2012年6月29日 星期五

利昌金鋪

利昌金鋪

地址:上環文咸東街16號地下
交通:上環地鐵站永樂街出口
產品:出售各種重量之金條、銀條、金粒、銀粒。
查詢:25421400
差價:黃金1.22% / 白銀5.9%

評語:本地老字號金商,自設鑄金場,其製造之金條亦於中銀及恆生出售。老闆胡經昌是金銀業貿易場創辨人之一。店面雖殘舊,但作風老實,曾有網友買貨,店員計錯數,隔日亦肯退回多收款項。貨源充足,除了買賣金條金粒,銀條銀粒外,亦回收金幣、銀幣(一律以普通金價銀價計),數十萬以上的交易,可先問店方取戶口資料,銀行入數後,帶同收據取貨。

牌價查詢:請直接致電店鋪

《注意》所有金銀產品均不能以信用卡交易,只收現金,購買滿$8000,可能會要求登記客人資料及出示身份證。金銀差價間中有變動,以公司為準。

14 則留言:

Freeman 提到...

係呢 !


有無人知個位 poormarichma 去咗邊呢 ?

有點懷念佢網誌 !!

gogoldjoe 提到...

我都懷念,但她很忙.....沒時間寫了

nlmnr 提到...

Jo,
你好,
不好意思,有些新手的問題想向你請教.
我想開始我儲金的路(我從來沒有買過),但是現在的金價真的很高,
請問我應該有錢就買入不論升跌,還是應該等等?
謝謝.

匿名 提到...

Jo兄,
近日我太太見我買金幣她又話想儲金,不過她想買金飾,我就唔係唔讚成,不竟飾金價較高同埋有佣金手工費,最重要是她不戴金飾的。但又總好過買鑽石。咁Jo兄,你點睇?是否都可以比她買一點點?
Man

Gordon 提到...

Man,

無妨,比她買啦,不過買給你戴,哈哈。男人都可以金飾架,jo兄戴緊2兩金鏈添!

如果你本來無戴開,我覺得買少量金飾無妨Y,起碼賺番戴。

gogoldjoe 提到...

回man,若太太只鍾情飾金,那就讓她買,好過鑽石多多聲!

gogoldjoe 提到...

小弟像占叔,有閒錢就買,不太在行預測短期走勢,請樓上再樓上的師兄只行決定,但我認為現價吸納沒有問題,我自已亦有買,但若你屬算死草性格,就自行決定。

匿名 提到...

多謝Gordon兄與 Jo兄回覆。
Gordon兄我本人不愛戴飾物,總是覺得有D野阻礙我咁,我太太都知,所以她一定不會買比我!!哈哈哈!
我睇完你們的回復,我就回太太,可以去買一D啦!她轉頭就去左周大碌!!!仲要打比我同我講:一千有找既戒指好抵!!睇得又戴得!!好過你D 1/20安士既金幣,仲細過個一毫子!!
真的比她吹帳!!!
Man

Jammy 提到...

Hey Jo,

Just wondering, do you have any thoughts on the latest sold-out by Ron Paul and Rand Paul in endorsing Mitt Romney?

nlmnr 提到...

Jo,
明白,
謝謝回覆.

匿名 提到...

寶生金融投資服務有限公司
萬兆豐國際金業有限公司
永豐貴金屬有限公司
賀利氏有限公司
景福金銀珠寶鐘錶有限公司
黃沙有限公司
利昌金舖有限公司
新業行(金號)有限公司
平和金銀有限公司
德裕金號集團有限公司

匿名 提到...

以上都是貨易場的認可金商,九龍灣有萬兆豐,油尖旺有新業行, 以便各位不是住在港島的朋友

Freeman 提到...

"有無人知個位 poormarichma 去咗邊呢 ?

有點懷念佢網誌 !!"



Jo : "我都懷念,但她很忙.....沒時間寫了"

---> 其實沒 時間再寫下去 , 都唔需要delete 咗成個blog 架 , 係咪 ?

嘉芙蓮 提到...

好多時因爲冇時間去中環買金幣,但又唔想錯過低金價同每月買這個習慣,我都會買金飾,想減低費用可算最簡單的光介子,30蚊手工可以了。最好不要揀定價金飾,非常不值。