2012年8月31日 星期五

今日入貨



下午到中環恆生,剛好有鷹揚,一買五枚。

入貨價$13505/枚

職員話仲有富格林,不過下次先買咯!

21 則留言:

匿名 提到...

joe兄的買金相隔時間好似密過以前喎.

好耐無講飲飲食食啦,不如take個break,之前教過買米,仲有無其它聽下呢?

Gordon

gogoldjoe 提到...

咪話有好野唔介紹,kitco附近有間野叫中國龍,老闆黃先生專到大陸搜索優質美食,好多高官,如馬時亨,都是他熟客,可放心食。

http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=42186

最近有東北山柿到,非常好味,秋天就有真正天津甘栗,另外甘蔗汁勁好飲。

gogoldjoe 提到...

黃生話佢d野食好多係d貪官留番自已食的極品,因為有人脈先至找到。唔知有冇吹水?

貨品大多數係未經人工加工食品,水果最正,我食過佢的大柚(類似沙田柚),真係好清甜。

Larry Milano's Den 提到...

Jo 兄
聞說五兩99金條斷了貨,不知今日痕身是否有貨?

gogoldjoe 提到...

我見到有!個職員仲拎住一袋,大約都有十多條。

匿名 提到...

多謝你介紹中國龍,佢個英文店名更易理解店主的銷售目標, China Dragon Arts!佢要賣的是藝術品般的食物.
哈哈,我係大陸就食過佢所形容的新疆種西瓜,籃球左右大,約$13/@.又清甜多汁,可以食到裡面的白肉仲係好爽架,仲係表皮唔食得.

Gordon

gogoldjoe 提到...

黃生好識做生意,去幾次後,佢叫我留電話比佢,一有咩好野到,佢就會call我。

其實大陸好多好野,當然唔好的黑心食品亦多,小心就是了,唔驚得咁多。唔通下下食幾十蚊一個日本水果咩?而且
我覺得日本水果有時太甜,冇乜天然香味。

閒人 提到...

大佬, 日本水果真係驚輻射, 幾好食都係假。

匿名 提到...

各位前輩
照jo兄的帝國滅亡論
若是在羅馬城內屯金
最後的下場不就是:
1.被徵稅2.被外族搶走
似乎買金不是重點
如何避免以上兩點反倒是重點了

gogoldjoe 提到...

世上有那政府不徵稅,你可以去那裡?

要防止被外族入侵搶走財富,有何方法?參軍?參政?

gogoldjoe 提到...

更重要,當然不會100%的金都給徵走或搶走,還有好大部份被人民收藏起來,於分裂後的羅馬繼續使用。但舊有的羅馬錢幣全部化為烏有。

黃金不是100%安全,但亦沒有一個政府可以完全搶走人民手上黃金,起碼至今未發生過,包括今天的美國。

gogoldjoe 提到...

你說得很對,如何避免那兩點其實比黃金更重要,為了這兩點,人類已努力了數千年,但仍未找到方法解決。

其實,重點是如何長久持續有效地制約統治者權力?很多人類創立的良好制度,經過若干時間,就會慢慢崩潰,走向動亂,經過若干時間,又建立比之前更好制度,動亂停止,然後運行若干時間........

其實我不是要反對徵稅,而是何為合理的徵稅?如何有效運用徵稅?用甚麼制度防止政府過份徵稅?這已是政治問題。為此人類發動了許多戰爭,內亂.......

如中共推倒國民政府,重要轉淚點就是「秋收起義」(台灣名秋收暴動),那亦是一場反抗政府徵重稅的事件。

mrs lau 提到...

什麽事啲金银升甘勁?昨天買了几個1/10楓葉金幣1475,今日上到1504?@—@

gogoldjoe 提到...

Mr lau,

巿傳9月會出QE3。

Unknown 提到...

啲大粒大手入貨嘛

匿名 提到...

小的沒有很多本錢, 花了很多唇舌才勸服老公買一個金幣. 於是乎昨天打電話去NZmint, 本想買菲濟的金幣(很美的設計,有椰樹和海灘),但竟然售罄! 店家說今年不會再有新貨,要麼等明年的,要麼看有沒有買家回售給他們! 最後只好買了一個紐西蘭的奇異鳥金幣(設計簡單普通許多)..

小樹

gogoldjoe 提到...

小樹身在外國?紐西蘭?

諾克 提到...

小樹,個邊仲有什麼款式的金幣,有冇相可以比我地睇下。唔介意可否幫我買一個?

匿名 提到...

@Jo: 正是住在紐西蘭 :)

@大風暴: 紐西蘭本土出的金幣選擇很少, NZmint只有菲濟金幣和奇異鳥金幣, NZPost有推出收藏類型的金幣, 但很貴.. >.<

小樹

James 提到...

Jo兄
你好啊、我睇左你個BLOG成半年、早幾日終於下手拎左成副身家去恆生買左3隻金幣(好吧、我窮…),打算之後每幾個月去買一隻金幣返來…… 先說一下感想……
一買回來、拿上手,突然間有種「啊… 這重量感就是我一個月薪水啊……」的感覺…… 覺得好實在而唔係一堆數字,拿上手比一紮同價值的一百蚊紙更實在…

其實我想問一下,如果只係為左保值,除左袋鼠金幣(其實袋鼠金幣正名係咩?)之外,仲有邊D金幣、金條之類在放售時會低D折讓值?同埋呢、可唔可以介紹其實市面上有D咩常見的金幣呢?

Lisa 提到...

https://online.kitco.com.hk/gold/index.html

http://www.lpm.hk/buy_gold.ews

http://www.bochk.com/web/market/trading_rates/precious_metal_trading_prices.xml?section=market&level_2=trading_rates&fldr_id=279

http://bank.hangseng.com/1/2/chi/rates/gold-prices/gold-prices