2012年1月27日 星期五

70's Gold Fever / 金金勁過Tom.com



科網股泡沬年代,人人為之瘋狂,2000年Tom.com招股,全港有46萬人入紙申請,成為一時佳話!你以為很勁嗎?再勁都不及1980年匯豐銀行發行猴年金幣,根據1980年1月15日《華橋日報》報導,銀行派了73萬份申請表格,其後共收到65萬份申請書。面對Gold Fever,Tom.com都要企埋一邊。

當時香港人口才540萬左右,竟有65萬人入紙申請購買金幣,換言之每8個香港人有1人申請,認真狂熱。65萬人申請,但發售量只有3萬多個,所以申請超額19倍之多,報導還說由於太多人申請,來不及處理,難以即時退回支票給申請落空者。這段報導出街後6日,1月21日,金價升到$850歷史高位,之後步入19年熊市。

當年香港的個人薪俸稅免稅額是$12500,高於此數才要交稅,而金價每安士卻高達$750-$800美元,以當年匯價約1美元=5港元計,即是說一個金幣等同許多人三四個月薪金,黃金如此貴,仍然有65萬人申請買金,多誇張?而家係唔係Gold Fever?你話呢?

PS:指數兄,如果你還有看,這是重要參考,原來當金價等同許多人每個月入息3-4倍時,仍有大把人會買金!哈哈!

7 則留言:

Wong Wai Leong 提到...

哈哈,諗起足金鳩猴

http://www.youtube.com/watch?v=RZeT0Hnl7Yg

雖然任何資產不斷升都會引起狂熱,個個都想撈最後一筆油水,正如科網股咁。但有句經典名言「
THERE IS NO FEVER LIKE GOLD FEVER」

gogoldjoe 提到...

大家有冇留意最近多左好多黃金投資公司?賀年廣告中就有不少!

Wong Wai Leong 提到...

上商都賣實金和紙黃金,難得他似乎看穿一般都買賣黃金都只是紙黃金,故意說明有實金買

KEN 提到...

今日去X大福(非旺區,無乜大陸人), 幫家人買金送比人嫁女做禮.
個SALES 姐姐SELL我地入金會.
月供1000, 第一期5折, 實供11500,
供滿可取回金飾12300, 但不可要金粒,另加一條唔夠一安士的金鍊墜.
仲有D唔值錢的禮物,例如利是封5包等.

其實金行都幾好數口.

我係客,預計金價升,
咁點解我唔即買, 要後一年後才取金.
無錢, 咁點解我唔供HSBC紙金(1錢都係1400).夠一両就紙金換實金.

我係客,預計金價跌,
咁點解我唔HOLD CASH,
等一年中好價就入巿.供滿時又未必係低位.

咁即係我估佢升跌,都要輸.
表面好似好著數(800/11500,賺了7%).
但飾金比金粒差價大,又要手工又要佣.
預實自己一年後一定會買金飾還可以,
投資/保值, 輸多過贏.

gogoldjoe 提到...

謝Ken分享,金會已出現了很多年,這幾年尤其流行。

KEN 提到...

另加一條唔夠一安士的"銀"鍊墜.
不是金

Lisa 提到...

金行計過的數, 又點會益你 ?

睇下歷史啦 :
http://investtalk-lisa.blogspot.com/2010/08/www.html