2011年10月6日 星期四

居安思危 購買金銀



多謝Yellow師兄,提醒大家居安思危的重要!近半年,看見白銀與黃金從高位急轉直下,嚇得很多人心驚膽跳,有網友更心灰意冷,決定離場,另覓新的投資路向。Yellow師兄則決定「唔好講4年咁耐,兩年唔對路我都神早stop lost喇。」你又會否見兩年不對路就斬欖呢?

如果你也是這樣想,那就代表你不懂居安思危的重要。或許你已因為投資金銀後,終日留意那個每時每刻都在變動的價格,而忘卻了投資金銀的本義。甚麼是投資金銀的本義?

那就是為信用貨幣崩潰而「居安思危」!雖然從半世紀前直至今天,各大主要貨幣都還好好的,但只要你想深一層,相對過去數千年人類歷史,超級通賬、貨幣崩潰經常發生,「比較多的人」都曾經歷過貨幣崩潰,並將這些經歷寫進史書,成為歷史上無數人的「集體回憶」。只是今天很多人都不會想到這一點,因為他們沒有真正經歷貨幣崩潰,所以普遍認為這是天方夜談。

不過,正如Yellow師兄所言,沒有經歷過,不代表你不必為此作最壞打算。又如Yellow所言,「愈少人經歷過的大跌市愈大鑊」,看看現在,走上街頭,問一百個人,差不多一百人都會認為買甚麼都有風險,紙幣最安全,就如很多賣保險的年輕人一樣認為股票長期持有必勝。

紙幣價值的「大跌市」正是當今大多數人沒有預計的事情,不過,正如羅伯特清崎的名句「爲最壞的做好準備,所以生活只會越來越好」,Yellow又不厭其煩地提醒大家:做最壞打算就要選擇最極端的例子!大家還記得從前小弟提及過,二十年代德國的超級通賬嗎?還有民國的超級通賬,那時貨幣貶值的速度以幾何級數上升。請重溫上圖,當年馬克崩潰時,黃金及白銀的價格是以甚麼速度上升?

或者你因為美元近期的回升,金銀的回落,而認為我杞人憂天,說得太誇張。有網友甚至見金銀回落,而決定沽出金銀,將資金重投信用貨幣及其相關的衍生產品,但正如Yellow所說,「謹慎保守,一百次都不為過;魯莽衝動,一次都嫌太多。所以要居安思危,作最壞打算。」

你千萬不要魯莽衝動沽出金銀,因為那是為紙幣崩潰而作的「居安思危」舉動,不要終日被金銀的價格牽動你的情緒,無論白銀價格是一還是一百元,那只是紙幣反映出來的價值,如果有一天紙幣崩潰,金銀將會保護你的財富,其價值更可能難以估計。

或者你認為這是痴心妄想,但請聽Yellow及我所言,萬事一定要作最壞打算,做人一定要居安思危!所以在今天局勢下,如果你已買了金銀,千萬別因為價格下跌而魯莽沽出,因為你的金銀有更重要的任務──對沖貨幣崩潰,或者他們未必一定能為你帶來巨大財富,但做人一樣要居安思危,作最壞打算!所以如果你仍沒有任何金銀,請將部份財富分散到金銀,並且不必終日被那個紙幣價格牽引你的情緒,因為你正為你的財富買了一份居安思危的「保險」!

89 則留言:

匿名 提到...

Joe哥在偷換慨念
大家一定以為楂金銀可以避過超級通脹
殊不知正確講法應該係
"紙幣崩潰,資產以紙幣計價的系統同時崩潰,揸實物資產嘅人可避過一劫"
但係:實物資產並不只限於金銀。
將香港比作德國亦犯了比喻不倫,盲目恐慌嘅毛病。

gogoldjoe 提到...

對!實物資產並不限於金銀,但金銀肯定是其中一種實物資產,所以渣金銀為可行之法之其中一種!小弟亦沒有說過除了金銀以外,不渣其他實物資產,網友lisa就有金銀亦有樓,小弟亦一樣,從前大家也討論過,只是除了樓外,又想不到有甚麼資產,可以以實物形式持有?不知我兄有何建議?買幾桶石油回家?還是買幾噸香橙?還是白米?請問在現在香港,有甚麼實物資產可以像金銀有如此公開之價格參考?如此方便一般散戶買賣?

為何不可以參考德國?是你自已說,就算沒有親身經歷過,亦不代表不必作最壞打算!

gogoldjoe 提到...

盲目恐慌嘅毛病?

----------------------------
不是應該居安思危,作最壞打算嗎?擔心貨幣崩潰就是盲目恐慌?擔心金銀下跌就不是盲目恐慌?道理在那裡?

兄台意思是貨幣崩潰出現的機會是零?如果不是零,那又何解不可以居安思危,作最壞打算?

gogoldjoe 提到...

很多網友可以做證,之前我們曾花了好幾天探討在香港除了金銀外,還有甚麼實物資產可以投資?有人說農地,有人說海味,有人說白米,有人說鑽石玉石,但因為太多技術要學習,所以大家才打消念頭。事實上不少金銀甲蟲已作最壞打算,在家中儲糧食,如Lisa及之前有blog的富媽媽,如果yellow有甚麼好建議,不妨說出來,小弟會感激萬分,我說認真的,我還有餘錢想投資,但一定要實物,而小弟手上已有樓!

gogoldjoe 提到...

其實小弟最希望見到香港有個有實物交收的商交所,像大陸一樣,但多年來一直只聞樓梯響!到外國買又太麻煩,真是很失望!

Generation Next 提到...

愚在想, Yellow兄的葫蘆究竟在賣什麼藥, 還未是時候開估呢?

gogoldjoe 提到...

除了樓外,如果yellow兄可以說到那一種實物資產,可以既方便,又不必花大量時間學習買賣知識(例如投資鑽石,就要花很多時間學習當中學問),小弟明天即去買,且會拍照刊出做證!

匿名 提到...

愚在想, Yellow兄的葫蘆究竟在賣什麼藥, 還未是時候開估呢?
冇咩好估,我見你地傾到冇咩好傾,比大家新嘅思維衝擊一下

為何不可以參考德國?是你自已說,就算沒有親身經歷過,亦不代表不必作最壞打算!
德國點解會出現超級通脹?今日美國會唔會重演德國出現超級通脹嘅原因?

gogoldjoe 提到...

美國或者不會,但由是沒有人夠膽說機會是零!所以像清崎說,就算機會幾低,都應作最壞打算,你應該同意吧,因為是出於你口!

至於機會有多大?可是慢慢討論,但未得出結論前,是否應為最壞情況先作準備?未知除了金銀外,yellow有何實物投資建議?

匿名 提到...

yellow有甚麼好建議,不妨說出來,小弟會感激萬分

我建議買法國五大酒莊出嘅紅酒,如羅家嘅拉菲酒莊
(不過我講黎都係side氣,因為你問黎係為左駁我=_=||!)

gogoldjoe 提到...

明白,你問我就不是駁我,我問你就是我駁你!

由於紅酒是一大學問,情況跟鑽石差不多,詳情你可以去九龍站上蓋那個全港最高商場的1樓超市外那間法國雜貨店,問問那個法國評酒師。我問過,深奧到想死!

gogoldjoe 提到...

這就是那間店了,裡面有很多啦fit,最平一支14000元:

http://hk.etw.nextmedia.com/images/next-photos/Eat_Travel/836/640pixfolder/ETA836_010/IMG_3599.jpg

匿名 提到...

美國或者不會,但由是沒有人夠膽說機會是零!

即係話你承認貼德國出黎係誤導眾師兄:)
又帶我遊花園喇,我問緊"德國點解會出現超級通脹?"呀^_^!

gogoldjoe 提到...

美國或者不會,記住我係說「或者」,即係有機會會出現,亦有機會不出現,這樣都算誤導?

如果我是誤導,yellow言下之意,即是說美國一定不會出現超通?

sym87u1009 提到...

美國總共負債130兆美金 誰說他一定不會超通膨 我還擔心全世界一起超通膨 因為美國拳頭太大 目前世界都被他牽著走 包括 '黃金和白銀'的定價權 買金銀唯一用途只是"對衝紙幣崩潰風險" 不用全部都放入 要是紙幣沒崩潰呢 紙上黃金和實體黃金市場沒脫離 那持有全部比例實體黃金白銀的人們 就會看到手上的東西被套牢在國外的那幾家銀行手上(價格隨她們定)

sym87u1009 提到...

and 紅酒的確很高深莫測 而且漲太多 有極度被炒作的嫌疑 我是不會去碰那東西 這要專業很高錢又多的人 撥一點閑錢去玩玩的

Vinona The Great 提到...

將香港比作德國亦犯了比喻不倫,盲目恐慌嘅毛病
--------------------------------------------
You should read some history, it happened to Rome, to China, to Hong Kong.. When you print money, it causes inflation; when you cause so much money, it causes so much inflation. you can't defy law of nature, simple as that.

But sure there are some difference. In a sense, US is not as bad, as it has printed 3 times (yet!) the money supply since 2008; weimer had printed 30 times the money supply. In another sence, our situation is worse, because we have created much more money by debt, and the US dollar is the world reserve currency, so when it explodes, it would be in a global scale.

i read the book, "When Money Dies" earlier, about weimer inflation period, quite an interesting read if anyone is interested in the subject.

gogoldjoe 提到...

我都知有不少有力支持美國不會出現超通的證據,但你不明白我的問題,我是問「是否一定不會?」

如果不是!那就應該如yellow及清崎所言,就算機會多低,都應作最壞打算,這是他自已說的!

「謹慎保守,一百次都不為過;魯莽衝動,一次都嫌太多。所以要居安思危,作最壞打算。」

問題是:我們應否為美國出現超通作最壞打算?

你究竟明不明白?你舉一千個支持,都不能夠確定「一定不會」這個point!

gogoldjoe 提到...

and 紅酒的確很高深莫測 而且漲太多 有極度被炒作的嫌疑 我是不會去碰那東西 這要專業很高錢又多的人 撥一點閑錢去玩玩的
---------------------------------------

就是咯!所以在yellow兄提出好建議前,就暫時買住金銀先羅!因為金銀都是實物投資品的一種。

Vinona The Great 提到...

實物資產並不只限於金銀
-----------------------------
True! but you have to consider several issues before you choose what to save. for a few example, storage, expertise, liquidity....etc.
e.g. rice would be a good choice, but there is the storage problem, and you need to be an expert in the field.
e.g. diamond,unless yours is worth more than 1 US million, you can forget about investment value. When economy is bad, luxury items usually falls in value as well.
e.g. real estate. if you are not in a mortgage, sure you can collect rent each money happily. but if you are in a mortage, during serious inflation period the interest rate is rising through roof-top. you have to consider if you can surivive those periods.

Vinona The Great 提到...

A free inflation report by Shadow Stat well worth reading,

http://www.shadowstats.com/article/hyperinflation-special-report-2011

gogoldjoe 提到...

愚在想, Yellow兄的葫蘆究竟在賣什麼藥, 還未是時候開估呢?
-------------------------------------
GN兄,

好簡單姐!就係叫人要小心投資金銀,作最壞打算,如果價格再跌就要stop lost!

不過持有貨幣則不用此標準,不必作最壞打算,通脹再升溫,都不必理會及stop lost,因為美元一定而且永不會崩潰,認為有機會崩潰的人是製造恐慌。(好鬼指數兄!)

Generation Next 提到...

Yellow, now I start to understand. You aim to give us some fun as you see we are getting bored.

Red wine is good. But I do have problem for the storage compare to my gold coins and silver bars, if I do want physical stocks. I used to buy paper wine via the wine cellar in Central some years ago, and eventually transfer back to HK for consuming. Never thought for taking it as a kind investment.

Nowadays, I change my taste to whisky as am getting old in age and pocket gets empty.

Maybe my sense of favour is deteriorating, the same wine taste much better in the old days than now, same year same wine, but price rockets to the moon.

Get back to the gold silver, I did question Gordon seriously before to press him for why silver? Indeed up to now I am not 100% convinced, but after all it seems an attractive bet from my own portfolio point of view.

Afterall, it is not the game for picking up the right cards, but to make sure you will not be out run by too much at the end game.

Generation Next 提到...

Joe, for silver, I do believe in Harvey's view, it is very bullish now. But, as you says before, sitting on the right bet are the toughest part of the game.

嘉芙蓮 提到...

大家都好想知除了金銀之外有咩實物資產認受性高,又有流動性,有易儲存,又不雖要上年計的學習(如鑽石,紅酒,名畫等),學得嚟都蚊瞓,雖然我都好以上幾範,不過真係只可遠觀而不懂褻玩了。

Generation Next 提到...

Kat, red wine has high physical liquidity, diamond has the highest values per weight ratio and is a killer tools for man to women. Both are good stuffs for end game fever.

gogoldjoe 提到...

名畫最難搞,野獸派、印象派、抽象派、維也納分離派(呢派小弟最鍾意)、符號派、普普藝術、色情藝術(如Jeff Koon)......邊種搞邊種?一頭煙!

chapman 提到...

joe 兄, gn兄...

---------------------
好簡單姐!就係叫人要小心投資金銀,作最壞打算,如果價格再跌就要stop lost!
---------------------

預咗坐過山車....^_^

gogoldjoe 提到...

坐咪坐羅,反正沽出後,持有其他紙幣亦可能突然要坐過山車,人民幣、瑞郎就是一例!持港幣,今年OK,可能下年唔OK,股票又唔店,債券唔敢買(而且MPF都已經買左),樓又買左,未買的要買就要借錢做槓桿。唔全副身家買,用部份買金銀都好合理姐!唔通買紅酒?讀番三年書,再考到品酒師牌照先至算啦!

i 提到...

German hyper-inflation was due to money velocity!

Yellow 哥比我覺得你想踢館但係又賣哂關子咁,喂,出吓真力唔好遊哂花園咁得唔得。

不如就你接落去話比我哋聽點解German had such high money velocity at post-war period.

嘉芙蓮 提到...

Generation Next 提到...
Kat, red wine has high physical liquidity, diamond has the highest values per weight ratio and is a killer tools for man to women. Both are good stuffs for end game fever.

---
yes, as long as u have the right place to store, know the market well how to trade etc. Otherwise, i am just a normal drinker. Like i have some really "old" wine at home, i wont be able to know if i should drink it or trade it.

gogoldjoe 提到...

Yellow 哥比我覺得你想踢館但係又賣哂關子咁,喂,出吓真力唔好遊哂花園咁得唔得。
-------------------------------------------

i兄算啦!小弟應該又多一個仇人!

1/面對通賬下,有乜實物資產好渣?
2/點解投資金銀要作最壞打算?而渣紙幣唔使?
3/美元崩潰的機會是否等於零?如果不是,何解不必作最壞打算?

三個問題,諗死佢!

chapman 提到...

過山車幾好玩吖,我都唔介意,升升跌跌都只係數字je...
一定要睇得通呢點先得

fubjj 提到...

joe兄你點會係佢地仇人呢

e.g.有人要為左比人飛自殺消防救左佢,佢都可以鬧人做咩唔比佢死
到有一日佢搵到佢真正的伴侶時,佢就會多謝個消防員

Generation Next 提到...

Kat, you may misunderstand my joke, I meant the wine has good liquidity as it is a liquid drink on the dining table, unless you don't care what you are actually trading but just the margin, for wine I do only drink but not trade.

Chapman
Silver is in the course of changing hands to the strong arms, what is the most effective way to shake weak silver leaves from the trees?

With the 6th increase in comex margin with a year, the silver future is actually like a physical market. If you see something being traded with less and less leverage, but the price is stable increasing, what it means?

Compare to the property market, what will happen if no 70% leverage allowed anymore? Will it go down by 70% and slowly climb up like silver? Who knows?

嘉芙蓮 提到...

GN,
ahhh, yes, sitting in the office working cant bear much jokes :)

Curious 提到...

History is on the side of Gold and silver as the best media for store of wealth

旺旺 提到...

Generation next
Would u elaborate more why silver future is just like physical market? Thank You
旺旺

Generation Next 提到...

1/面對通賬下,有乜實物資產好渣?
GN: 除了金銀, 最好的實物資產莫過於儲存實物金銀的甲萬。

2/點解投資金銀要作最壞打算?而渣紙幣唔 使?
GN: 金銀不能生火取暖, 紙幣平過柴, 點都要有少少。

3/美元崩潰的機會是否等於零?如果不是, 何解不必作最壞打算?
GN: 是等於零, 因為一定有另一個名稱, 絕不會叫做崩潰。也不必作最壞的打算, 因為做了打算的到時會被明算暗算, 九死一生。

Generation Next 提到...

旺兄,

簡單, 認購認沽期權對正股沒換股倍數, 一對一, 哪有人玩輪。

期銀按金加碼與之理同。

jerry 提到...

我睇過BBC 制作的節目講法國紅酒的, 波爾多地區六, 七十年代被政府dump 家居垃圾, 而家d土壤仲係垃圾處處, 結論而家d酒係化學酒, 加糖, 精制, 天然釀造? noway, 有d酒莊直頭買Label比人, 好笑節目中搵出名既星級試酒師都試唔出呀, 仲有 2000年開始 年年都係 good year haha, 擺明洞d大陸佬.

chapman 提到...

哈哈,英國人同法國人果然係有仇!

Vinona The Great 提到...

GN: 金銀不能生火取暖, 紙幣平過柴, 點都要有少少
______________________________________________

Exactly what happened in Weimer Germany!

http://www.marketoracle.co.uk/images/2011/May/1121_clip_image003.jpg

Too bad we don't really need a fireplace in HK, maybe useful as charcoal if the situation get really bad you want to 燒炭!! XD

Cefull 提到...

小弟對投資金銀的最壞打算, 當然有, 肯定不包括價格的上落. 這個「最壞打算」包括:
1. 政府沒收金銀, 或宣佈擁有金銀為犯法.
2. 假的黃金白銀
3. 被盜竊
小弟從不舉債買金銀, 價格的一時上落對我無關痛癢. 畢竟金銀是實物資產, 和紙幣不同, 價值絕不會跌至零. 紙幣郤隨時可以宣佈作廢. 所以「最壞打算」是和價格沒半點關係.

匿名 提到...

1/面對通賬下,有乜實物資產好渣?

FED印唔到出黎嘅野都可以:eg 磚頭,紅酒,茶葉...(或者短炒下iPad/iPhone 都唔錯架)
2/點解投資金銀要作最壞打算?而渣紙幣唔使?
3/美元崩潰的機會是否等於零?如果不是,何解不必作最壞打算?

你用邊隻眼睇野架?我有話揸紙幣唔使作最壞打算咩?
(我個fd話我知呢條友好興屈得就屈,原來真係)
不過,機會大概同joe哥食叉燒包啃死差唔多啦!
之前有成大班傻仔去搶鹽,有無你份呀?(唔使怕醜喎,你同班無知婦孺同國內同胞一樣都係中國人,明哂¥_¥)

i兄算啦!小弟應該又多一個仇人!
原來joe哥思覺失調,咁我唔同你計較啦^_ ^

匿名 提到...

美國或者不會,記住我係說「或者」,即係有機會會出現,亦有機會不出現,這樣都算誤導?

如果我是誤導,yellow言下之意,即是說美國一定不會出現超通?

繼續帶我遊花園喇,遊左成日喇,我問緊"德國點解會出現超級通脹?"呀^_^!

匿名 提到...

Yellow, now I start to understand. You aim to give us some fun as you see we are getting bored.
Z
z
z
你地唔悶,我都悶= =


Maybe my sense of favour is deteriorating, the same wine taste much better in
the old days than now, same year same wine, but price rockets to the moon.

因為飲一支少一支嘛^_^!

匿名 提到...

原來google打到嘅emoji好少T_T

匿名 提到...

好悶!快少少搵人同我嗌下交丫。邊個都好啦。

Gordon 提到...

我建議買法國五大酒莊出嘅紅酒,如羅家嘅拉菲酒莊
--------------------------------
笑左。
咁鍾意抝,其實你係唔係"黑人"兄呢?

匿名 提到...

無啦啦又諗到,日本大頭網鮑都儲得過,三、四頭果d,食一隻少一隻架!

匿名 提到...

咁鍾意抝,其實你係唔係"黑人"兄呢?

?user name?

Vinona The Great 提到...

I begin to believe some idiots are paid to bombard this blog.

匿名 提到...

People always like to imagine what they cannot understand or refuse to understand, so conspiracies are always be accepted by Jerk.

Generation Next 提到...

Yellow 提到... 好悶!快少少搵人同我嗌下交丫。邊個都好 啦。
----------
比較難找到跟閣下嗌交的題目, 一不很政治, 二不涉別人爹娘家人, 三不涉宗教。行文邏輯也沒太大犯駁,怎鬧得起?

最多說閣下對租兄的說話不夠白怕得罪別人, 對不材就很直接像愚就是可以隨便得罪似的, 完全雙重標準, 問一下都發惡說係我地講晒。但不材和租兄是兩個人呢? 但這也不是可鬧得起勁的題目。

回應一下德國超通漲, 愚看到的是有系統的打劫中產。是政府加外國力量合力做成的。超通漲沒政府參與很難成事。通縮則不同。

chapman 提到...

Vinona

Yes, and that's so obvious.

Generation Next 提到...

Yellow 提到... 無啦啦又諗到,日本大頭網鮑都儲得
#$$########

唔係嘛, 買個太公返來服侍。

chapman 提到...

呢度開中名義是[實物黃金,白銀投資分享園地]

無端端,黎呢度講粗口,攪80後指數,sell紅酒,鮑魚,同搵人鬧交,同洗板,唔係收咗錢,好難合理解釋.

打個誇張比喻,有正常智慧嘅人點會去髮型屋買雞鵝飯呢?

一係本身sell野,度度post下,搵客
一係職業打手....

由得佢講完就算,,,,

認真大家就輸鳥!!!

chapman 提到...

反正日後,陸續有來,駁得幾多...當睇馬騮戲,笑過就算啦...

i 提到...

Yellow 哥你係得登扮唔知定唔鍾意睇雞腸阿? 咪答咗 "德國點解會出現超級通脹?"lor.

我叫你接落去話比我哋聽點解German had such high money velocity at post-war period. 呀^_^!

Gordon 提到...

打個誇張比喻,有正常智慧嘅人點會去髮型屋買雞鵝飯呢?
-------------------------------
呢個比喻正呀!

================================

i兄,
讚!d語氣似到呢,嘩哈哈。又笑了

gogoldjoe 提到...

都是我的錯!都是我的錯!

又開始鬧小弟!要鬧就鬧到夠啦!

匿名 提到...

對不材就很直接像愚就是可以隨便得罪似的, 完全雙重標準, 問一下都發惡說係我地講晒。

我邊句得罪左你?請明示。

唔係嘛, 買個太公返來服侍。

唔見得,只需要一個密封玻璃器皿,擺係陰涼乾爽地方就得。(what else?)

Generation Next 提到...

Yellow: 我邊句得罪左你?請明示
GN:算吧, 其實沒什麼.
======

Yellow: 唔見得,只需要一個密封玻璃器皿,擺係陰涼乾爽地方就得。
GN:人多手雜, 出過事了, 儲金沒這煩惱

匿名 提到...

sell紅酒,鮑魚,同搵人鬧交,同洗板,唔係收咗錢,好難合理解釋.

窮得剩下錢嘅拜金甲蟲先會收錢做打手嘅姐

都是我的錯!都是我的錯!

又開始鬧小弟!要鬧就鬧到夠啦!

你知就好,見你唔係最抵鬧果個(最抵鬧果個叫Gordon,其次係GN),我放過你一次啦^_^
(不過你其實知唔知自己錯咩?)

P.S. 鬧我啦^_^快d鬧我啦^_^我好悶呀=_=

Generation Next 提到...

最抵鬧果個叫Gordon,其次係GN
-------
可以講下點解嘛?

匿名 提到...

Yellow 哥你係得登扮唔知定唔鍾意睇雞腸阿? 咪答咗 "德國點解會出現超級通脹?"lor.

叻唔切,我問羊生,唔係問你=_=|||

Generation Next 提到...

點解最抵鬧果唔係我呢?

匿名 提到...

可以講下點解嘛?

因為你地兩個最打得,最識鬧人XDDD

講笑姐,一個專門撩事鬥非,句句充滿火藥味,一個唯恐天下不亂、煽風點火、火上加油。(睇下你鍾意認邊樣啦^_^)

P.S. 鬧我啦^_^快d鬧我啦^_^我好悶呀=_=

匿名 提到...

沖涼先,一陣繼續嗌交:)

Generation Next 提到...

全部認晒得唔得呀?

Gordon 提到...

你千萬不要魯莽衝動沽出金銀,因為那是為紙幣崩潰而作的「居安思危」舉動,不要終日被金銀的價格牽動你的情緒,無論白銀價格是一還是一百元,那只是紙幣反映出來的價值,如果有一天紙幣崩潰,金銀將會保護你的財富,其價值更可能難以估計。
---------------------------------
Joe兄,

萬勿妄自菲薄,你何錯之有呢?呢篇文章出自肺腑,提醒大眾處於什麼時期,可能有人因此而避過將臨的經濟危機呢。

與那些仲猛叫人於股市大力入貨的相比,差天共地!

匿名 提到...

全部認晒得唔得呀?

隨便你,反正唔關我事。
我淨係關心羊生認唔認姐。

P.S. 鬧我啦^_^快d鬧我啦^_^我好悶呀=_=

Generation Next 提到...

羊生認唔認咩呢?

匿名 提到...

羊生認唔認咩呢?

羊生認唔認自己錯,同埋錯咩?

P.S. 鬧我啦^_^快d鬧我啦^_^我好悶呀=_=

Generation Next 提到...

錯咩呢? 金甲個個都咁上下睇法, 因為睇的資料很近似, 看歷史的角度都差不多, 一班金甲自己互相加強自己的信念, 點會覺有錯呢? 唔覺錯又點認呢?

到呢象, 都未覺yellow兄果D投資提議好過金融銀...

老人家要瞓了.

gogoldjoe 提到...

Yellow兄,呢個係我個blog,版規寫得好清楚,不要重復將一式一樣的說話貼出來,你可唔可以守下規矩呢?

尤其係呢句「P.S. 鬧我啦^_^快d鬧我啦^_^我好悶呀=_= 」

匿名 提到...

Yellow兄,呢個係我個blog,版規寫得好清楚,不要重復將一式一樣的說話貼出來,你可唔可以守下規矩呢?

尤其係呢句「P.S. 鬧我啦^_^快d鬧我啦^_^我好悶呀=_= 」

咩尤其係呢句姐,根本係得呢句。老花就換過副眼鏡啦.

P.S. 羊生浮上水鳥

P.S. 2 羊生知自己錯咩未呀?

匿名 提到...

錯咩呢? 金甲個個都咁上下睇法, 因為睇的資料很近似, 看歷史的角度都差不多, 一班金甲自己互相加強自己的信念, 點會覺有錯呢? 唔覺錯又點認呢?

原來"睇的資料很近似, 看歷史的角度都差不多, 一班金甲自己互相加強自己的信念"就可以"專門撩事鬥非,句句充滿火藥味,唯恐天下不亂、煽風點火、火上加油,單單打打,諷刺辱罵,奚落批鬥。"

明哂,大家同紅衛兵都係中國人XDDD

寫到呢度諗起韓寒金句:世界邏輯分兩種,一種是邏輯,一種是甲蟲邏輯。(後半句我贈羊生嘅)

gogoldjoe 提到...

"德國點解會出現超級通脹?"
-------------------------
N年前已講過N次,你自已扒下文啦!168有,舊壇又有,我只會為有誠意討論者重寫,昨晚都仲覺得你是可以討論的對象,今日就.......好失望,原來同指數兄等人一樣水準!

我已無乜興趣討論落去!唔想浪費時間係無謂野上,明眼讀者相信亦已看得一清二楚,既然道不同不相為謀,你咪由得我地蝕錢羅,如果怕新人被我誤導,咁咪成立自已個blog數臭我咯!

如果你覺得被屈,先講句唔好意思,不想再流於口舌之爭,請你離開啦(最好以後都唔好再上來),因為我唔夠你駁,OK啦?條氣順晒啦?(講幾句說話姐,又唔使蝕錢,幾咁閒!)呢個係我個blog,係唔係連呢種權利都冇?你鍾意點講都無所謂,我唔會care我認為從佢身上學唔到野的人的說話。

因為我們是一班固步自封的鴕島,所以你就由得我地啦,ok?

當人地主人家都下逐客令,除非面皮幾呎厚,或有心搗亂,否則都唔會續繼留落去,免強無幸福。

呢次係我有史以來第一次下逐客令,因為覺得無謂的爭駁浪費時間又浪費精神!結論已好明顯,死撐亦冇咩用!又鮑魚又紅酒又茶葉都改變唔到,呢d投資工具要花長時間研究的事實!

匿名 提到...

羊生早抖鳥

gogoldjoe 提到...

bye bye,後會無期!

i 提到...

贊成! 與為佢有料可以傾吓啦,點知出cheap招轉移視線,佢問你阿得,你問佢就話你"叻唔切"...

gogoldjoe 提到...

通常有幾個共同特徵,討論一段時間,開始幫人加外號,如末日撚、羊生、雞婆等等,又或者專捉一d芝麻綠豆,無關痛癢的錯處,以為捉到人地錯處,如錯別字,自已就叫贏,企圖以言語攻擊令自已佔上峰,真係誠心討論,又使乜搞咁多野?

拿!yellow兄,呢個係我個blog,唔係討論區,我同相熟會員講野有我地自由,你唔岩聽,可以自已開一個blog反擊!

Generation Next 提到...

Yellow 兄可否再說白一點, 究竟誰是閣下朋友呢?
+ 應該不會是風暴兄吧, 因為風兄很難算是內向的一類, 而他自己有自己的堅持,也有自己的博客去尋覓知音, 吾甚敬佩。
+ 更不會是指數兄吧, 因為指數兄罵起人來也很兇的, 閣下怎樣看也不似策劃者或富二袋,而很不相信他需要找其他人替他出頭。
+ 也不太可能是習平兄, 因為觀乎Yellow兄行文豪邁, 想必是個性情中人, 而且說得出" FED印唔到出黎嘅野都可以"這麼金甲味的好句,很難想像習平兄能交到像閣下這樣通達的朋友。而通達人如Yellow兄也不像是隨便替人出頭的啊, 也肯定會看清楚是非曲直和值不值得。

猜不下去了。

Eric 提到...

通賬下..渣實物資產..渣商業大廈..工業大廈..樓上舖..地舖o ng ok?

Bo 提到...

Joe, you are too gentleman. It is enough to repeat some of points once. Some of rubbish reader just bullshit.Dont be angry and reply them. When nobody response the rubbish reader, they lastly shut their mouth.
Enjoy your trip to find reality, your time with family and friend and your mind to career.
Dont waste time on rubbish.
Try to learn from 168.com response to the rubbish.

三樂 提到...

好討厭D人為左嘈交而影響討論.....
呢個BLOG我都係兩月前先發現,喺度我學左好多嘢,對金同銀既知識多左好多,我未必同意哂呢度各位既意見,唔同意可以慢慢講你既觀點,但唔好好似細路仔喺D討論區搵交嘈咁......仲有鮑魚都分好多種,價錢可以差好遠,紅酒係難學,但都唔代表鮑魚係容易,如果唔係專做鮑魚既,好多賣緊鮑魚既都只係略知一二咋....

另外,第一次睇到關於Martin Armstrong既文章喺係09年10月尾一連兩篇既林行止專欄,之後都冇喺其他地方睇到有關既嘢,點知呢度會有,我都未睇哂,謝謝JOE兄!

匿名 提到...

I was curious іf уοu еver thоught оf
changіng the layout of your sitе?

Ιtѕ verу wеll wгіttеn; I lοve
ωhat уouνe got to say. Βut mаybе you cоuld a little moге іn the ωay of cοntent so pеοрlе could connect with it better.

Youve got an awful lоt οf tеxt for only having
1 or two imagеs. Maybe you соuld spaсe іt out better?



Hегe is my web blog; payday loans online same day
My blog :: payday loans online