2011年7月7日 星期四

勿公開私隱資料

小弟一放完假回公司,即有兩個同事離職,未請到人前,工作量大增,這兩星期都會很忙!馬田大師第八集要八月中才完成!

歡迎網友們繼續熱烈討論,雖間中有不同聲音意見,甚至言語攻擊,但小弟相信金銀牛市還有很長時間,作為一種歷史紀錄,小弟會繼續奉行不干預政策。請各發言者自行承擔責任,發言要慎重。還有一點想說清楚,在未經授權及同意下,切勿隨意公開任何人的個人資料,如電話、住址等,這可能會觸犯私隱條例。

8 則留言:

Gordon 提到...

joe兄,

同意,支持。

我還猜你是老闆,自己做生意添。

匿名 提到...

http://www.vancouversun.com/Kitco+moves+into+creditor+protection/5068303/story.html

匿名 提到...

最新消息, KITCO總公司已經申請破產保護, 所有一切進行的生意在法院進行司法程序前可以正常運作.
KITCO負責人表示公司所有一切生意是合法進行, 所有稅款已按照國家的法律規定去繳付, 他有信心可以圓滿解決事件.

honson 提到...

嚴重關注.......

匿名 提到...

咁大獲?

Ming

chapman 提到...

gordon - 睇joe兄的留言,沒有說他自己是打工族呢....^_^

joe兄,不用急,靜候大作

匿名 提到...

~最近同J兄似乎一樣沒時間上來
各位世界末日撚注意無記今晚有個節~目叫大xx 末日撚一路睇一路手淫自慰最佳!~ 消息確實下年會有人炒作UFO!~

Generation Next 提到...

你都玩得幾重口味, 唔係點會以為世界末日撚要好似你甘要睇住D核突野先有衝動?

請問有邊年冇炒過UFO呀? 呀傳話人!
我夠識算到你坐低起身見頭渾, 小便完後打個震啦, 準唔準呀? 如果唔準就好去睇下醫生喇。唔係冇眼睇到八十後大個仔架, 你D咩咩指數會失傳架,

沙士就唔係年年有, 你甘熟沙士, 爆D料泥丫?