2012年6月17日 星期日

原來錢作怪


港台節目《原來錢作怪》講實金投資,梁美芬議員真係勁.......1999年低位大量入貨!

不過唔知點解臨尾都要講下「枇杷膏」?.....近年次次傳媒講買黃金一定講佢....但通常只講好唔講衰。

22 則留言:

匿名 提到...

小心俾人告你侵權bor

匿名 提到...

Youtube search '原來錢作怪2012' 有清晰版本:)

gogoldjoe 提到...

謝上面朋友提醒......thanks

匿名 提到...

個銀行經理都on.我就係吾信銀行/信硬野先買金.

Cefull 提到...

老實講, 公開地說自己擁有很多黃金簡直是自招麻煩. 還讓人家拍照, 要是政府強行沒收黃金時這些人將是第一批遭殃的人.

chapman 提到...

留意一下.5:50秒.

banker的講法是

'保(四分一秒停頓)管箱'而畫面所見,銀行的signage亦全用上'保管箱'的名稱.

不知是這位梁偉基生先是片中(1)講錯了'保險箱'聲音之後被edit過,(2)是他怕錯跟大眾的'保險箱',錄影時猶疑了一下.還是他想強調中間的是'管'而不是'險'.

不論如何,梁生很清楚地講俾觀眾聽,存東西在'保管箱'是不帶保險功能的.

gogoldjoe 提到...

根據合約,不見了東西的確不用負責!

Miu 提到...

頭先我呀哥去LPM幫我買金銀,點知原來佢地無晒maple!不過都買到一個krugerrand同兩個silver britannia

Gold Coke 提到...
作者已經移除這則留言。
匿名 提到...

點解lpm成日都冇貨, 係賣晒定咩呀...

匿名 提到...

買筒裝2012年version lot, 應該仲有貨掛

Generation Next 提到...

請問KRA在LPM買比恒生貴嗎?

猛虎勇士 提到...

LPM 成日都係咁架啦....係facebook就話有乜有乜,乜乜到貨!
上去就乜差都冇,銀金價越高就越多貨,越低越冇貨.
人地做大戶生意,有貨都留俾大戶先,叫佢收當啦.

匿名 提到...

唔緊要, 除左LPM, 仲有BookSilver同Kitco, 再唔係就利昌, 金城, 仲有中銀, 我相信賣貴金屬的地方將來只會愈開愈多

佢唔賣, 咪搵第二間買lor

Miu 提到...

其實我次次都係去LPM買,次次都有貨嘅
我通常都係買筒裝mpale
佢留左貨~一有貨就打電話比我叫我上去攞囉~
今日買krugerrand買左13240
但係我唔知恆生賣幾錢~

kk 提到...

原來開下開下有咁多間賣實貨,Joe兄係時候update下買實金同實銀既方法啦

匿名 提到...

贊成update

gogoldjoe 提到...

大家可否提供資料?
等我直接copy上去!

匿名 提到...

Miu可能你好運啦,我上次上LPM,上到去要乜冇乜,網上見到D野都無,下次都係打去問左先

匿名 提到...

It seems the Producer of 原來錢作怪 does not understand what is the importance of Gold in the economic world

匿名 提到...

巴菲特話:如果你有一百畝農地,你所擁有是未來一百年土地上的豐收,也可以用收成買更多農地,但持有一安士黃金一百年,最後你擁有的仍然只是一安士黃金.

匿名 提到...

如果你有一百萬美元, 現在可以買一百畝農地;
一百年, 一百萬美元只能買一畝農地.