 提到...

Jo兄,
不如開篇新文章,講講你對馬田大師最近呢篇文章的個人睇法啦。
馬田大師係呢篇文章好似寫到對前景非常悲觀咁,何解呢?

Gold – Silver – Hyperinflation

http://armstrongeconomics.com/2013/02/25/gold-silver-hyperinflation/

gogoldjoe 提到...

忙緊project,下星期先有時間!

Eric 提到...

你攪掂你自己先講啦!

Gordon 提到...

Literally, you will PRAY for only hyperinflation. Society CAN survive that. It cannot and has NEVER survived an all out Sovereign Debt Crisis. I hope to have a book out this year on this subject covering NOT my OPINION, but uncovering every event and how do empires, nations, and city states die. There is just too much bullshit out there. There is a danger that unless we turn back, we could end up in World War III and a new Dark Age.
----------------------
唔知邊位網友,有追開馬田大師的原文文章?
他一向講到咁悲,還是只有最近這篇文章呢?

Unknown 提到...

小弟真心贊成Gordon兄的建議,Jo跟幾位c兄請不要用你們聰明的腦袋,有限的精神去爭論一些沒結果的事情上,我每天只有幾小時去細讀你們的文章同留言,都只是想學多一點自己不懂的事
.如果要抝,不如直接說相裏的金銀是假的仲好.
只為爭執,不需要証據或道理吧

gogoldjoe 提到...

Jo兄,小弟對於你這538字的回覆不敢苟同,賣左話無賣(要100%証實當然唔可能),呢d就係不誠實、說慌、講大話,是錯誤的,縱使可能無乜網友中招,甚至有些可能於往後發大財,呢d都只不過係食屎食著豆,絕不能歸功於龜公!

====================================
這裡不是道德討論地,我相信沒有人有興趣知道邊個講大話,邊個冇講。大家只想聽取人家分析多一點。

有時人說大話也不一定是壞事,例如對住一個年華老去的老婆婆,因自己皮膚不再白滑而傷心,我不介意說謊贊美她。

如果這裡是幼稚園,有人說謊,明明沒洗手而說有,應該批評,但如果成人還為了這些芝麻綠豆的事駁,很無聊。

Eric是沽銀買金?還是沽車買金?沽樓買金?對大家有何意義?最重要大家知他買了金,知他坐言起行,投給黃金信心一票,有多少人能坐言起行?我身邊很親的親戚都沒有!無論eric沽甚麼買金而隱瞞,那都是他私人決定,沒有必要向任何人透露。

如果有一天我沽銀或金,我一定會說,因為此卜由我建立,並提出很多教人買的分析,但eric並未發表任何分析,只是陳述他的購買行為,致於是否陳述了購買行為後,放售時就要言明,所有人,包括你,都有權自己決定。

匿名 提到...

你發能緊夢!!!!

匿名 提到...

你發能緊夢呀????

匿名 提到...

人地要因為滿足你既好奇心,而突登同你交代呀,甘呢度d人米日日都好唔得閒,你當你係邊叉個?!痴x線!

匿名 提到...

純粹路過,祖兄點解唔考慮下取消匿名,發言實名制?

Unknown 提到...

支持樓上

匿名 提到...

to edwin:

You is a real Flatterer!

Unknown 提到...

匿名兄惗多左,呢度只係多人集體打落水狗
見大家打得甘開心,插一腳啫
何馬屁之有呀?

匿名 提到...

lukchard,

嗰個都唔係我黎,你連邊個打邊個都未搞得清楚就咪講咁多野啦

Unknown 提到...

是但啦Richard兄,打狗一向唔認狗樣,
見狗就隨手打兩棒
定唔通要睇下邊個係主人?
sor,流浪狗應該無主人既,要揾狗房

匿名 提到...

請問可在金城那邊賣楓葉嗎因為KITCO太大差價了.

匿名 提到...

記憶中KITCO算收得有人性
齊一筒可以掉去booksilver會多少少

如果唔介意放畀其他金銀甲
FACEBOOK 有 GROUP 叫
白銀碉堡 Silver Bunker
http://www.facebook.com/groups/silverbunker/
交換定買賣隨意

Jeff 提到...

Joe 兄,如果你d金城銀楓想放,你會在哪裡放?

小弟心思思想買點銀幣,系唔系應該買中銀個d呢?