2012年6月28日 星期四

LPM

LPM

地地:中環德己立街1-13號世紀廣場17樓1703室
交通:地鐵中環站D2出口
產品:金幣銀幣、金塊銀塊都有,大小款式齊全,更有少見的LF女神金塊。
查詢:3568 6834
營業時間:星期一至五10am-6pm
差價:金幣2.83% / 銀幣6.19% / 金塊2.94% / 銀塊5.52%

評語:前往謹記預約,有英語及中文職員,產品款式全港最齊全,連Size都比人多,如有5克金塊,更有多款外國銀塊,如JPM10安士銀條。多買有折扣,且經常有新款銀幣抵步。回收比Kitco好價。

牌價查詢: http://www.lpm.hk/buy-gold.aspx

《注意》所有金銀產品均不能以信用卡交易,只收現金。購買滿$8000,可能會要求登記客人資料及出示身份證。金銀差價間中有變動,以公司為準。

13 則留言:

中遠大廈 提到...

唔知買一個五克金幣,佢受唔受呢?吾怕佢大雞唔食細米。

Miu 提到...

其實佢都無話一定要買幾多錢先比你買嘅~
你可以打去問下~

honson 提到...

打開門做生意,邊有分大細呀,,
買一個1 oz 銀幣都得

Brian 提到...

LPM 需唔需要好似 kitco 開戶口入錢先呢?

有時想用致電 lock 價方式購買

Miu 提到...

LPM唔洗開戶口入錢~
你可以打去問下~
另外我今日上左去幫朋友買左一個1/20金貓$824
超細隻:D

匿名 提到...

唔知點解呢排見佢無咗個實時報價...

Unknown 提到...

Joe兄, LPM's staff Niel 通知,從明天24 Nov開始, office 在以下地址營業.
905 Printing Hse, 6 Duddel St, Central

Unknown 提到...

更正曰期: 26 Nov 開始

匿名 提到...

最緊上過去Lpm新地址買銀幣!佢地既態度比之前差咗好多!當日預約咗1:30去度無人!等咗15分鐘先有人返到!入度去坐底佢問我要咩!我選了三個銀幣!佢就話無啦(佢炎我買得少野)!我都算啦!跟住佢要我比錢開好收據之後先比貨我睇!我覺得有個幣花要求换個一個!佢話無一個幣會係完美唔肯换!我便無奈地走!我之前都幫襯過佢四五次!都係同一個人買野比我!次次都係睇完貨揀好貨之後先比錢!唔明白今次點解會咁!唔該如果有人會上去買野睇下係咪都係咁!如果LPM真係改變了作風!我唔會在幫襯佢囉!

Unknown 提到...

果日上去lpm,我都系先比錢後睇貨!
有個c姐想換佢都話吾得(系門口八到)
因小弟想長揸,覺得最緊要貨真假實,一D瑕疵我都不介意,當然一D收藏品另計!
如果佢比你果D太肉酸,又吾比換就換一間買啦(流失客戶後,可能以後會改善)
個鬼佬都好笑容,雖然假,不過不重要!哈哈

匿名 提到...

我都發覺佢態度差了很多,雖然我唔係買得多,只幾千元,但也不應當客「運吉」

Unknown 提到...

想問一下點解LPM買1 Kilogram 9999 Heraeus Gold Bar 可以比金城平成6000蚊既?

Unknown 提到...

I see lpm hv opm ohio silver coin.is it gd ?should i buy?thanks a lot!